Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Invisible » *007

Invisible

24 aug 2010 - 7:00

287

3

244



*007

Melinda pov:
voor de zoveelste keer werd ik wakker. mijn wangen gloeiend en nat.Mijn lichaam helemaal bezweet en klam. Nick staat over me heen gebogen, en houd m'n wang beet. Hij kijkt bezorgt. ik hijg van het huilen in m'n slaap. "Waar is Joe?" vraag ik meteen. "Hij is oderweg, rustig maar." het was een nachtmerrie, Joe was niet dood, maar het had zeker iets te betekenen dat zeker. Ik trek het deken van me af, en bestudeer mijn onderlichaam mijn benen en buik zitten onder de blauwe pekken. Er zit geen verband om mijn middel wel om mijn borst, Ademen doet pijn. Ik sla m'n benen over het bed, en omhels Nick voor zo ver dat lukte. Hij pakte me voorzichtig beet. "Bedankt" fluister ik. Hij reageert door me een beetje steviger vast te pakken. Dan maakt hij zich los en gaat op een stoeltje zitten. De deur gaat open. De familie Jonas komt binnen. Als ze zien dat ik wakker ben glimlachen ze. Ik zoek tussen hun naar Joe, Maar ik zie hem niet. Dan komt er een italiaan mannetje de karmer inhij heeft een schort aan, ovenwanten, en heeft een cake vast..... die uit de winkel komt. hij had ook zo'n grappig snoretje. Ik keek er met een schuin hoofd naar. hij kwam voor me staan. "Kan je het zien?" vraagt hij. ik kijk hem raar aan. Dan doet hij zijn snoretje af "god wat kriebelt dat ding" ik sprong op van blijdschap en omhelsde Joe. "cake is niet italiaans" fluister ik in zijn oor. Ik lach. ik laat hem los", en kijk in zijn gezicht. hij heeft een paar kleine schrammetjes. maar die staan hem wel sexy. ik glimlach nog een keer naar hem.


Reacties:


AleXx
AleXx zei op 29 aug 2010 - 9:58:
Niet dood!! ik schrok me een ongeluk, serieus!

Snel verder?

Mag ik een melding?

Xx


Cullengirl
Cullengirl zei op 24 aug 2010 - 19:58:
Niet doood!!:
crisis, wat schrok ik me daar rot! niet normaal jonge!
anyway, snel verder!
xxx


saphira
saphira zei op 24 aug 2010 - 8:16:
Hij is nietd dood@
Snel verder?.