Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » The Hidden Malfoy <Ronald Weasley> » II. The Hidden Malfoy *Fiona Narcissa Malfoy*

The Hidden Malfoy <Ronald Weasley>

27 aug 2010 - 15:18

177

2

283



II. The Hidden Malfoy *Fiona Narcissa Malfoy*

"Fiona, ben je klaar? Het is tijd." De oude vrouw legde haar hand eventjes op mijn schouder maar trok hem snel weg na een blik op haar brommende echtgenoot. "Heb je alles wat je nodig hebt in je koffer?" Ik knikte. De vrouw zuchtte even. "Goed dan, Danny, kom hier jongen. Danny zal je begeleiden naar je familie. Goed?" Ik knikte en nam mijn koffer met twee handen vast. "Goed, dan denk ik dat we nu afscheid moeten nemen." De vrouw wreef door haar ogen en sloeg haar armen om me heen. Ik werd tegen haar brede boezem aangedrukt terwijl de vrouw huilde. "Suzan, laat haar los." bromde de oude man. Suzan gehoorzaamde snikkend. "Je bent hier altijd welkom Fiona, altijd. vergeet dat niet." Ik knikte en glimlachte moeizaam, haar tranen deden me niets, ze was niets in mijn leven, slechts een ander onbeduidende figurante in mijn verhaal. Evenals de rest van de familie. "Zullen we vertrekken?" Danny knikte en nam de koffer van me over. "Dag." fluisterde ik nog voordat ik de deur achter me sloot.


Reacties:


xBittersweet
xBittersweet zei op 26 aug 2010 - 22:22:
Benieuwd benieuwd benieuwd....dusseh wéér snel verder haha
xx

(melding )


SusieSimon
SusieSimon zei op 24 aug 2010 - 13:07:
hmm.. ik ben benieuwd
mag ik weer een melding?
xx