Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Shugo Chara » Midnight desire (Shugo chara) » 04: New faces

Midnight desire (Shugo chara)

23 aug 2010 - 14:49

230

0

301



04: New faces

oiiii

Als we aankomen bij de Royal Garden zitten alle Guardians bij elkaar aan de tafel. De tafel waar ik 1 jaar geleden ook aan zat.. 'Yasu-chi, Kukai!' roept Yaya terwijl ze op ons af springt. 'Yaya-chan' zeg ik terwijl ze me knuffelt. Ik kijk rond de tafel, Tadase, Nagihiko, Yaya, en twee onbekende gezichten, een meisje met roze haar en een meisje met lange blonde krullen.

'Yasu-chan, dit zijn Amu Hinamori en Rima Mashiro' zegt hij terwijl hij de twee meisjes aan me voorstelt. 'Amu-chan, Mashiro-san, dit is Yasuni Amainu, De Queen voor Nadeshiko.' zegt Tadase. Ze knikken. Ik grinnik naar Nagihiko, hij was vroeger mijn beste vriend maar toen hij zich als meisje voor moest doen groeide we wat uit elkaar. 'Nagi?' zeg ik. hij staat op en knuffelt me. 'Ik heb je gemist!' Amu kijkt geschrokken. 'Maar, Nagihiko-san is hier toch nog maar net?' vraagt ze. Nagihiko stottert wat en trekt me mee verder in de Royal garden. 'Niks zeggen over Nadeshiko, Amu weet het niet, Nadeshiko was haar beste vriendin en als ze er achter komt dat ze niet bestaat dan..' vertelt hij. ik shiet in de lach. 'Nagi toch' grijns ik. We lopen terug naar de Guardians en Nagihiko gaat weer zitten. Rima kijkt hem aan met gespleten ogen en Nagihiko lacht nerveus.

'Yasu, waarom ben je eigenlijk hier?' vraagt Kukai. 'Nou, het ligt nogal moeilijk..' begin ik


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.