Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » What a blunder.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 11:46

741

1

348



What a blunder.

Ja.. vanuit Nicholas!

POV Nick:

De volgende dag sta ik om 13 uur met Joe, Lysse en Kevin aan het zwembad te wachten op Kendall en Roos.
Joe houdt Lysse der hand vast. Lysse glimlacht naar Joe. Their dream has come true.
"Haaaai" Roos staat voor Lysse te zwaaien.
"Waar?" vraagt Kevin geschrokken en kijkt om zich heen.
"In de zee." grinnikt Lysse.
"Ooh.." mompelt Kevin.
"Gaan we nog?" vraag ik enthousiast. Lysse knikt en met z'n allen lopen we naar binnen.
Na te hebben betaald kleden we ons om in de kleedhokjes om vervolgens onze spullen in van die kleine vakjes te proppen.
Ik loop me kleedhokje uit en zie Lysse naar Joe kijken.
Ook de rest komt er bij staan.
"Gaan we?" Kevin rent zowat naar binnen en springt in het eerste het beste zwembad dat hij ziet.
Lachend springen we hem achterna.
In het water houden we een soort watergevecht.
Per 2 in elkaars nek zitten en dan de anderen proberen om te duwen.
Lysse zit in Joe's nek, Roos in die van Kendall en ik bij Kevin.
Joe en Lysse winnen en we amuseren zich de hele tijd.
Daarna gaan we van de waterglijbaan, ook per 2.
Lysse gaat tussen Joe's benen zitten en ze glijden naar beneden, iets later gevolgd door Roos en Kendall, en dan gevolgd door mij en iets later komt ook Kevin.
Als ik daarna stoer in het zwembad wil springen van de springplank struikel ik over m'n eigen voeten en beland languit op de plank. Ik hoor Lysse en Roos kei hard lachen.
Good Job Nicolas.. je hebt je eigen weer is voor schut gezet. De rest van de dag hebben we het gezellig tot dat James het komt verpesten, maar daarna is het weer gezellig. Joe&Lysse is gewoon ONELOVE! De volgende dag zitten we in de bank, Lysse zit op Joe's schoot en Joe geeft der allemaal kusjes. op dat moment gaat haar telefoon en ze neemt op.

L: met Lysse.
Ze komt niet verder want ze wordt afgeleid door Joe. ''Joe stop nou, ik wordt gebeld.'' ''Pech, ik stop niet.'' en hij grijnst ondeugend.
...
L: Ryan en Manon?
...
L: Ja goed hoor alleen..
Joe pakt der telefoon af en sprint naar de keuken. Lysse rent schreeuwend achter hem aan. ''JOE GEEF DIE TELEFOON TERUG..'' ''eerst een kusje'' ''NEE JE KRIJGT GEEN KUSJE.. GEEF DIE TELEFOON NOU.'' ''Nee.'' ''AH TOE NOU..'' ''Nee eerst kusje.'' en Joe houdt der telefoon omhoog zodat ze der niet bij kan. ''KEVIN!!!'' Kevin komt aan gelopen en kijkt naar Lysse en Joe. ''Hier is SuperKevin!'' en hij pakt de telefoon van Joe af en verkoopt hem een klap met een kussen. Lysse rent terug naar de bank en gaat weer zitten. Kevin&Joe hebben een kussengevecht.
L: Ben ik weer.
...
L: Joe had me telefoon gejat omdat ik hem geen kusje wou geven.
...
L: ik heb SuperKevin in geschakeld.
...
L: ja Manon SuperKevin.
...
L: Nou gisteren gingen we zwemmen en toen kwam James weer en die Zoende me maar ik kon niet los dus.. kwam SuperKevin.
...
L: maare hebben jullie het naar jullie z…
Kevin is ondertussen weer terug naar Danie en Joe had Lysse der telefoon weer gejat. ''Zeg broertje kun je me ff helpen?'' ''Tuurlijk Joe, wat moet ik doen.'' ''Geef haar de kieteldood'' en hij wees naar Lysse. Lysse kijkt hem geschrokken aan. ''Komt voor elkaar.'' Ik ren op Lysse af en begin der tekietelen. Ze gilt en lacht.
Jo: Hello.. Lysse kan even niet aan de lijn komen.
...
Jo: daarom niet.
...
Jo: niks ik heb er alleen even aan Nick gegeven.
Lysse probeert los te komen, maar ik laat der niet gaan, ik kietel der op nieuw. ''Neee Nick kap.. sthooop!'' ''Nee.. mag niet van Joe.'' Ze kijkt me met puppyoogjes aan. ik schud me hoofd. en daarna begint ze weer te gillen.
Jo: dus..
Lysse geeft me een harde duw zodat ze weg kan, snel springt ze op en rent ze naar Joe, ze gritst der telefoon uit zijn handen en rent weg. Joe kijkt verbaasd naar z'n hand en naar mij. ''Hoe.. HE?'' ik lach. ''Sorry'' ''LYSSE HIER KOMEN'' schreeuwt Joe richting haar. Ze schud der hoofd en Joe rent naar der toe.
L: ben ik weer. Maar ik ga hangen moet er ff eentje blij maken met een kusje.
...
L: Dankje.

Joe stopt bij haar en Lysse gaat op der tenen staan. Ze drukt der lippen tegen die van Joe, Joe schrikt. Ik barst in lachen uit en kijk dan naar ze. Lysse gaat met der hand door zijn haar en haalt dan der lippen van die van hem. Ze kijkt hem aan en loopt dan weg. Perfect Match!



Wiiiiiiii!!
Weer een hoofdstukje!


Reacties:


saphira
saphira zei op 24 aug 2010 - 23:58: