Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Beautiful Nigtmare (compleet) » Hoofdstuk 15

Beautiful Nigtmare (compleet)

23 aug 2010 - 14:55

638

3

244



Hoofdstuk 15

laatste deel voor nu! ik ben al met de laatste delen bezig dus die post ik over een poosje allemaal in een keer

Eenpaar maanden later
Vandaag komt Angela!
Angela is mijn nichtje die in Nederland woont, ik heb er echt zo veel zin inwant ik heb haar vreselijk lang niet meer gezien.
Via Skype hebben we elkaar wel alles verteld wat we mee maakten enzo, maarelkaar in het echt zien is natuurlijk veel fijner.
Ik zal eerst in het kort nog even vertellen wat er allemaal is gebeurd, teneerste ben ik zeventien geworden!
Mijn verjaardag was echt super, omdat mijn ouders zich natuurlijk weer schuldiggingen voelen omdat ze nooit thuis zijn/waren hebben ze me een auto gegeven!
Het is een zwarte mini-cooper, hij is echt té gek!
Sophie is ondertussen 9 maanden oud en ik ben bezig met het maken van een baby/kinderkamervoor haar.
Mijn vader wou eigenlijk dat we er mensen voor in gingen huren maar ik wou hetliever zelf doen, omdat ik nu toch een paar maanden vrij heb doe ik verder ookniks nuttigs behalve met Sophie spelen.
Ik ben vrij omdat ik geslaagd voor high school en binnenkort ga ik dus eenopleiding doen, ik ga kunstacademie doen met schilderen, tekenen en beeldenmaken enzo. Ik weet nog precies hoe blij ik was toen ik hoorde dat ikaangenomen was op die school.
Oja. Nick, Joe en Kevin zijn al 2 maanden aan het touren, ik mis ze wel maar ikweet dat ze over 2 weken weer terug komen, en Nick en ik bellen elke dag!
‘’Ga je mee Sophie? Angela ophalen van het vliegveld’’ zeg ik tegen Sophie, ookal zegt ze niks terug, en til haar op.
Ik leg haar in de Maxi Cosi, ze is dan wel een stuk gegroeid maar ze kan nogniet lopen dus daarom moet ze nog wel steeds in dat ding als ik haar ergens meenaar toe neem.
Ik stap in mijn auto en zet Sophie in het kinderzitje, daarna stap ik zelf inen rijd naar het vliegveld.
Ik parkeer mijn auto op de parkeerplaats en pak mijn tas en de maxi cosi metSophie erin en loop de hal in waar je moet wachten op de mensen die landen.
‘’The plane from Holland just landed’’ hoor ik iemand omroepen, eindelijk!
Ik heb zo ongeveer een half uur zitten wachten omdat er vertraging was.
Ik pak mijn blackberry om Angela te bellen, maar net als ik op bellen wil klikken gilt iemand mijnnaam, ik kijk op en zie dat het Angela is.
‘’ANGELA!’’ gil ik ‘’VANESSA!’’ gilt ze terug, ze rent op me af ‘’denk jij watik denk?’’ vraagt ze lachend ‘’We are sexy, we are hot, we are everything youare not!’’ zingen we lachend, vroeger deden we dat altijd waarom weet ik niet.‘’Mag ik dan nu eindelijk Sophie in het echt zien?’’ vraagt ze ‘’Tuurlijk!’’
Ik til Sophie uit de Maxi Cosi en geef haar aan Angela ‘’Wat en lieverd! Zelijkt op jou!’’ roept ze.
We lopen naar mijn auto om terug naar huis te rijden.
‘’Jeetje! Geluksvogel, je hebt de mooiste auto ooit!’’ roept ze enthousiast‘’ach, je kent mijn ouders’’ zeg ik en help Angela met haar koffers.
Daarna stappen we in en rijden naar huis.
‘’Ik vind het nu al te gek hier!’’ zegt Angela terwijl ik mijn auto op de opritzet, we stappen uit en pakken alle spullen uit de achterbak. ‘’ik ben ook zoblij dat je hier bent! Wel jammer dat je maar 5 dagen blijft’’
We lopen naar binnen en ik laat Angela het hele huis een beetje zien.
‘’En dit is mijn kamer’’ zeg ik en doe mijn deur open ‘’en dit is de kamer dieik maak voor Sophie’’ zeg ik en laat haar de kamer aan de overkant zien.
‘’Wat schattig! Ik vind Sophie echt zo lief!’’ ‘’Ik ook, ik ben echt blij methaar! Maar als ik iets kon veranderen had ik er voor gezorgd dat ik niet opmijn zestiende een kind had maar pas als ik twintig ben ofzo, maar dan weldezelfde Sophie’’.
We lopen naar beneden en gaan op de bank zitten en vertellen elkaar over alleswat we meegemaakt hebben.


Reacties:


AleXx
AleXx zei op 29 aug 2010 - 13:10:
Ik kan niet wachten op het vervolg!!

Mag ik een melding?

Xx


saphira
saphira zei op 23 aug 2010 - 23:56:
OMJ! Ik kan niet wachten!
X


Nynke
Nynke zei op 23 aug 2010 - 15:25:
Whaaah ze MOET iets met Nick krijgen >> NU!