Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » My Beautiful Love » Rose en Ronaldo

My Beautiful Love

24 aug 2010 - 16:52

562

4

230



Rose en Ronaldo

Rose en Ronaldo.

Ik haal mijn hand door haar haren. 'Ronaldo...' fluistert Rose zachtjes. 'Zeg maar Cristiano, dat klinkt romantischer.' zeg ik zacht. Ik zie haar zacht lachen. Die lach maakt dat ik me warm voel van binnen. Ik veeg langzaam de haren uit haar gezicht en sla dan een arm om haar heen. Rose glimlacht en legt haar armen in mijn nek. 'Crisiano, Ronaldo, Santos, Aveiro...' fluistert ze in mijn oor. 'In iedere naam zal ik even veel liefde leggen zodra ik ze uitspreek.' Ze sluit heel even haar ogen en zucht zachtjes. 'Rose, ik... Het spijt me zo...' Rose legt een vinger op mijn mond, en gebaart dat ik niks hoef te zeggen. 'Zo veel woorden... Zo weinig daden...' zegt ze zacht. Ze legt een hand op mijn borst. Ze ademt mee in het ritme van mijn hart klopping. Het maakt me rusitg. 'Daar kunnen we iets aan veranderen.' zeg ik en buig naar haar toe. Ik voel haar zachte lippen op de mijne, langzaam open ik mijn mond. De zoen lijkt eindeloos, helaas, schijn bedriegt. Ik ga helenmaal op in het moment maar voor ik het weet, is het voorbij. Rose pakt mijn hand. Ineens besef ik weer waar we zijn. Een klein rustig dorpje in spanje. Ik kijk omhoog naar de zonsondergang, maar het word door broken. Rose trekt me zachtjes mee, en ik laat me door haar lijden. Ik kijk om me heen. Mijn oog valt op Rose haar prachtige glimlach. De lach die me altijd zo blij maakt. Als Rose me loslaat zie ik een prachtige grote fontijn, dat verlicht word door de onder gaande zon. 'Verrassing.' zegt ze. Ze stapt op de rand van de fontijn. Ik loop naar haar toe en geef haar een zachte duw. Rose stapt naar achter om haar evenwicht te bewaren, maar stapt recht in de fontijn. Haar rechterbeen is doorweekt en lachent trekt ze me de fontijn in. Samen liggen we grijnzent in de fontijn, allenbij doorweekt. Ik ga rechtop zitten en gooi water over Rose heen. Rose bespringt me en duwt me achterover het water in. Ik duw Rose lachend van me af, maar ik zie iets in Rose. iets dat me pijn doet. Ik weet precies waar die duw haar aan deed denken. De zelfde duw al die ik haar gaf toen ik vreemd ging. Mijn grootste fout. Ik zie pijn in haar ogen. Ik trek haar zacht terug maar ze slaat mijn hand weg. Ze legt een knie op mijn borst en gooit me zo had ze kan achterover. Dat voelde ik, nee niet de kracht, maar haar woedde, haar pijn. Ik heb veel kracht nodig om haar van me af te krijgen. Maar direct wanneer ik haar los laat geeft de me een mep. Ik gooi haar achterover. Ik zie een traan over Rose haar wang rollen. Ze komt erug maar voor ze iets kan doen grijp ik haar vast en trek haar tegen me aan. Ik druk mijn lippen tegen de hare aan en ga helemaal op ik het moment. Maar de zoen is snel voorbij. Rose omhelst me, maar ik kruip onder haar vandaan. Rose kijkt me verbaast aan. Ik til haar op en draag haar de fontijn uit. Ze geeft me een zoen op mijn wang. 'Loop je nog even met me mee naar mijn hotel?' Ik knik en samen vertrekken we richting het hotel.


Reacties:


Perkele
Perkele zei op 24 aug 2010 - 16:50:
Wat zal er gebeuren in het hotel...


Armin
Armin zei op 23 aug 2010 - 20:12:


Torresss
Torresss zei op 23 aug 2010 - 20:12:
Geweldig.
Nu ik en Fernando ^^


Armin
Armin zei op 23 aug 2010 - 19:56:
Aaaaaaaaaaaaaaaawsh.