Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Another day without my best friend Or Not?!

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 11:21

496

2

274



Another day without my best friend Or Not?!

Bladiebla

Pov Lysse:

Vermoeid wordt ik wakker naast James. die naar me ligt te staren. ''hee lieverd, lekker geslapen?'' ''jahoor en jij?'' tuurlijk, want ik lig naast het mooiste meisje ever.'' zegt ie met een bigsmile. ja en ik naast de grootste eikel ever. er is maar een iemand naast wie ik wakker wil worden en dat is Joe. ik stap uit bed en loop naar de badkamer. ik doe me haar en kleed me om, owja vergeten.. ik logeer bij de Jongens van Big Time Rush. omdat me broer ja de justin bieber ja. op tour ging en ik wou een keer niet mee. ik loop de badkamer uit en ontwijk een kus van james. ''hee waarom geen kus?'' '' Geen zin'' ''oh oke'' ik loop naar beneden waar de rest zit en geeft ze allemaal ene kus op hun wang. '' ga je mee naar de studio?'' vraagt Kendall Hij is naast nick me beste vriend. ik kan alles aan hem kwijt. '' euh.. ja is goed. hoelaat?'' vraag ik. ''ongeveer NU!'' roept James die naar beneden komt. james pakt me bij me middel en drukt een kus op mijn lippen. fijn, ook dat nog. ik loop met de jongens mee naar de auto, logan rijdt naar de studio.. eenmaal daar aangekomen stap ik snel uit en wacht op de rest. als we er allemaal zijn lopen we naar binnen. een van de studio deuren gaat open en Nick&Kevin komen naar buiten. wow wacht als Nick&Kevin hier zijn dan.. Dan is Joe hier ook! Jippie! ''NICK!'' krijs ik naar hem. hij kijkt op ''LYSJE'' krijst ie net zo hard terug. ik ren op hem af en knuffel hem. ''i missed you.'' ''i missed you to.'' ik knuffel hem stevig en lang. totdat ik aan me arm wordt terug gesleurd.. ik kijk boos op en zie james staan. ''wat?'' ''meekomen we gaan.'' en hij trekt me mee. ''NEE.'' ik trek me los en blijf staan. ''wat zei je?'' ''ik zie NEE!'' james pakt me bij me arm en sleurt me mee.. ''laat me los.. eikel.'' '' oke nu ga je te ver..'' hij sleurt me mee naar een lege studio en duwt me kei hard naar binnen.. hij begint tegen me te schelden. en slaat me een paar keer. ''DJEEZZ.. IK MAG NOG GEEN EENS ME BESTE VRIEND KNUFFELEN, WANT MENEER WORDT JALOERS ALS ER EEN ANDERE JONGEN AAN MIJ ZIT, MAAR IK MOET WEL AL DIE WIJVEN ACEPTEREN DIE AAN JOU ZITTEN!'' ''WAT?! OKE, NU BEN IK HET BEU. ER IS NIKS MIS MET DIE FANS VAN MIJ, JE MOET NIET JALOERS ZIJN.'' ''IK JALOERS WIE IS ER JALOERS ALS ER ANDERE JONGENS NAAR ME KIJKEN.'' James geeft me een harde duw en ik knal kei hard tegen de muur, ik val met me hoofd op een kastje. ik voel dat ik op de grond terecht kom. maar niet voor lang, ik wordt weer omhoog gesleurt. ik wordt nog een keer tegen de muur geduwt en dan word alles zwart...


Reactie's?!


Reacties:


Bellaxxrose
Bellaxxrose zei op 11 dec 2010 - 20:36:
OMG OBSESSED PERSSON HIER

XXX


saphira
saphira zei op 24 aug 2010 - 23:33:
OMJ! Verslaving hiero!!