Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Oh my god.. her dream come true.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 11:45

820

0

354



Oh my god.. her dream come true.

--

Pov Manon:

Samen met Ryan loop ik het hotel in waar Justin en Leen logeren. We lopen door naar Justin's kamer en kloppen aan. Pattie doet open. ''Goedemorgen jongens.. jullie zijn er al vroeg.'' ''haha ja ik wou mijn zus graag zien'' ''haha okee.. kom binnen, alleen ze slapen nog.'' We lopen naar binnen, Ryan en ik kijken elkaar aan. ''Denk jij wat ik denk?'' ''Ja volgens mij wel'' We rennen met z’n tweeën naar de kamer van Justin en beginnen te schreeuwen ''BRAND!!'' Justin en Leen vallen uit bed. Ryan en ik liggen plat van het lachen. Justin kijkt ons kwaad aan. ''JULLIE!!'' Ryan en ik kijken elkaar en en rennen de kamer uit met een boze Justin en Leen achter ons aan. Justin neemt onder het rennen een kussen mee. En mept hem kei hard tegen me hoofd, ik flikker lang uit op de grond. Justin gaat boven op me zitten en grijnst gemeen. ''Ryan.. HELP!!'' Ryan komt aan gerend en wilt Justin van me afsleuren maar krijgt een mep van Leen. Ik duw Justin van me af en ga Ryan helpen. Naar een hels kussen gevecht, gaan Justin en Leen omkleden. Ryan gaat op de bank zitten en trekt mij op z'n schoot. Ik draai me naar hem toe. ''Ik hou van je'' ''ik hou meer van jou.'' ''Das nie…'' ik kan me zin niet afmaken want Ryan drukt zijn lippen tegen die van mij. Wat een klein lief onschuldig kusje leek wordt een heftige tongzoen. ''Hallo.. Huur een kamer ofzo.'' Roept Justin. Blijkbaar waren ze al weer terug, Ryan zet mij met een grijns van zijn schoot en staat op. Hij loopt naar Justin en Leen, hij duwt ze naar de deur en duwt ze naar buiten. ''Dankje voor je kamer Bieber.'' En hij sluit de deur. Hij loopt terug naar mij en zoent me weer. Ik beeinding de zoen en kijk hem aan. ''Luvie, das gemeen wat je hebt gedaan. Laat ze meteen weer binnen.'' ''Ah.. okee dan omdat het van jou moet.'' Ryan staat op en loopt naar de deur. Als hij de deur open doet vallen Justin en Leen naar binnen. ''Waren we aan het afluisteren?'' ''Nee helemaal niet'' liegt Justin. Leen loopt naar me toe en knuffelt me. ''aaah ik heb je zo gemist.'' ''girl ik jou ook.'' Justin geeft me ook een knuffel en gaat dan ook zitten Leen gaat op z’n benen zitten en pakt z’n pet af. ''Hé, die is van mij'' ''Nou niej meer.'' lacht Leen. Justin drukt een kusje in Leen der nek. ''Waar is Lysse?'' Justin kijkt op. ''uh.. die is thuis bij de Jonas broertjes.'' ''Wat doet ze daar?'' Leen antwoord bijdehand. ''Dohh.. logeren omdat ze niet mee wou.'' ''okee..'' Justin grijnst ''en dat is niet de enige reden.'' Ik kijk Justin raar aan. ''Ze heeft een relatie met Joe.'' ''he. Maar ze was toch met James?'' ''Ja maar die heeft der zowat mishandelt toen ze Nick knuffelde.'' ''Wow heftig.'' ''inderdaad.'' ''Zeg zal ik der bellen?'' vraagt Justin. ''Ja doe.'' Roept Ryan vrolijk. Justin belt naar Lysse.
Hij zet hem op luidspreker zodat we alles horen.



L: met Lysse.
We horen haar lachen. ''Joe stop nou, ik wordt gebeld.'' ''Pech, ik stop niet.''
J: Sussie met je Broer en Leen en 2klefferds.
L: Ryan en Manon?
J: ja. Hoeist daar?
L: Ja goed hoor alleen..
We horen gestommel en dan Lysse.
L: ''JOE GEEF DIE TELEFOON TERUG..'' ''eerst een kusje'' ''NEE JE KRIJGT GEEN KUSJE.. GEEF DIE TELEFOON NOU.'' ''Nee.'' ''AH TOE NOU..'' ''Nee eerst kusje.'' ''KEVIN!!!''
We horen weer gestommel.
L: Ben ik weer.
J: Wat was er nou aan de hand.
L: Joe had me telefoon gejat omdat ik hem geen kusje wou geven.
J: oke en nu?
L: ik heb SuperKevin in geschakeld.
M: SuperKevin?
L: ja Manon SuperKevin.
J: Vertel..
L: Nou gisteren gingen we zwemmen en toen kwam James weer en die Zoende me maar ik kon niet los dus.. kwam SuperKevin.
J: haha okee. Leuk.
L: maare hebben jullie het naar jullie z…
In eens is het stil tot dat we Lysse horen gillen. Wat is daar aan de hand?!
Jo: Hello.. Lysse kan even niet aan de lijn komen.
J: Hoeso niet?
Jo: daarom niet.
J: Joe wat heb je met der gedaan?
Jo: niks ik heb er alleen even aan Nick gegeven.
En weer is het stil. We horen gelach en gegil.
L: ''Neee Nick kap.. sthooop!'' ''Nee.. mag niet van Joe.''
Jo: dus..
We horen weer gestommel en dan Lysse.
L: ben ik weer. Maar ik ga hangen moet er ff eentje blij maken met een kusje.
J: haha doe maar zus.. sucses.

En Justin hangt op. ''Dus wat gaan we doen?'' ''Horror film kijken?'' zegt Ryan wenkbrauwwiebelend. ''doen we!'' Grijnst Justin. Justin en Ryan maken alles donker zodat het echt lijkt. Leen zit al helemaal tegen Justin aan geplakt en ik tegen Ryan. De jongens vinden het geweldig en Ryan slaat zijn arm om me heen. De film is al een tijdje bezig en is doodeng.. als we opeens gerommel aan de deur horen. Zitten we allemaal dood stil…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.