Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Tell me why! (jonas brothers) » deel 12: geheim!

Tell me why! (jonas brothers)

20 aug 2010 - 14:53

495

4

237



deel 12: geheim!

een kort deeltje!

Jennifer pov:
Toen ik de volgende ochtend wakker werd, lag Sascha te slapen. Ze had een grote grijns op haar gezicht. Die droomde vast over Joe. ik liep naar het woongedeelte. Daar zat Joe. Hij zag er veel minder gelukkig uit. Hij zat op een kruk aan de bar mat zijn hoofd in één van zijn handen en in de andere hand had hij een brief. ‘hey’ zei ik terwijl ik naast hem ging zitten. Ik zag dat hij schrok ‘hey.’ Zei hij bedroefd. Het was een tijd stil. Het begon langzaam ongemakkelijk te worden. Ik wou net naar de keuken lopen om ontbijt te maken. Toen Joe opeens begon te praten ‘slaapt Sas nog?’ Ik knikte. ‘Oh, oke’ hij keek naar de brief. ‘Joe, vind jij Sascha leuk? Ik bedoel echt leuk’ hij keek op ‘Ja, ze is geweldig. Ze is mooi en slim en..’ Opeens was hij stil. ‘Is er wat?’ Hij schudde zijn hoofd ‘nee, niks. Alles is perfect.’ ‘Joe, je weet dat je me alles kunt vertellen’ hij knikte. ‘Kan ik je wat vertellen? Ik bedoel als vrienden onder elkaar’ ‘tuurlijk’ ‘je moet beloven dat je het aan niemand vertelt. Ook niet aan Sascha of Nick’ ‘tuurlijk’’zei ik weer. ‘Het is gewoon. Ik vind Sascha heel leuk. Het is zo dat ik…’ opeens werd ik van achter beetgepakt door 2 stevige armen.

Joe pov:
Ik zag hoe Nick haar van achter beetpakte. Ze draaide zich om en gaf hem een kus. Ik stond op en liep naar de slaapkamer. Ik voelde hoe ze me nakeek. Ik wou het haar vertellen. Echt waar. Maar ik kan het gewoon niet vertellen waar Nick bij was. Ik ging op m’n bed zitten en slaakte een diepe zucht. Ik hoorde hoe de deur open werd gedaan en hoe er iemand naast me kwam zitten. Toen ik opkeek zag ik dat het Kevin was ‘je wou het haar gaan vertellen, hè?’ ik knikte. Kevin was de enige die het wist. Ik kon het gewoon niet aan iemand vertellen en al helemaal niet aan Sascha. Hij sloeg een arm om me heen. ‘Is het niet beter dat je het ook aan de rest vertelt. Ik bedoel niet alleen aan Jennifer, mar ook aan Nick, Daniëlle en vooral aan Sascha. Dat verdient ze toch wel’ ‘tuurlijk, is het beter, maar ik durf niet.’ Opeens ging de deur weer open. Het was Jennifer ‘ik laat jullie wel even’ zei Kevin en hij verdween het woongedeelte in. Ik zag dat ze in haar handen de brief had. die was ik vergeten ‘heb je het gelezen’ vroeg ik. Ze knikte. ‘En Nick?’ ‘Nee’ zei ze terwijl ze naast me kwam zitten. ‘Mooi’ ‘hoe lang is dit al aan de gang?’ Vroeg ze voorzichtig. ‘3 maanden’ ze legde een hand op m’n schouder ’wat is er allemaal in die 3 maanden gebeurd?’ ‘Veel’ ‘ik heb tijd’ zei ze. ‘En Nick dan?’ ‘maak je daar maar geen zorgen over’ ‘Oké’ ik moest het haar nu vertellen.


Reacties:


twinsis
twinsis zei op 21 aug 2010 - 18:49:
Leuk !
Snel verder
Xx Melis
Melding ?


saphira
saphira zei op 20 aug 2010 - 23:11:
Wat? OMJ OMJ OMJ!!
Ik MOET het weten.
Mag ik please weer Gauw een melding?
X


SusieSimon
SusieSimon zei op 20 aug 2010 - 16:21:
Wat? Wat moet hij vertellen?????
snel verder!!!
mag ik weer een melding?
xx


Cullengirl
Cullengirl zei op 20 aug 2010 - 15:17:
<33333333333333
I like it!
xx