Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » One out of thousand, but I only love you. | JDB. | » Proloog.

One out of thousand, but I only love you. | JDB. |

21 aug 2010 - 20:21

198

1

225



Proloog.

Justin Drew Bieber.

Heb je wel eens dat je van iemand houd, maar diegene nog nooit ontmoet hebt? Dat het lijkt alsof je diegene helemaal kent, terwijl zij heel gemeen zou kunnen zijn. Dat zij zo lief is als ze slaapt en zo grappig is als zij wakker is. Dat ze zo onbereikbaar is, dat het lijkt alsof je haar nooit gaat ontmoeten. Dat heb ik nu al een jaar. Ik heb alles wat mijn hartje wilt, nouja, bijna alles, alles behalve échte liefde. Daarom heb ik mijn site geopend om 1 van de 5 dates met mij te winnen. Ieder meisje dat mee wilt doen moet wat over haarzelf vertellen en een foto bijvoegen. Daarbij moeten ook nog eens vertellen waarom ze zouden willen winnen. Ik weet zeker dat er veel aanmeldingen zullen zijn, maar ik kan er maar 5 uitkiezen en daarbij helpen mijn vrienden, Ryan, Christian en Chaz. Hun weten op wat voor meisjes ik val en kunnen mij daarom goed helpen. Ik hoop dat ik met het openen van deze site liefde zal vinden en dan niet gewone liefde, maar echte liefde. Voorbestemde liefde, of ook wel anders gezegd. Ik ga op zoek naar mijn ware liefde.


Reacties:


Belieber13
Belieber13 zei op 21 aug 2010 - 20:42:
Mooi geschreven! (:
Ga je snel verder?