Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » It's a boy-girl thing » 2 - Friendship is one of the most important things in life

It's a boy-girl thing

24 aug 2010 - 17:22

860

2

505



2 - Friendship is one of the most important things in life

'Die film was slecht' Carlos knikt. 'Veel te fake' 'Ik vond hem nochtans realistisch genoeg' Logan slikt. 'Schrikschijter' ik slaag een keer met mijn hand op zijn schouder en wandel dan verder. 'Jongens, ik ga morgen auditie doen' 'Hoe bedoel je?' 'Je weet toch dat ik het wel maken als ster' 'Ik dacht dat je model wilde worden?' 'Ook, maar als ster kan ik het allebei. Maar ik ga dus auditie doen voor een bandje of voor zanger of zoiets' James maakt een wegwerpgebaar met zijn hand alsof het hem niet uit maakt. 'En dat deel je mee omdat?' Carlos prult wat aan zijn helm en kijkt James ongeïnteresseerd aan. 'Omdat ik me afvroeg dat jullie mee zouden willen gaan' 'Ben je nu serieus?' 'Ja, jullie kunnen ook ineens auditie doen. Niet dat jullie veel gaan voorstellen nadat ze mij gehoord hebben maar dat maakt niet uit' ik slaag mijn de palm van mijn hand tegen het achterhoofd van James. 'Auwh, waar was dat voor nodig' 'Je ego wordt te groot' 'Niet waar' 'Nee?' James wilt nog wat zeggen maar houdt zijn mond nadat hij mijn gezichtsuitdrukking ziet. 'Ik zwijg al' 'Braaf kindje' 'Maar gaan jullie nu mee?' ik zie dat de jongens knikken. James' blik verplaatst zich in mijn richting. 'Goed, ik ga ook wel mee' een glimlach verschijnt op zijn gezicht. Hij plant een kus op mijn wang. 'Dank je Alyssa' 'Graag gedaan Diamond' hij moppert wat als hij zijn achternaam hoort maar zwijgt voor de rest.

'I want you to want me
I need you to need me
I'd love you to love me
And I'm begging you to beg me

I want you to want me
I need you to need me
And I'd love you to love me


I'll shine up my old brown shoes
I put on a brand new shirt
I get home early from work
If you say that you love me


Didn't I, didn't I, didn't I see you crying
Oh, didn't I, didn't I, didn't I see you crying
Feeling all alone without a friend you know you feel like dying
Oh, didn't I, didn't I, didn't I see you crying

I want you to want me
I need you to need me
I'd love you to love me
And I'm begging you to beg me


I'll shine up my old brown shoes
I put on a brand new shirt
I get home early from work
If you say that you love me


Didn't I, didn't I, didn't I see you crying
Oh, didn't I, didn't I, didn't I see you crying
Feeling all alone without a friend you know you feel like dying
Oh, didn't I, didn't I, didn't I see you crying

Hey

Feeling all alone without a friend you know you feel like dying
Oh, didn't I, didn't I, didn't I see you crying

I want you to want me
I need you to need me
I'd love you to love me
And I'm begging you to beg me

I want you to want me
I want you to want me
I want you to want me
And I want you to want me' mijn vinger gaat voor de laatste keer over de snaren van mijn gitaar heen. Ik zucht als ik op sta om mijn gitaar weg te zetten. 'Je bent echt goed' 'Dank je Kendall' 'Hopelijk dat je morgen door mag gaan' 'Waarschijnlijk niet. James wel' 'Waarom denk je dat?' 'Ik denk het niet ik hoop het' 'Waarom hoop je het dan?' 'Dan zijn we van zijn gezeur af'' Kendall grinnikt. 'Voor de rest valt hij toch mee?' 'Ja, voor de rest is het een schatje' 'En Carlos, Logan en ik? Wij zijn toch ook schatjes' 'Natuurlijk' ik druk een kus op zijn wang en zet me in de schommelstoel neer. Ik voel dat Kendall naast me komt zitten. 'Het is mooi weer' ik schiet in de lach. 'Wat is er zo grappig?' 'Dat is zo'n droge zin. Ik bedoel maar dat is zo'n zin die je zegt tegen iemand die je niet goed kent ofzo' ik hik nog na van het lachen. 'Nou ja. Ik wist gewoon niet wat zeggen' 'Dat had ik door' hij slaagt zijn arm rond mijn schouders. Mijn hoofd laat ik op mijn beurt op zijn schouder vallen.

'En?' James komt de zaal uit gewandelt. Hij schud zijn hoofd. 'Ik ben niet door' 'Hoe kan dat nou?' verbaasd kijk ik hem aan. 'Weet ik veel' hij haalt verdrietig zijn schouders op en gaat naast me zitten. 'Nu is het de beurt aan Logan' 'Wat een asshole' Logan komt, met waterige ogen, de zaal uitgewandelt. 'Ik had nog maar 1woord gezegd en ik vloog er uit' 'Wie is er nu?' 'Carlos' nog voor het woord uitgesproken is komt Carlos buiten. 'Zo vlug?' 'Ik had nog niks gezegd ik liep het podium op en hij zegt al volgende. Wat een klote vent' 'Je mag niet schelden!' ik geef een tik op zijn hoofd. 'We zullen dan niet lang op Kendall moeten wachten.
'Waar blijft hij?' 'Hij is toch nog niet zo lang binnen?' 'Langer dan wij hoor' 'Misschien heeft hij zijn plaats afgestaan' 'Er is nog niemand anders naar buiten gekomen' de deur gaat open en samen met Carlos, Logan en James sta ik recht. Een grijnzende Kendall komt naar buiten. 'En?' ik ben duidelijk niet de enige die nieuwsgierig is.


Reacties:


Nonny
Nonny zei op 24 aug 2010 - 16:28:
niceee.
ik had hem al gelezen
reactie vergeten


amberr zei op 23 aug 2010 - 19:35:
jij ook verder ;p