Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » What's going on there?

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 11:27

497

1

269



What's going on there?

---

Pov Nick:

Samen met me broers zit ik in de studio, Kevin en ik hebben even pauze. ik loop de studio uit. Men.. Wat mis ik Lysse.. ik laat me hoofd hangen en wacht op Kevin. ''NICK!!'' hoor ik in eens iemand krijsen. ik kijk op en zie Lysse staan. ''LYSJE!'' krijs ik net zo hard terug. ze komt op me af gerent en knuffelt me. ''i missed you.'' ''i missed you to.'' ze knuffelt me stevig en lang. Todat ze ineens weg is, ik kijk naar Lysse en zie dat James der aan der arm heeft vast gepakt. Ja ze heeft een relatie met hem, om joe te kunnen vergeten, maar wat ze niet weet is dat Joe ook helemaal gek is van haar. ze kijkt boos op en ziet James staan. ''wat?'' zegt ze tegen hem ''meekomen we gaan.'' en hij trekt me mee. ''NEE.'' ze trekt zich los en blijft staan. ''wat zei je?'' zei James kwaad. ''ik zie NEE!'' James pakt der bij der arm en sleurt der mee.. ''laat me los.. eikel.'' '' oke nu ga je te ver..'' hij sleurt haar mee naar een lege studio en duwt haar kei hard naar binnen.. ik sta ongelovig toe te kijken. Ik hoor geschreew uit de studio komen. ''DJEEZZ.. IK MAG NOG GEEN EENS ME BESTE VRIEND KNUFFELEN, WANT MENEER WORDT JALOERS ALS ER EEN ANDERE JONGEN AAN MIJ ZIT, MAAR IK MOET WEL AL DIE WIJVEN ACEPTEREN DIE AAN JOU ZITTEN!'' ''WAT?! OKE, NU BEN IK HET BEU. ER IS NIKS MIS MET DIE FANS VAN MIJ, JE MOET NIET JALOERS ZIJN.'' ''IK JALOERS WIE IS ER JALOERS ALS ER ANDERE JONGENS NAAR ME KIJKEN.'' en ineens is het stil, te stil.. Fuck dit is niet goed. Kevin kijkt me aan en samen stormen we naar de studio.. Kevin gooit de deur open en ik zie Lysse op de grond liggen.. der ogen zijn dicht. Achter ons verschijnen Kendall,Carlos,Logan&Joe. ik draai me om en kijk naar Joe. Joe kijkt naar James en zijn ogen spuwen vuur. Kendall en Logan lopen naar James en pakken hem stevig vast en sleuren hem mee. Kevin en Joe lopen naar Lysse. ''Joe til der voorzichtig op en leg der op de bank.'' Joe knikt en tilt der langzaam op. ik zie pijn in zijn ogen. Wow, Hij houdt echt van der. Kevin bekijkt Lysse voorzicht. '' Er is niks ergs aan de hand. ze is alleen buiten westen door de klap.'' Kendall en Logan komen terug binnen. ''Hoeist met der?'' vraagt Kendall. ''Niks ergs.'' ''Oke.'' Kendall kijkt naar Joe. ''Je houdt van der toch?'' Joe kijkt op en knikt. ''Ja al best lang.. ze is het belangerijkste in me leven.'' Carlos, Logan en Kendall gaan terug naar de studio. Ik kijk terug naar Joe en Kevin. Joe heeft Lysse der hand vast.


Ik heb al een hoofdstuk klaar staan..
Je mag Raden uit wie z'n POV dat geschreven is..
maar ik zet hem pas online naar 1Reactie.
Muhahaha wat ben ik lekker gemeen!


Reacties:


saphira
saphira zei op 24 aug 2010 - 23:35:
Awh! Wat lieff!