Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » a magic moment.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 11:48

1474

1

336



a magic moment.

OEI OEI. 16+ ^^ Bad Nonny! xD I'm bad!

Pov Lysse:

Ik zit bij Joe op schoot, Joe geeft me allemaal kusjes in m'n nek. Ik kijk naar buiten en zie Nick in het zwembad springen. Oeh.. dat wil ik ook! Ik sta op van Joe's schoot en wil weglopen, maar Joe pakt m'n hand. ik draai me om. ''Wat is er?'' ''Wat ga je doen?'' ''Euh.. omkleden ik ga zwemmen.'' ''Oke'' en hij laat me los en ik loop naar boven. Als ik net m'n bikini topje aan heb komt er iemand binnen. Ik draai me om en zie Joe staan. Hij loopt naar me toe en drukt zijn lippen op die van mij. Zijn lippen zijn verlangend. Ik haal mijn lippen van die van hem en kijk hem aan. Zijn ogen kijken me verlangend aan. Joe drukt zijn lippen weer tegen die van mij. Ik haal mijn lippen weer van die van hem en hij kust me verder in mijn nek. ''Joe..'' ''Hmm..'' ik wil weer iets zeggen maar Joe drukt zijn lippen tegen die van mij. Zijn handen liggen op mijn onder rug en ik voel dat een van z'n handen omhoog gaat. Joe haalt zijn lippen van die van mij en buigt zich naar mijn oor. ''Je maakt me gek weet je dat.. ik wil je NU!'' Oh.. god.. ben ik hier wel klaar voor?! Joe drukt zijn lippen weer op die van mij en de bom met vlinders ontploft in mijn buik. Jup ik ben er klaar voor! ^^ Ik ga met mijn handen onder zijn shirt en laat m'n handen over zijn buik glijden. Joe stopt de zoen en trekt z'n shirt uit. Hij buigt weer naar me toe en drukt voor de zoveelste keer zijn lippen tegen die van mij. Zijn handen gaan richting de sluiting van me bikini topje, hij maakt zonder moeite de sluiting los en gaat met zijn handen naar mij nek waar hij het knopje los haalt. Mijn topje glijdt naar beneden en valt op de grond. Joe's handen strellen me en ik maak zijn broek los. Joe stapt lenig uit zijn broek en haalt zijn lippen weer van die van mij. Hij kijkt me glimlachend aan en drukt vervolgens weer zijn lippen op die van mij. Hij dwingt me zachtjes om achteruit te lopen en ik loop langzaam achteruit tot ik het bed tegen me benen voel. Ik haal mijn lippen van die van Joe en laat me achterover op het bed vallen. Joe loopt naar de deur en doet hem opslot. Hij loopt terug naar mij en komt boven me hangen en kust me opnieuw. Even later haalt hij zijn lippen van die van mij en kijkt me aan. ''Weet je het zeker?'' Ik knik ''Ja.'' Hij glimlacht en trekt me bikini broekje en z'n boxer uit. Hij kijkt me nog een keer vragend aan en ik knik. Joe haalt mijn benen uit elkaar en komt langzaam in me, er gaat een ongeloofelijke pijn scheut door me heen. Ik bijt op m'n onderlip om niet te gaan huilen. Joe kijkt me aan. ''Wil je dat ik stop?'' Ik schud m'n hoofd. ''Nee.. het gaat wel weer over!'' Joe knikt en gaat voorzichtig door. Hij begint langzaam te bewegen en de pijn is ondragelijk, maar ik zet door. Hoe meer Joe beweegt hoe minder de pijn wordt. Ik kijk naar hem en ga met m'n hand door z'n haren. Joe begint sneller te bewegen en even later gaat ie uit me. Oh.. god.. hij is een god, maar dan wel de mijne! ^^ Joe staat op en steekt zijn hand uit, ik pak hem vast en Joe trekt me omhoog. Hij drukt nog een keer zijn lippen tegen die van mij en dan kleden we ons aan. Samen lopen we naar beneden en als we beneden staan kijkt Kevin ons raar aan. ''Dat duurde wel lang.'' Fuck.. euh.. denk Lysse denk.. aha. ''Joe was z'n zwembroek kwijt.'' Joe kijkt me raar aan en snapt hem dan. ''Ja.. ik over al gezocht. blijkt mevrouw hier hem te hebben.'' Joe wijst naar mij en Kevin lacht. ''Daar zie ik haar inderdaad wel voor aan ja.'' Ik kijk grijzend naar Kevin en neem dan een sprintje naar het zwembad. Ik spring er vlak naast Nick in en bezorg hem zowat een hartaanval. Nick kijkt geschrokken mijn kant uit en ik zwaai grijnzend naar hem. Wat ik beter niet had kunnen doen. Nick duwt me onder en ik kom proesten