Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Charmed » the Power Of The Next Genaration » De antiekzaak

the Power Of The Next Genaration

23 aug 2010 - 14:36

462

0

290



De antiekzaak

Prue's neven vinden James maar niks. Ze nemen haar mee naar de antiekzaak en daar vind ze een magisch boek.

Nog voor ik wat kan zeggen of doen grijpt Chris zijn hand. ‘Dit is Wyatt en ik ben Chris en dit is ons nichtje Prue. James glimlacht en schudt zijn hand. ‘Wel, prettig jullie te ontmoeten. Ik kom met mijn ouders en zusjes hiernaast wonen. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om de buren te ontmoeten.’ Verteld hij vriendelijk. Ik schenk hem mijn meest stralende lach en zeg: ‘Welkom in de buurt. Het is dat mijn neven me mee uit winkelen nemen, anders zou ik aanbieden je de buurt te laten zien.’ Chris knijpt nu best hard in mijn arm. Goed ik moet ondertussen wel beter weten dan te flirten waar mijn familie bij staat, maar dat is nog geen reden om me pijn te doen. Dus stamp ik als ik voor hem langs loop naar de auto vrij hard op zijn voet. Wyatt kijk me bestraffend aan en zegt James gedag. Wyatt is het kalme beleefde type. Hoewel zijn blik mij verteld dat hij de jongen niet mag blijft hij beleeft. Chris heeft minder problemen met onbeleefd zijn, zonder wat te zeggen springt hij de pick-up in en slaat de deur dicht. Wyatt start de auto en rijd de weg op. Geweldig, komt er eindelijk een stuk in de buurt wonen, kunnen mijn neven hem niet uitstaan. Als we bij de antiekzaak komen, staat Chris vriendinnetje Bianca ons op te wachten. Haar moeder is de eigenaresse van de antiek zaak en een heks. Hoewel het soort heks dat eigenlijk slecht hoort te zijn. Ze komt op ons aflopen en omhelsd me. Ik kan het goed vinden met Bianca, die een jaar ouder dan me is. ‘Gefeliciteerd, Prue. Niet aan de jongens laten zien’ Zegt ze terwijl een cadeau in mijn handen verschijnt. Ik stop het cadeau in mijn zak en knik. Terwijl Chris Bianca begroet kijk ik de antiek zaak rond. Als de jongens even niet op me letten open ik het cadeau. Het is een Atheme. Ik weet heel goed waarom ze het me stiekem geeft. De Athame word vaak gebruikt door demonen en mijn familie wil mijn demoniche kant zoveel mogelijk negeren. Als ik Bianca’s blik vang knipoog ik naar haar. Plotseling zie ik een glinstering vanuit een van de dozen komen. Ik kijk erin en vind een gouden kettinkje, als ik aan het kettinkje trek kom, blijkt het een boeken legger te zijn, dat aan een redelijk dik boek vast zit. Van Wyatt en Chris mocht ik 100 dollar uitgeven aan mijn Cadeau en het boek was 75. Het was in zwart leer gebonden en op de voorkant stond een gouden pentagram gedrukt. Gelukkig wees de punt naar boven. Wat een teken van goede magie is. Onder het pentagram staat: The Power Of The Next Generation.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.