Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Nobody knows.. » 1. It's coming

Nobody knows..

23 aug 2010 - 16:13

292

0

227



1. It's coming

Soms is het moeilijk jezelf geheim te houden.. je weet niet wat je wel en niet kunt doen.. het is zo anders om geen mens meer te zijn. Wat probeert ons toch te veraden wat is datgene dat moorden pleegt en doet alsof wij bestaan... ik zou willen dat we het konden vinden. Ik zou willen dat we aan de mensen konden bewijzen dat er iets anders is dan vampieren (zoals iedereen denkt).

Lisette!! Kom eens kijken!! Lisette kwam rennend de trap af. Beneden zaten er vier mensen starend naar de tv op haar te wachten. Het waren Alice, Edward, Bella en Carlisle. "Wat is er aan de hand?" vroeg Lisette vlug, maar toen ze naar de tv keek begreep ze al wat er was.. Er werden telkens moorden gepleegd en dit keer was het vlak bij Forks. Het zou niet lang duren voordat de daders Forks bereikt zouden hebben. Er was iets dat telkens moorden aan het plegen was, wat dat iets was wist niemand. Niemand wist hoe, wat en waarom dat iets dat deed, laat staan dat ze wisten wat dat iets was. Ze waren al lang op zoek naar dat iets, maar wat zou het kunnen zijn.. Een weerwolf, een vampier, of gewoon totaal iets anders... Iets dat nog niet bekend was. Het zou nog spannend gaan worden als dat iets naar Forks toe zou komen. Alle mensen begonnen namelijk te denken dat dat iets op een vampier moest lijken. Althans.. het liet vampieren sporen achter.. Het zou een slim iets moeten zijn. Het iets had er in ieder geval voor gezorgd dat er een gerucht in Forks hing dat vampieren zouden moeten bestaan. Het zou steeds lastiger worden voor ons vampieren om naar school te gaan. Wat als we iets te opvallend deden dat anders was dan de rest? Hmm... Er stond ons niets anders te doen dan afwachten. Ik begon mezelf af te vragen wat er was gebeurd als ik nu dood was geweest. Als Alice er niet was geweest om mij te bijten en mij het leven te sparen toen ik op het punt lag om te sterven, te sterven door.. door het verschrikkelijkste wat me ooit was overkomen...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.