Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » What It Takes [HP Lovestory] » The Start Of The Story

What It Takes [HP Lovestory]

1 okt 2008 - 15:52

776

2

300



The Start Of The Story

LAURA POV

Ik slaag mijn benen over de rand van mijn bed. Met mijn ogen nog toe, ik ben te moe om ze te openen. Probeer ik een weg te vinden naar mijn kast. Daar aan gekomen trek ik er zonder te kijken een broek en shirt uit, nu hopen dat ze nog wel mooi zijn. Voor de rest pak ik nog spullen en dan verdwijn ik naar de badkamer van mij en Charissa. Charissa is mijn bf en ze doet het zelfde werk als ik. Maar daar later meer over. Eerst douche. Ik leg mijn kleren aan de kant en doe de deur op slot. Jah dat is een gewoonte bij mij, maar ook bij Charissa. Dat doen we omdat we vroeger met nog 2 jongens samen woonde maar die zijn nu allebei bekend en nu zijn ze verhuist. Maar jah. Ik zet het water aan en ga er onder staan. De druppels maken een snelle weg naar beneden. Na een tijdje kom ik uit de douche en droog ik me af, jah wat moet ik anders doen he. Ik kleed me aan, poets mijn tanden nog en zo en ga dan naar beneden. Als ik juist naar beneden wil gaan komt een slaapdronken Charissa uit haar kamer en ze mompelt iets van: ‘goeie morgen.’ Ik: ‘goeie morgen, goed geslapen??’ Ze schud haar hoofd een beetje. En sloft dan de badkamer in. Na 5 seconden hoor ik haar al vloeken. Ik: ‘wat is er??’ En ik blijf rustig op de trap staan, die ik juist naar beneden wou gaan. Ze steekt haar hoofd langs de deur. Charissa: ‘niks, te koud water.’ En ze gaat terug de badkamer in, jah en dat was duidelijk dat het te koud was, ze leek ineens veel wakkerder of nou jah hoe je het ook zegt. Ik pak rap wat brood en steek het in de broodrooster. Wat na 3 minuten al af gaat, dus het teken dat het klaar is. Ik pak een bord en leg het er op en ga dan voor de tv zitten, met nog een glas drinken.

10 minuten later doet Charissa net het zelfde, de helft denkt dat we een tweeling zijn voor ons doen, niet dat we het zijn hoor. We kennen elkaar gewoon zo goed, en we leven al wel een paar jaar bij elkaar dus jah we kennen elkaar door en door. Oh sorry heb ik me eigenlijk al voorgesteld?? Nee ik ben Laura. En dit is de eerste dag dat we naar ons werk moeten, jah ons. Charissa en ik hebben juist de zelfde job. Eigenlijk moet maar 1 persoon het doen, maar omdat wij veel jonger zijn zijn we met twee. Charissa: ‘heb jij er zin in??’ Ik: ‘een beetje, misschien zijn er wel schone jongens.’ Charissa: ‘dat zijn dan wel onze leerlingen he.’ Ik: ‘eigenlijk wel raar he, sommige zijn ouder dan ons en wij geven ze les.’ Charissa: ‘daar heb je een punt maar wat kunnen wij er aan doen dat we elven zijn en daarom sneller mogen toveren.’ Ik: ‘en sneller les hebben gehad, van ons 5de al en zij pas van hun 11de.’ Charissa: ‘jah maar wij zijn er nu vanaf.’ Ik: ‘daar heb je een punt.’

Na een tijdje hebben we alles opgeruimd en zo en gaan we de laatste dingen in onze koffers steken. Voor mij is dus dat nog wat kleren die in de kast liggen, vuile was, jah die ga ik daar wassen want anders ligt dat hier bijna een heel jaar. En nog wat cd’s en de film die Charissa en ik gisteren gezien hebben. Dus dat is She’s The Man. Geweldige film, misschien eerder iets voor meisjes, maar ik vond hem hilarisch na een kwartier ben ik klaar en wacht beneden op Charissa. Jah 15 minuten wat?? Ik moest toch ook nog alles checken he. 5 minuten later komt zij naar beneden met twee koffers. Ik: ‘moest je nu nog alles in pakken??’ Charissa: ‘nee dat was ik gisteren vergeten mee in te pakken.’ Ik: ‘twee zakken!?’ Charissa: ‘jah je weet maar nooit he.’ En ze loopt langs jou heen om alles in de auto te steken, jou auto, jah ook al ben je een elf, je hebt een auto en je zou er niet zonder kunnen. Je gaat met jou laatste zak naar buiten, en doet de deur vast. Je steekt alles weg in de koffer van je auto. Je zet je in je auto van voor. Charissa: ‘naar het station.’ Ik: ‘naar het station.’ Jou auto kan daar ook mee in dus jah.’ Je start je auto en niet veel later vertrekken jullie, op weg naar King Crosse.


Reacties:


TOMSDICK
TOMSDICK zei op 1 okt 2008 - 16:37:
VERDER.<3


BitchXTH
BitchXTH zei op 1 okt 2008 - 15:54:
mooi!!!!

x