Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » They love each other.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 11:28

482

1

289



They love each other.

Joe Hartje Lysse.

Pov Joe:

Ik zie Kevin en Nick ineens weg rennen, ik loop naar buiten en zie ze bij een studio deur staan.. ik loop er naar toe en Kendall,Carlos&Logan volgen me. ik kijk langs Nick de studio in en zie Lysse op de grond liggen, daarna kijk ik naar James. Lysse?! nee.. oeh ik vermoord hem! ^^ Kendall en Logan sleuren James weg, samen met kevin loop ik naar Lysse toe. ''Joe til der voorzichtig op en leg der op de bank.'' zegt Kevin, ik knik en til der langzaam op. Kevin bekijkt Lysse voorzicht. '' Er is niks ergs aan de hand. ze is alleen buiten westen door de klap.'' Kendall en Logan komen terug. ''Hoeist met der?'' vraagt Kendall. ''Niks ergs.'' ''Oke.'' Kendall kijkt naar mij. ''Je houdt van der toch?'' ik knik. ''Ja al best lang.. ze is het belangerijkste in me leven.'' ''Ik heb het gemerkt ja.'' lacht Kendall. ''Maar we gaan weer Gustavo wacht op ons.. Sterkte.'' en ze gaan terug naar hun studio. Ik kijk terug naar Lysse en pak der hand vast. Ik hou van je Lysse!! Ik kijk naar der gezicht en der ogen gaan open. ''Hee.'' ze kijkt me aan en glimlacht zwakjes. ''Heb je ergens pijn?'' vraagt Kevin. Ze schudt der hoofd. ''Nee.'' ''oke mooi.'' Ze kijkt terug naar mij. ''Joe ik heb het gehoord wat je zei tegen Kendall'' Oh Fuck.. Shit. Nouja.. ze weet het nu teminste. ik kijk weg van der ogen. ''Joe..'' ''ja.'' '' ik vindt het niet erg hoor. ik.. euh..'' ze begint te blozen. ''Ze wilt zeggen; dat ze het zelfde voelt voor jou.'' ik kijk naar Nick en dan weer naar Lysse. ''Echt??'' '' Ja. je weet dat Nick en ik al 6jaar beste vrienden zijn en 2 van de 6jaar heb ik al een giga crush op je.'' ik kijk der met grote ogen aan. ''Wow. maar waarom ging je dan met James?'' ''Om jou te kunnen vergeten.. ik dacht dat je niet het zelfde voelde, en nu ik het weet, heb ik spijt dat ik met die eikel een relatie heb gehad.'' ''Dus je hield niet echt van hem.'' ''Nee. helemaal niet zelfs.'' Ik knuffel der voorzichtig en ze knuffelt me terug. ik kijk der aan. ''euh.. Lysse.. euh..'' Kut waarom kan ik het der nou niet vragen?! Doe het NU! '' Joe, ik weet wat je wilt vragen.'' ''Owja?'' ''Ja en het is Ja.'' Ze komt rustig omhoog en drukt der lippen tegen die van mij. Kevin&Nick beginnen te joelen. Ze beeindigt de zoen en kijkt me aan. ''ik hou van je.'' ''Ik hou ook van jou.'' Kendall komt binnen en lacht. ''zo te zien hebben we een nieuw koppel, maar daar kwam ik niet voor'' ''waarvoor dan?'' ik kijk hem vragend aan. ''Ik denk, nee ik weet het. maar goed, ik denk dus dat Lysse beter met jullie mee kan gaan, tenminste als ze dat wilt.''


Reacties:


saphira
saphira zei op 24 aug 2010 - 23:37:
Justin pov cker??