Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sterren op het ijs - nieuwere versie - » deel 3

Sterren op het ijs - nieuwere versie -

22 aug 2010 - 22:07

551

0

189



deel 3

Binnen drie dagen al man!
Hoever ligt Berlijn eigenlijk vanwaar ik woon?
Ik start Google Earth en typ het in.
890 kilometer! Dat is zeker een dag rijden!
Dat wil zeggen dat ik maar 2 dagen heb om mijn valies te maken!! Dat lukt nooit!
Ik zal al vast beginnen zeker!
Oh juist, ik moet het nog zeggen aan mijn moeder. Ook dat nog! Ik kom nooit klaar - en niet dubbelzinnig denken -

Drie dagen later:
Ze hebben speciaal voor mij ,vast en zeker nog andere mensen, de bijeenkomst ’s avonds gezet zodat ik de hele de zaterdag kan rijden om dan ’s avonds direct er naar toe te kunnen gaan en geen hotel moet boeken. Handig toch.

File! Zou je nu niet zot komen! Ik zit nu al vier uur in de auto en heb er nog vijf te gaan en ik sta al een uur in de file! Ik leg mijn radio een beetje op en dan lijkt alles opeens sneller te gaan!
Hoe zou dat nu toch komen? - sarcasme, ik ben gewoon aan de oorzaak van de file gekomen: een omgekantelde vrachtwagen. -

Na nog een paar uurtjes in de auto kom ik eindelijk aan op de parking van ZDF.
Ik parkeer mijn (klein in vergelijking met die andere die hier staan) auto en ga naar binnen.
Binnen kom je terecht in een immense inkomhal met het grote logo van ZDF waarvan het fel oranje kleur vloekt met de zachte, blauwe kleur van de muur waarop het hangt. Voor die muur vind je het onthaal.
Ik loop naar de vrouw achter de balie en zeg dat ik hier ben voor de bijeenkomst van ‘Sterren op het ijs’.
“ Hallo, je mag daar door die deur gaan, dan de trap naar de eerste verdieping nemen, dan de eerste gang links, de derde deur rechts.”¯
“ Bedankt”¯ Oké en nu hopen dat mijn korte termijn geheugen mij weer niet in de steek laat.
Door de deur, eerste verdiep, links, derde rechts, deur, eerste ,links, derde rechts, …
Ja oef, ik heb het gevonden!
Ik klop en ga binnen nadat ik een duidelijke “ja”¯ heb gehoord, ziet er niet goed uit , die is zeker niet goed gezind. Nu ja, kan ik niets aan doen, ik ben op tijd.
Als ik binnen ga, zie ik dat de hele zaal al vol zit. Voor de zekerheid kijk ik nog eens naar mijn horloge en zie dat ik een uur te laat ben. Oeps, dan heb ik verkeerd gekeken zeker! Typisch ik!
“ Hallo,”¯ zeg ik dan maar om het ijs te breken - lekker grappig doen - en dan komt er eindelijk klank uit hun mond, ik dacht al dat ze hun tong kwijt waren!
“ Ja, dan zal ik maar OPNIEUW beginnen met te vertellen zeker.”¯ Hij legde een duidelijke nadruk op ‘opnieuw’.
Oké, ik mag die gast nu al niet.
Ik zet mij dan maar op het eerste, beste plaatsje neer en probeer te volgen en terzelfder tijd eens rond te kijken om te zien of ik iemand herken. Maar aangezien ik die twee dingen niet kan combineren, laat ik het luisteren vallen en concentreer ik me op de onbekende gezichten.
Niemand! Ik zei toch dat ik niemand van Duitsland ken!
Ik kijk nog eens, en nog eens,… wacht ik ken die jongen die daar zit, maar van waar nu weer?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.