Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Demon within' » 4. Graspop.

Demon within'

23 aug 2010 - 14:45

549

1

221



4. Graspop.

Slayer kwam het podium op en iedereen begon te schreeuwen en te duwen. Net zoals ons. Slayer begon het lied 'Bloodline' te spelen. De mensen begonnen wild te headbangen en te brullen. 'Kom vooraan staan!', riep Jorge. We wrongen ons door de drukte en kwamen uiteindelijk vooraan te staan. Wat we waren vergeten is dat vooraan juist de plek was waar een soort pit was. Er werd heviger geduwd. Opeens kwam er een grote vent langs me staan en duwde me aan de kant. 'Move it, asshole!', schreeuwde hij met zijn tong naar buiten. Als iedereen dat doet, waarom wij niet? Ik duwde een vent voor me op de grond en ging naar voor. Het was blijkbaar geen goed idee om als kind zijnde iemand te duwen. De man greep me bij mijn keel en hield me omhoog. Hij keek me aan en gromde serieus. Hij liet me op de grond vallen. Jorge en Jake hielpen me snel met opstaan. 'Kom, weg hier', zei Jake. Zonder dat we het wisten zat die vent achter ons aan. Hij greep me nog eens vast 'Denk je hiermee makkelijk weg te komen, uk?!'. Tja, die mensen hier hebben nogal een kort lontje. Ik zweeg en keek hem aan. Ik zag hoe Jorge en Jake ons één voor één vluchtig nakeken. De man liet me maar niet los en ik begon mijn geduld te verliezen. 'Laat me los', zei ik rustig. De man lacht. Ik greep zijn arm stevig vast en probeerde mezelf los te krijgen. De man moest lachen. Toen gaf ik hem een trap in zijn buik. Hij liet me los en krimpte in elkaar. Hij haalde snel een mesje tevoorschijn en stormde op me af. Net op tijd wist een bewaker het mesje uit zijn handen te slaan en hem op te pakken. Hij werd Graspop uitgezet. 'Wow, daar had je geluk', zei Jorge. 'Gaat het?', vroeg Jake bezorgd. 'Prima', zei ik. Een vraag geschreeuw achter me komt steeds dichterbij. Ik draaide me om en zag de man met zijn mes op me af rennen met de bewakers achter hem aan. De bewakers die de kans kregen hem te grijpen werden omver geslagen. De man kwam steeds dichterbij. Stom genoeg deed ik mijn handen voor mijn gezicht ter bescherming en rende ik niet weg. Jake en Jorge waren allang gevlucht. De man gooide op afstand zijn mes naar me toe. Een brandend gevoel kwam op mijn hand. Ik opende mijn ogen en zag het puntje van het mesje net voor mijn oog. Het mesje stak in mijn hand. Ik zakte ineen op mijn knieën en greep met mijn andere hand naar het mesje. Ik trok eraan en schreeuwde. De man pakte me al snel weer op. Ik trok het mesje eruit en stak het in zijn heup en draaide het mesje. Dat heb ik van een film, zijn been zou hij nu niet goed kunnen gebruiken. De man laat me los en greep naar zijn heup. Een groep andere mannen lieten hun strijdkreet horen en stormde op me af. Net als deze man waren ze allemaal van die donkere figuurtjes. De bewakers sprongen op de mannen af. Een groot gevecht bestaat. Andere mensen begonnen mee te doen en waren allemaal op mij gericht, ze dachten dat ik het gevecht startte.


Reacties:


Roelxiv
Roelxiv zei op 27 aug 2010 - 12:35:
I kill you and your dreams tonight (a) Slayer is geweldig