Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » A walk to remember. » Chapter 22.

A walk to remember.

21 aug 2010 - 14:48

360

3

259



Chapter 22.

Julin & Cesc

Ik wachtte op Julin die aan het douchen was en zat tegen over Fernando en Maura. 'Hou is op met dat geklef.' zei ik. 'Moet jij zo nodig zeggen.' zei Fernando. 'Fernando, doe is lief.' zei Maura. 'Ik ben lief.' zei Fernando. 'Ja, ik moet opeens hoesten.' zei ik en kuch. 'Is Julin nu te test aan het doen?' vroeg Fernando. 'Ja..' zucht ik en bijt op mijn nagels. 'Maura, ga anders even wachten op Cesc' kamer tot Julin klaar is. Meiden onder elkaar.' zei Fernando. 'Oké.' zei ze en huppelde de trap op. Fernando grijnst en keek haar nog na. Ik rol met mijn ogen en ging naast Fernando zitten en zette de tv aan. 'Wat zullen we gaan kijken?' vroeg ik. 'Ik denk..' 'voetbal!' Fernando greep naar de afstandsbediening en ik scheurde een zak chips open. Mannen onder elkaar hè? toch?

Julin Steals
Ik wikkelde mijn handdoek om mijn haar en liep naar de slaapkamer van Cesc. Tot mijn verbazing zat Maura op het bed. 'Hey, wat doe jij hier?' vroeg ik. 'Op jou wachten. Moest van Fernando als meiden onder elkaar.' lacht Maura. 'Als ik hem in mijn handen krijg..' mompel ik. 'Ik geef hem wel straf.' grijnst ze. 'Doe maar.' lach ik. 'En heb je de test gedaan?' vroeg ze. 'Ja.' zei ik en wikkelde me in een joggingbroek met een trui. 'En?' vroeg Maura hoopvol. 'Ik vertel het eerst aan Cesc.' grinnik ik. 'Oké dan.' Ik liep naar beneden in mijn flodder outfit en ging naast Cesc zitten. 'Ik heb de test gedaan.' zei ik. Cesc keek op en ik zag hem zenuwachtig worden. 'En?' vroeg hij. 'Hij is positief.' glimlach ik. 'Ik wordt papa!?' gilt Cesc. Ik knik hevig en Cesc knuffelt me kapot waardoor we met z'n tweeën van de bank afvallen, en Cesc bovenop me beland. En meteen legde hij zijn oor op mijn buik en begon hij er tegen te praten. Maura en Fernando waren er ook bij en keken ons raar aan toen we zo op de grond lagen. 'Hij is positief!' glimlach ik. Fernando en Maura glimlachen en kwamen er ook bij liggen, en ik kon nog net normaal adem halen.


Reacties:


shania13
shania13 zei op 15 okt 2012 - 14:40:
Verderverderverder en nog 100 keer
Please geef een meldibg bij het volgende hoofdstuk

Grx


Torresss
Torresss zei op 22 aug 2010 - 12:23:
Verder,
wil je een melding geven bij een nieuw hoofdstuk?
xxx.


CAC
CAC zei op 21 aug 2010 - 16:13:
snel verder

wil je me waarschuwen als er een nieuwhoofdstuk is?

Xx