Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Pour Lysse.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 11:30

422

0

275



Pour Lysse.

Roos Hartje Kendall.

Pov Roos:

Ik kijk op als Kendall binnen komt.
"Heej." glimlach ik vrolijk. "Heej." Hij komt naar me toe en geeft me een kus.
Ik kijk hem verliefd aan. "Hoe was je dag?"
"Nou..het was een heel gedoe vandaag." grinnikt hij.
"Hoezo?"
Hij glimlacht. "Nieuwsgierig?" Ik knik en hij lacht zachtjes.
"Wel, we gingen vanmorgen naar de studio. De jongens, Lysse en ik." begint hij zijn verhaal.
"Maar de Jonas Brothers waren daar ook, en Lysse is goed met ze bevriend dus knuffelde ze Nick.
Dat vond James niet zo leuk en hij sleurde haar mee naar een lege studio.
Toen hoorden we een hoop geschreeuw dus gingen we kijken."
Hij stopt en grijnst om mijn gespannen gezicht.
"En toen?" vraag ik nieuwsgierig en bezorgd.
"Plots stopte het geschreeuw en was het stil..." Hij kijkt me aan als een verteller die een horrorverhaal voorleest.
"Vertel nu door." grinnik ik en por plagerig in zijn buik.
Hij grinnikt ook en vervolgt zijn verhaal terwijl hij mijn polsen vastpakt zodat ik stop met porren.
"Natuurlijk gingen we naar binnen. Daar lag Lysse op de grond. Bewusteloos."
Mijn mond valt open. "Arme Lysse." Hij knikt en vertelt verder.
"Toen hebben Logan en ik, James die haar dus geslagen had weggetrokken en gaf Logan hem een soort preek."
Hij grinnikt. "Dat was best grappig. Gelukkig is alles in orde met Lysse. En Joe zat bij haar. En hij vindt haar leuk, en zij hem dus van het een kwam het ander.."
"En nu zijn ze samen?" vraag ik. Hij knikt. "En ze gaat nu met hen mee"
"Leuk!" glimlach ik.
Hij knikt opnieuw, slaat zijn armen om mijn middel en kijkt lief in mijn ogen. "Maar ik weet iets leuker..."
"Wat dan?" Ik kijk verliefd terug.
"Dit..." Hij drukt zijn lippen zachtjes op de mijne en zoent me. Hij stopt de zoen en kijkt me aan. ''Wat is er?'' ''Ik moet Lysse der spullen langs brengen ga je mee?'' ''Ja leuk.'' We staan op, Kendall pakt de spullen van Lysse bij elkaar en samen lopen we naar HuizeJonas. daar aan gekomen belt Kendall aan en de deur gaat open. ''Kendall Roosie!'' ''ik kom je spullen bregen, en roos wou mee''zegt Kendall, Hij slaat zijn arm om me heen en drukt een kus tegen mijn slaap. ''dankje wel Kendall'' ''Zeg Lysje, heb je zin om morge te gaan zwemmen?'' ''Haha tuurlijk roos, om 13:00u. ?'' ''Ja is goed.'' '''oke tot dan.'' ''tot dan & neem de broertjes ook mee. doei..'' ''Doe ik.. Vooral Joe.'' ''Zeg Lys, over Joe gesproken. slaap lekker he straks.'' Hij knipoogt naar der en loopt dan samen met mij weg


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.