Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Tell me why! (jonas brothers) » deel 13: het geheim deel II

Tell me why! (jonas brothers)

21 aug 2010 - 19:32

1162

4

314



deel 13: het geheim deel II

Joe pov:
‘ Die brief is van Femke. Ik heb haar 4 jaar geleden leren kennen bij een concert. Ze werkte daar in de kantine. We hielden daarna nog veel contact. Ik werd verliefd en 2 maanden later hadden we verkering. Het ging heel lang goed. Ik denk dat we wel 1,5 jaar wat gehad hebben. In het geheim. Niemand wist ervan behalve Kevin. Na 1,5 jaar voelde ik het niet meer. Ik was niet meer verliefd. Ik heb het toen uitgemaakt. Ze was er kapot van en is zo bij me weggerend. Een maand later zag ik haar weer. Ze begon tegen me te schreeuwen. Ze zou me nog wel een keer krijgen. Ik zou alleen van haar houden en van niemand anders. Toen kwam ik erachter wat voor gek ze eigenlijk was. Ze was gewoon geobsedeerd van mij’ ik zag dat Jennifer even slikte, toch vertelde ik verder. ‘Even later kreeg ik opeens anonieme dreigbrieven, ze waren van Femke, dat wist ik gewoon zeker. Ze achtervolgde me en pakte me toen ik alleen was. Ze chanteerde me. Ik moest haar geld betalen, veel geld. Ik betaalde haar het geld, maar een maand later kwam ze weer. Ze had meer geld nodig. Ik was bang, ik durfde niks en gaf haar meer geld. Op een gegeven moment wou ze geen geld meer. Ik hoorde niks maar van haar tot 3 maanden geleden. Ik had niet meer aan haar gedacht sinds onze laatste tour. Ik dacht alleen nog maar aan Sascha. Ik vond haar echt leuk. Femke begon me weer lastig te vallen. Ik wou haar meer geld geven, maar dat wou ze niet. Ze wou mij en niemand anders. Ze schreef ongeveer om de week een brief. Gek werd ik ervan. Tot ze opeens 1,5 halve maand weer voor m’n neus stond. Ze was daar opeens. In een stad die honderden kilometers van haar eigen huis is verwijdert. Ze had me al die tijd gevolgd van stad tot stad, daardoor waren die brieven ook in mijn hotel aangekomen. Ik werd alleen nog maar banger. Ik kon niks doen. Ze heeft aan de pers rondbazuint dat zij mijn vriendin was en dat we al veel verder waren gegaan dan zoenen. Ik wou er tegen ingaan, maar ik kon het niet. Ik was allang blij dat die bladen waar dat instond niet in Nederland uitkomen en ook niet daar op TV wordt uitgezonden. In elk interview bleven ze maar vragen. Nick snapte er niks van. Logisch. Ik had het alleen nog maar aan Kevin verteld. Ik dacht allen maar aan Sasccha en wat zij hiervan zou vinden. Ik was dolblij toen jullie hierheen kwamen maar…’ ‘tegelijk ook doodsbang’ maakte ze m’n zin af. Ik knikte. ‘Voor Sascha, wat ze zou zeggen als ze de bladen leest. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen’. ‘Weet alleen Kevin dit?’ Weer knikte ik. ‘Waarom heb je het niet aan Nick verteld?’ ‘ik was bang, voor zijn reactie’ ‘je kunt het ze beter vertellen, misschien maakt dat het een stuk makkelijker.’ ‘ik zal erover nadenken’ zei ik zo zacht mogelijk. ik wist dat ze gelijk had, maar ik kon het gewoon niet. ‘Eén ding snap ik niet’ zei ze voorzichtig. ‘Wat?’ Zei ik bang voor wat komen gaat. ‘Waar kan ze jou mee chanteren. Ik bedoel je hebt 3 geweldige broers. Ouders die van je houden, en veel vrienden. En dan heb je sinds kort ook nog een te gekke vriendin die heel veel van je houd’ er verscheen een lach op m’n gezicht. ‘Je moet beloven om ook dit aan niemand te vertellen’ ging ik serieus door. ‘Ik beloof het’ zei ze plechtig. ‘oke’ ik zuchtte diep en ging verder ‘7 jaar geleden was Janna m’n beste vriendin. We deden alles samen. Ze was een soort klein zusje voor me. We deden samen huiswerk, maakten de leraren belachelijk, en gingen samen naar de bios enzo. We zouden vrienden for ever zijn. Dat had ze me beloofd’ er gleed een traan over m’n wangen. ‘2 jaar later kregen we opeens ruzie, flinke ruzie. Ik vond haar vriendje maar niks. Ze zie dat ik jaloers was. Maar dat was ik echt niet, je moet me geloven. 2 weken na onze ruzie belde de politie opeens. Janna had zelfmoord gepleegd. Ik was er stuk van. Ik ging weken niet naar school. Ik at amper. En erg gezellig was ik ook niet meer. Toen ik weer op school kwam had ik helemaal geen vrienden meer. Iedereen vond mij schuldig aan haar dood. Zelfs haar ouders vonden dat ook, ze zeiden het niet hardop maar ik kon het aan alles merken. Ook de leraren deden niet meer normaal tegen me. Één keer ben ik huilend de klas uitgerend. Ik trok het gewoon niet meer. Ik begon steeds meer te geloven dat ik echt schuldig was aan haar dood. Een jaar later leerde ik femke kennen. Ze was de enige die me nog aardig vind op uitzondering van m’n broers en m’n ouders dan. Maar bij haar was het anders. Met haar kon ik praten, zoals ik dat met Janna had gedaan. Ze zei dat het helemaal niet mijn schuld was. En dat die mensen die zeiden van wel niet goed bij hun hoofd waren. Toen het uit was begon ze te dreigen, dat ze alles openbaar zou maken. Ik was bang. We woonden namelijk inmiddels ergens anders en had allemaal nieuwe vrienden gemaakt. Ook begonnen we net met muziek maken, en ik was bang hoe de fans zouden reageren. Het zou onze hele carrière hebben stukgemaakt en dat kon ik Nick en Kevin niet aandoen.’ Ik zuchtte nog eens diep en stond toen op. Ze stond ook op. ‘Je moet het de rest vertellen Joe. Ze zullen niet boos op je zijn. Ze houden van je’ ‘ik weet het. Ik zal erover nadenken’ ik gaf haar een knuffel. ‘Dank je voor het luisteren, dat lucht op’ fluisterde ik in haar oor. ‘Geen dank’ fluisterde ze terug ‘ik ben er voor je’ zei ze hardop maar Sascha wil er nu ook voor je zijn. Dus hup naar de woonkamer en geef haar een dikke knuffel. Dat heeft ze verdiend.’ ‘oké, als jij me één ding belooft.’ Zeg ik. Ze kijkt me verbaasd aan. ‘Jij gaat Nick ook een hele dikke knuffel geven. Dat heeft hij ook wel verdiend vind je niet? Ik deed de deur van de kamer open en rende op Sascha af en overviel haar met een knuffel. ‘Waar heb ik dit aan te danken?’ Vraagt ze lachend terwijl ze haar armen om me heen slaat. ‘Omdat jij mijn lieve vriendinnetje bent’ lach ik terug. Snel geef ik haar een zoen. Ze zoent me terug. Langzaam verandert het in een tongzoen. Vanuit m’n ooghoeken zie ik dat Nick en Jennifer precies hetzelfde doen. `oké, ik ga naar Dani´ zegt Kevin vrolijk en hij rent naar de slaapkamer. Snel richt ik mijn aandacht weer op Sascha. Ze is een geweldige vriendin.


Reacties:


twinsis
twinsis zei op 23 aug 2010 - 10:01:
Leuk !
Snel verder
Xx Melis
Melding ?


SusieSimon
SusieSimon zei op 21 aug 2010 - 21:08:
Keileuk verhaal! Ik zit er echt helemaal in
mag ik weer een melding?
xx


saphira
saphira zei op 21 aug 2010 - 19:49:
Jij bent echt ZO goed..
Ik ben verslaafd
X


Cullengirl
Cullengirl zei op 21 aug 2010 - 19:38:
wow! wat een geheim zeg! het einde is grappig
Snel verder!