boven. Joe is inmiddels ook al in het zwembad gesprongen en hangt sexy tegen de kant te kijken hoe Nick mij verzuipt. Nick probeert me opnieuw onder te duwen maar ik duik snel onder en grijp zijn been vast. Ik geef een ruk aan z'n been en Nick gaat kopje onder. Ik kom lachend weer boven en zwem snel naar Joe. Als ik voor hem sta slaat Joe z'n armen om me heen. Ik kijk hem aan. ''Je was GE-WEL-DIG'' fluister ik naar hem. ''Maar ik heb je pijn gedaan.'' ''Lieffie.. dat is meestal de eerste keer.'' ''Maar..'' ik leg mijn vinger tegen z'n lippen. ''Niks te maren.'' Joe legt zijn hand tegen mijn wang. ''ik zeg het toch.'' ik zucht. ''okee..'' ''Ik had je beloofd dat ik je geen pijn zou doen.. en toch heb ik je pijn gedaan.'' Ik ga met mijn hand door zijn haar. ''Joe.. dit is anders pijn doen dan wat je beloofde.'' ''Echt?'' ''Ja.'' Joe grijnst breed en trekt me dicht tegen zich aan. Ik leg mijn hoofd tegen hem aan en geniet van het moment. ''Komen jullie eten?'' Roept Denise. ''Ja.'' Schreeuwen Nick&Joe terug. We klimmen het water uit en gaan aan tafel zitten. ''Oeh.. Barbeque.'' Grijnst Nick. ''Ja. eetsmakkelijk.'' lacht Denise. Ik pak een satétje en prop een stukje in Joe's mond. Naar het eten kletsen we gezellig met z'n alle en Joe verveelt me weer met kusjes in m'n nek. Okee nu ben ik het zat. Ik sta op van Joe's schoot en loop naar Nick. Ik laat me op Nick schoot vallen en klets weer verder met Danie. Ik pak mijn telefoon en zie dat het al 10uur is, ik sta op en van Nick's schoot en wens iedereen een goeinacht. Ik loop naar boven gevlogd door Joe. Als we op Joe's kamer zijn draait hij weer de deur op slot en kijkt met de blik van vanmiddag naar me. Joe drukt zachtjes zijn lippen op die van mij en maakt m'n bikini topje voor de tweede keer los. Hij haalt z'n lippen van die van mij en duwt me zachtjes op z'n bed. Hij geeft me kusjes over m'n hele lichaam en trekt grijnzend m'n broekje uit en zijn zwembroek. Hij kijkt me weer vragend aan en ik knik lachend. Joe komt voorzichtig in me en beweegt langzaam. Ik geniet van het moment. En van hem ofcourse! ^^ Joe begint sneller te bewegen en even later komt ie uit me. Hij laat zich naast me vallen en ik buig naar hem toe. Ik druk mijn lippen kort tegen de zijne en sta dan op. ''wat ga je doen?'' Ik kijk naar hem. ''Douchen.'' ''Oeh.. mag ik mee?'' en hij wiebelt met z'n wenkbrauwen. Ik lach.. ''Tuurlijk joh.'' Joe loopt achter me aan naar de badkamer en zet de douch aan. Samen stappen we onder de douch, ik laat mijn ogen over zijn lichaam gaan. Hmm.. hoe zou het zijn onder de douch? Ik kijk weer naar Joe en zie dat hij het zelfde denkt. Ik grijns naar hem en hij grijnst terug. ''Wanna try?'' vraag Joe lachend. Ik knik en sla mijn armen om zijn nek. Joe tilt me op, draait zich om en duwt me zachtjes tegen de muur. voor de derde keer komt ie in me en begint ie langzaam te bewegen. Ik grijp in zijn haar en kus zijn lippen zachtjes. Joe gaat steeds sneller bewegen en iets later legt ie z'n hoofd op mijn schouder, ik leg mijn hoofd tegen de zijne. naar een paar seconde zet Joe me weer op de grond en kust me. We blijven nog een paar minuten onder de douch staan en stappen en er dan onderuit. Ik droog me eigen af en trekt een onderbroekje aan met der over Joe's koekiemonster shirt. ^^ Joe komt terug in een jogging broek en grijnst naar me. ''Dat was een geweldige ervaring.'' Ik kijk hem lachend aan, druk een kusje op z'n wang en loop naar de slaapkamer. Ik duik het bed in en Joe haalt de deur van slot. Joe komt naast me liggen en ik kruip dicht tegen hem aan, Hij slaat zijn arm om me heen en ik val in slaap.


De volgend is ook van uit Lysse maar dat is dan de volgende dag.
haha.
sorry voor het uitgebreide maar dat heeft me broer geschreven, hij wou het graag schrijven dus ik liet hem z'n gang maar gaan.

xx


Reacties:


saphira
saphira zei op 25 aug 2010 - 0:09:
OMJ! Ik krijg er helemaal zin in man!
Je bent echt goed!