Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » 2. Mika, The boy who fought too much {songfic} [af] » What I've done

2. Mika, The boy who fought too much {songfic} [af]

30 jan 2011 - 18:31

781

9

442



What I've done

Until June: ____http://www.youtube.com/watch?v=sVA088ogpRk____(tekst in de underbar)

John's P.O.V.

Ik draaide de hoek om en zag haar zitten. Ze zat met haar rug tegen de muur en haar knieën hield ze met beide handen vast. De langzaam ondergaande zon weerkaatste via een plas in mijn ogen, maar toen ik wat dichterbij kwam zag ik dat ze rode ogen had. Had ze gehuild? Tom had niet gezegd dat ze er zó erg aan toe was... Ik ging naast haar zitten en wachtte af. Na een tijdje zuchtte ze diep, alsof ze een besluit nam. "John." Zei ze. Het was niet vragend of beschuldigend, meer bevestigend. "Georgia." Ik keek haar aan, maar ze bleef maar voor zich uitstaren. "John, ik moet een hele belangrijke keuze gaan maken. Ik moet gaan kiezen tussen jou en Mika. Dat had je vast wel al door. Het lijkt jou misschien een makkelijke keuze, maar voor mij is het dat zeker niet." Ze keek naar boven. De zon was al bijna onder. "John, ik wil nu eens horen wat je te vertellen hebt. Waarom ik voor jou zou moeten kiezen. Je hebt me per slot van rekening wel achtergelaten." Wat!? Moest ik haar nu echt duidelijk gaan maken waarom ze voor mij zou moeten kiezen? We zijn getrouwd! We hebben een kind! En oké, ik heb haar misschien in de steek gelaten, maar dat betekent toch niet dat ik niet meer van haar houd? Ik ademde een paar keer diep in en uit en keek Georgia recht aan. "Luister naar me Georgia. Ik ga niet zeggen dat het goed was dat ik je op zo'n gemene manier heb moeten verlaten. Maar anders had ik het nooit aangekund. Bovendien zou jou bange en droevige gezicht dan voor altijd op mijn netvlies gestaan hebben. Ik probeerde je dat met die brief toen ook duidelijk te maken. Maar Georgia, je laat me kiezen tussen 2 dingen: Oorlog en liefde. Voor mij is dit ook een moeilijke keus." Ik wist meteen dat ik wat fouts had gezegd toen Georgia's gezicht betrok. "Neenee, dat bedoelde ik niet zo. Ik zou echt voor je gekozen hebben als ik dat nog kon. Maar hier help ik zoveel mensen mee. Het is gewoon alsof een donker plekje in mijn hart me ervan weerhoud te stoppen met hetgene waar ik juist het bangste voor ben. En nu zorgt dat plekje er ook nog eens voor dat jij me misschien gaat verlaten. Je hebt geen idee hoe pijn dat doet." Ze zuchtte. Ze leek nog steeds niet helemaal gerustgesteld. Ik had het gevoel dat ik aan het verliezen was. Ik besloot er nog maar een schepje bovenop te doen. Dan was ik maar een gevoelige slijmbal. "Georgia, ik ben bereid om voor jou te zorgen dat dat donkere plekje verdwijnt." Ik begon steeds sneller te ademen toen ik besefte wat ik eigenlijk had gezegd. Zou ik de oorlog echt op kunnen geven? Zou ik kunnen leven met het feit dat ik misschien wel honderden levens had kunnen redden? Georgia zag de bedenkingen op mijn gezicht en vroeg precies wat ik dacht. "Zou je dat echt kunnen John? Want dan had je dat wel al veel eerder kunnen doen." Ze had gelijk. Dan had ik haar in de eerste plaats al niet moeten verlaten. Ik nam toen een keuze die ik voor de rest van mijn leven moest voelen. Ik heb nu de keuze om dat te veranderen. We zaten hier nu al een tijdje en de zon was al even onder. Er waren zelfs al een paar sterren te zien. Toen nam ik een besluit. Ik moest het er maar op wagen. Als ik strakjes gewond raak en naar huis moet wil ik toch wel graag een echt gezinnetje hebben om voor te zorgen. "Ja Georgia, dat zal ik voor je doen. Ik hou van je." Ik kon zweren dat ik een lachje op Georgia's gezicht zag verschijnen.
Nu wist ik het zeker. Mika zou deze wedstrijd verliezen.

Underneath the sky we sleep
The sunlight in my eyes keeps me from seeing clearly
Deep beneath the stars im lost
The darkness in my heart keeps me from letting go
Of everything I fear the most

Tied around the mess I've made
The air I breathe much harder
Everytime I speak
The words you've heard a thousand times
I’ve tried before but now i feel like letting go
Of everything that hurts the most

And now I'm alone
And I'm ashamed
Hold me in your arms
And now I'm sorry for what I've done

And after all is said and done
You pick me up no matter where I fall
( No matter where I fall)
You hold me in your arms
Forgive me when I'm wrong


Reacties:

1 2

V0nneke
V0nneke zei op 27 jan 2011 - 21:13:
Het is aangepast ^^


Moonzzz
Moonzzz zei op 27 jan 2011 - 20:49:
oh en de link doet t niet meer


Moonzzz
Moonzzz zei op 27 jan 2011 - 20:49:
john je ben eent slijmbal! mika is gewoon chill


Teysz
Teysz zei op 27 aug 2010 - 14:39:
Wie o wie gaat zij kiezen??


flipdodo
flipdodo zei op 24 aug 2010 - 14:36:
ik ben toch voor mika.
john heeft iets dat... ja, weet niet hoe ik het moet uitleggen
snel verder!
melding?