Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » She makes him crazy.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 11:47

962

0

377



She makes him crazy.

OEI.. foute title! xD Lysse&Joe POV:

POV Lysse:

De volgende dag zitten we in de bank, Ik zit op Joe's schoot en Joe geeft me allemaal kusjes. op dat moment gaat mijn telefoon en ik neem op.

L: met Lysse.
Ik kom niet ver want ik wordt afgeleid door Joe. ''Joe stop nou, ik wordt gebeld.'' ''Pech, ik stop niet.'' en hij grijnst ondeugend.
...
L: Ryan en Manon?
...
L: Ja goed hoor alleen..
Joe pakt mijn telefoon af en sprint naar de keuken. Ik ren schreeuwend achter hem aan. ''JOE GEEF DIE TELEFOON TERUG..'' ''eerst een kusje'' ''NEE JE KRIJGT GEEN KUSJE.. GEEF DIE TELEFOON NOU.'' ''Nee.'' ''AH TOE NOU..'' ''Nee eerst kusje.'' Joe houdt te telfoon omhoog zodat ik er niet bij kan. ''KEVIN!!!''schreeuw ik. Kevin komt aan gelopen en kijkt naar ons. ''Hier is SuperKevin!'' en hij pakt de telefoon van Joe af en verkoopt hem een klap met een kussen. Ik ren terug naar de bank en ga weer zitten. Kevin en Joe zijn in een kussengevecht.
L: Ben ik weer.
...
L: Joe had me telefoon gejat omdat ik hem geen kusje wou geven.
...
L: ik heb SuperKevin in geschakeld.
...
L: ja Manon SuperKevin.
...
L: Nou gisteren gingen we zwemmen en toen kwam James weer en die Zoende me maar ik kon niet los dus.. kwam SuperKevin.
...
L: maare hebben jullie het naar jullie z…
Kevin is ondertussen weer terug naar Danie en Joe pakt mijn telefoon weer af. Joe kijkt grijzend naar Nick. ''Zeg broertje kun je me ff helpen?'' ''Tuurlijk Joe, wat moet ik doen.'' ''Geef haar de kieteldood'' en hij wijst naar mij. ik kijk hem geschrokken aan. Wat?!.. NEE!!! ''Komt voor elkaar.'' Nick komt op me af gerent en begint me tekietelen. Ik gil en lach.
Jo: Hello.. Lysse kan even niet aan de lijn komen.
...
Jo: daarom niet.
...
Jo: niks ik heb er alleen even aan Nick gegeven.
Ik probeer los te komen, maar Nick laat me niet gaan, Hij begint weer tekiettelen. ''Neee Nick kap.. sthooop!'' ''Nee.. mag niet van Joe.'' Ik kijk hem met puppyoogjes aan. Hij schud z'n hoofd. en daarna begin ik weer te gillen.
Jo: dus..
Ik geef Nick een harde duw zodat ik weg kan, snel spring ik op en ren naar Joe, Ik gritst m'n telefoon uit zijn handen en ren weg. Joe kijkt verbaasd naar z'n hand en naar Nick. ''Hoe.. HE?'' Nick lacht. ''Sorry'' ''LYSSE HIER KOMEN'' schreeuwt Joe richting mij. ik schud m'n hoofd en Joe komt op me afgerent.
L: ben ik weer. Maar ik ga hangen moet er ff eentje blij maken met een kusje.
...
L: Dankje.

Joe stopt vlak voor me en ik ga op m'n tenen staan. Ik druk m'n lippen tegen die van Joe, Ik voel dat ie schrikt.. haha, had je niet verwacht he! ^^ Ik ga met me hand door zijn haar en haal me lippen van die van hem. ik kijk hem aan en loop dan weg.



POV Joe:

De volgende dag zitten we in de bank, Lysse zit op mijn schoot en ik geef der allemaal kusjes. op dat moment gaat haar telefoon en ze neem op.

L: met Lysse.
Ze komt niet ver want ze wordt afgeleid door mij ^^. ''Joe stop nou, ik wordt gebeld.'' ''Pech, ik stop niet.'' en ik grijnst ondeugend.
...
L: Ryan en Manon?
...
L: Ja goed hoor alleen..
Ik pak der telefoon af en sprint naar de keuken. Lysse rent schreeuwend achter me aan. ''JOE GEEF DIE TELEFOON TERUG..'' ''eerst een kusje'' ''NEE JE KRIJGT GEEN KUSJE.. GEEF DIE TELEFOON NOU.'' ''Nee.'' ''AH TOE NOU..'' ''Nee eerst kusje.''en ik hou de telefoon in de lucht zodat ze er niet bij kan. ''KEVIN!!!'' schreeuwt ze. Kevin komt aan gelopen en kijkt naar ons. ''Hier is SuperKevin!'' en hij pakt de telefoon van me af en verkoopt me een klap met een kussen. Oeh.. dat had je niet moeten doen! Lysse rent terug naar de bank en gaat weer zitten. Kevin en ik hebben een heus kussen gevecht.
L: Ben ik weer.
...
L: Joe had me telefoon gejat omdat ik hem geen kusje wou geven.
...
L: ik heb SuperKevin in geschakeld.
...
L: ja Manon SuperKevin.
...
L: Nou gisteren gingen we zwemmen en toen kwam James weer en die Zoende me maar ik kon niet los dus.. kwam SuperKevin.
...
L: maare hebben jullie het naar jullie z…
Kevin is ondertussen weer terug naar Danie en ik pak der telefoon weer af. Ik kijk grijzend naar Nick. ''Zeg broertje kun je me ff helpen?'' ''Tuurlijk Joe, wat moet ik doen.'' ''Geef haar de kieteldood'' en ik wijs naar Lysse. ze kijkt me geschrokken aan. ''Komt voor elkaar.'' Nick rent op der af en begint der tekietelen. Ze gilt en lacht.
Jo: Hello.. Lysse kan even niet aan de lijn komen.
...
Jo: daarom niet.
...
Jo: niks ik heb er alleen even aan Nick gegeven.
Lysse probeert los te komen, maar Nick laat der niet gaan, Hij begint weer tekiettelen. ''Neee Nick kap.. sthooop!'' ''Nee.. mag niet van Joe.'' Ze kijkt hem met puppyoogjes aan. Hij schud z'n hoofd. en daarna begint ze weer te gillen.
Jo: dus..
Ze geef Nick een harde duw zodat ze weg kan, snel springt ze op en rent naar mij, Ze gritst der telefoon uit mijn handen en rent weg. Ik kijk verbaasd naar m'n hand en naar Nick. ''Hoe.. HE?'' Nick lacht. ''Sorry'' ''LYSSE HIER KOMEN'' schreeuw ik naar haar. Ze schud der hoofd en ik storm op der af.
L: ben ik weer. Maar ik ga hangen moet er ff eentje blij maken met een kusje.
...
L: Dankje.

Ik stopt vlak voor der en Lysse ga op der tenen staan. Ze drukt der lippen tegen die van mij, Ik schrik. Ze is gemeen, But I like it! ^^ Ze gaat met der hand door mijn haar en haalt der lippen van die van mij. Ze kijkt me aan en loopt dan weg. Oh god, ze maakt me helemaal gek!


LOL.. She makes him crazy.
Als je raad wat er in het volgende hoofdstuk gebeurt.. dan ben je een Genius. ^^
haha..
xx


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.