Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Beautiful Nigtmare (compleet) » Hoofdstuk 10

Beautiful Nigtmare (compleet)

23 aug 2010 - 14:49

919

0

250



Hoofdstuk 10

‘’Mam? Waar ben je, ik heb eindelijk een naam!’’ roepik door het huis ‘’ik ben hier, een beetje aan het werken’’ roept ze terug,waardoor ik weet dat ze in de studeer/werkkamer is.
Ik loop erheen en begin enthousiast te vertellen ‘’En, hoe gaat ze heten?’’ ‘’Sophie’’zegik ‘’Vind ik heel mooi!’’ zegt mam ‘’Ik ga trouwens morgen met Danielle naarhet winkelcentrum om kleertjes voor haar te kopen, is dat goed?’’ vraag ik eenbeetje onopvallend, zodat ze hopelijk niet doorheeft dat ik morgen eigenlijk gewoonnaar school moet ’’Tuurlijk, ik zou morgen toch met Denise gaan koffiedrinken’’zegt ze, door de bbq die ik toen met Tyler georganiseerd heb zijn mam en Denisegoede vriendinnen geworden.
‘’Okay, ik ga even naar mijn kamer’’ zeg ik dan en loop weg, ik ga in mijn kaststaan en kijk rond.
Heel veel kleding pas ik op dit moment niet door de enorme buik, maar ik denkdat als ik bevallen ben van Fleur mijn gewone kleding wel weer pas en niet vandie broeken met elastiek erin.

‘’Vanessa, kijk dit nou! Dat is gewoon te lief’’ roept ze en houd hele kleineroze met wit gestipte babysokjes omhoog ‘’Die zijn zo lief! Die neem iksowieso’’ zeg ik en pak ze van haar aan en leg ze in de winkelwagen.
We lopen de hele babyafdeling over en vinden super leuke dingen, sokjes,jurkjes, rompertjes, broekjes en shirtjes. We zijn nu aan het zoeken naarspenen en melkflessen, omdat we die nergens kunnen vinden vragen we het aan eenvrouw in de winkel, die heel aardig is en ons erheen brengt.
‘’Pff, wat heeft een baby nog meer nodig? Ik heb met mam al een bedje gekochtmet spullen dat daarbij horen, en zo’n ding om luiers op te verschonen en eenzo’n badje om haar in te wassen en ook nog een kinderwagen’’ zeg ik ‘’ehm, ikweet wat je echt moet hebben, zo’n stoeltje met een hengsel voor om je arm. Hoeheet dat? Maxi Cosi ofzo’’ zegt ze, we gaan gelijk opzoek naar zo’n ding.
Het is misschien raar om alle spullen al te kopen terwijl ik het pas overongeveer 4 maanden nodig heb, maar je wil niet weten hoe snel de tijd kan gaanen als je dan alles nog moet regelen zorgt het alleen maar voor stres, wat nietgoed is voor de baby en de baby kan natuurlijk ook nog te vroeg geboren worden.
Als we die gevonden hebben lopen we met onze volle winkelwagen naar de kassa omte betalen, met de creditcard van mijn moeder, haha.
Ik wou eigenlijk een deel zelf betalen, maar dat vond ze niet nodig ‘’we hebbengeld genoeg en dat is waarschijnlijk nog niet op als we 80 zijn dus gebruik hetdan nu nuttig’’ en daar had ze eigenlijk wel een punt.
‘’Nu ben ik moe’’ zeg ik terwijl ik bij Danielle in de auto zit om naar huis terijden ‘’Haha, ach. Het was een leuke dag! En je bent niet gesnapt metspijbelen’’ zegt ze, precies op dat moment gaat mijn telefoon, we kijken elkaartegelijk aan waardoor we allebei enorm in de lach schieten.
Ik ga opzoek naar mijn blackberry en neem op ‘’Hallo, met Vanessa’’ ‘’DagVanessa, met de Directeur van High School LA’’ zegt een zware mannenstem, ikzet mijn telefoon op speaker ‘’hallo’’ zeg ik zo onschuldig mogelijk ‘’mag ik vragenwaarom jij vandaag niet op school was?’’ vraagt hij ‘’Ik ben ziek, maar ik hebvergeten te melden dat ik niet kon komen’’ zeg ik, tot mijn eigen verbazingklinkt het niet eens als een leugen ‘’okay, nou. Laat het niet weer gebeuren’’zegt hij ‘’nee meneer’’ zeg ik braaf en hang op.
Ik slaak een zucht van oplucht en barst daarna in lachen uit ‘’okay, dat wasgeweldig!’’ roept Danielle lachend.

Ze parkeert haar auto op de oprit van ons huis en helpt me uit de auto, ik weethet, heel erg, maar probeer jij maar eens uit te stappen met een enorme buik.Mijn ouders zijn er allebei niet, pap aan het werk, mam weg met Denise.Danielle en ik brengen alle tassen met spullen naar binnen en leggen het opmijn kamer, ik ruim het vanavond wel op we gaan nu eerst naar Nick, Joe enKevin om een paar nieuwe nummer van hun album te luisteren.
‘’Ze zijn op Nick zijn kamer’’ zegt Denise die ons binnen ziet komen ‘’okay,bedankt’’ zegt Danielle en we lopen naar boven.
‘’Hé jongens’’ roept Danielle, we lopenNick zijn kamer in en gaan ergens zitten. ‘’Klaar om vette muziek te horen?’’vraagt Joe en doet een wenkbrauw wiebel ‘’zeker’’ roep ik.
Ze zetten het liedje aan, hij is echt heel vet!
‘’Hij is vet!’’ roep ik enthousiast ‘’Dankje!’’ roepen Nick, Joe en Kevintegelijk.
Ze laten nog een paar nummers horen, en ik vind ze allemaal even vet!
Ik weet zo’n 100 procent zeker dat het echt en super album word.
Ik zucht, en leg mijn hand op mijn buik ‘’heb je buikpijn?’’ vraagt Daniellegelijk, helemaal bezorg ‘’Nee, ze schopt weer’’ zeg ik ‘’Echt? Mogen wevoelen?’’ vraagt Joe enthousiast ‘’Ja hoor’’ zeg ik en pak zijn hand, die legik op de plek waar ik het geschop voel ‘’Wow, vet!’’ roept hij ‘’nu ik!’’ roeptKevin en legt zijn hand op dezelfde plek, daarna Nick en Danielle nog, die hetallemaal ook geweldig vinden.
De eerste twee keer dat ze schopte vond ik het ook wel leuk, maar nu gaat hetelke dag zo en dan word je er toch wel een beetje gek van.
‘’Ik ga maar weer eens, ik moet nog heel veel spullen opruimen’’ zeg ik en sta op,ik geef iedereen een knuffel en loop naar huis.
Thuis leg ik alle babykleren in de kast die ik op mijn kamer heb voor wanneer Sophieis geboren, de andere spullen leg ik naast het bedje.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.