Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Meet me at midnight. » Chapter 2.

Meet me at midnight.

18 aug 2010 - 17:59

412

3

340



Chapter 2.

Love begins with a smile, grows with a kiss, and ends with a teardrop.

Onderweg naar het trainingsveld hield ik me doodstil. Ik durfde niks te zeggen, en ik bewoog zelfs niet om hem niet boos te maken. 'Stap maar uit'zei hij toen hij zijn auto had geparkeerd. Voorzichtig stapte ik uit en gooide de deur rustig dicht. Er mocht geen enkel krasje op komen. Ik volgde David geluidloos naar het veld. 'Je moet op de tribune zitten'vertelde hij me en wees naar een tribune waar nog drie andere meiden zaten. Ze zaten allemaal bij elkaar en waren dingen tegen elkaar aan het fluisteren. Ik ging vlak achter ze zitten en keek het nog lege veld. Iedereen was zich aan het omkleden. 'Jij bent toch Elena?'zei eens van de meisjes en ze draaide zich naar me toe. Ze had kort haar en een leuke pony. 'Ja'antwoordde ik kortaf terug. 'Alexandria, vriendin van Jesíºs Navas' zei ze op een vrolijke toon en stak haar hand naar me uit. Ik schudde haar de hand, en toen begon de rest zich ook voor te stellen. Zo was Juliette de vriendin van Iker Casillas en Fiore die van Diego Forlí¡n. 'Maar Forlí¡n is toch geen Spanjaard?'verbaasd keek ik naar Fiore. 'Nee, maar Alexandria is mijn beste vriendin en ze vroeg me mee.'
Plots kwamen de jongens het veld op. De meiden waren meteen stil toen ze kwamen en staarden naar hun eigen vriend. Ik wou wel naar David kijken, maar een ander trok mijn aandacht meer dan hij. Een van zijn teamgenoten. Ik probeerde te zien welk nummer er op de achterkant van zijn shirt stond. 'Torres, negen'las ik. Alexandria keek lachend naar me. 'Torres is echt aardig'
Ik knikte maar wendde mijn blik niet van hem af. De jongens speelden tegen elkaar, en Torres was erg gefocust op de bal. Toen hij de bal kreeg rende hij meteen naar het doel toe. Hij ontweek alle spelers en scoorde. Meteen werd hij door iedereen geknuffeld, ook door de spelers waar hij tegen speelde. David ging met zijn hand door Torres' haar heen en ze lachten naar elkaar. Het verbaasde me even dat David het thuis nooit over hem had omdat ze op het veld zo close leken. Torres wierp even een blik naar de tribune en het was te zien dat iemand zijn aandacht had. Ik keek naar zijn ogen, en hij naar de mijne. Meteen begon mijn hart sneller te kloppen. Alsof het tien keer zo snel al het bloed door mijn lichaam begon te pompen.
Mijn hart ging tekeer.


Reacties:


Mariquita
Mariquita zei op 25 aug 2010 - 21:18:
VERDER!


Fernando
Fernando zei op 19 aug 2010 - 21:59:
Verdeeer


Torresss
Torresss zei op 18 aug 2010 - 22:02:
Fernando