Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » He's Gone.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 11:51

962

0

307



He's Gone.

Aaawh, Joe is weg. (huil) xD Maar Justin is Back! ^^

POV Lysse:

~De volgende ochtend.~
Ik wordt langzaam wakker en kijk met slapperige oogen naar Joe. ''Goeimorge princess.'' Ik glimlach naar hem en hij kust me. Pff.. nog een paar uurtjes en ik zie hem 4maanden niet. ): Joe tilt me uit bed en loopt naar beneden. ''Goeiemorge.'' zegt Denise vrolijk. Ik lach naar der en Joe zet me neer op de bank. Hij loopt weg en komt even later terug met twee kommen cornflaks. Hij geeft een bakje aan mij en ik eet me bakje leeg. Als m'n bakje leeg is sta ik op en loop naar boven om me eigen omtekleden. Als ik net m'n broek aan heb komt Joe de kamer binnen en kleed zich ook om. ik kijk stiekem naar hem. Wat is ie toch sexy! ^^ Als Joe is omgekleed, dragen we samen mijn tassen naar beneden. als alles beneden is zetten Nick en Kevin alles in de auto. We wachten nog even op frankie en dan stappen we in de auto op weg naar huizeBieber. Ik leg mijn hoofd tegen Joe's schouder. Paul pakeert de auto en we stappen uit. Ik loop samen met Joe naar de deur, maar als ik op de bel wil drukken wordt de deur al open gedaan. ''Justie'' ''Lyssie'' en ik vlieg m'n broer om z'n nek. Hij knuffelt me terug en even later laat ik hem los. Ik zet een stap achteruit zodat ik weer naast Joe sta. Joe pakt me hand vast, als iedereen er is lopen we met z'n alle naar binnen. M'n moeder knuffelt me gelijk, wat een beetje moeilijk gaat omdat ik Joe's hand vast heb en niet van plan ben om hem los te laten. ''Meisje, ik heb je zo gemist, ik ben blij dat je er weer bent.'' ''Ik heb jou ook gemist mam.'' Nou zo blij ben ik weer niet, ik zie Mijn Joe 4maanden niet. Ze laat me los en kijkt dan verbaasd van mij naar Joe en iets naar beneden. Waarom kijkt ze zo verbaasd?! Ik volg der blik en zie dat ze naar mijn hand in die van Joe kijkt. Ik kijk naar haar en glimlach. ''euhm.. mam als je dit bedoelt.'' en ik druk een kusje op Joe's lippen. Ze knikt. ''Ja, mam Joe en ik zijn samen.'' en ik bloos licht. ''Echt?'' Ze kijkt vragend naar Joe. Joe knikt trots en me moeder knuffelt me opnieuw. ''Hallo Pattie.'' ''Nick, lang niet gezien joh.'' ''haha ja klopt.'' ''Kom verder..'' We lopen naar binnen en iedereen neemt plaats op de banken. Als ik naast Joe wil gaan zitten pakt ie me vast en trekt me op z'n schoot. We kletsen een tijdje tot dat de jongens moeten gaan. Ik sta op van Joe's schoot en voel kort daarna Joe's hand die de mijne pakt. We lopen met z'n alle naar de deur. Nick knuffelt me als eerste en meteen naar Nick knuffelt Frankie me. Naar Frankie volgen Kevin, Danielle, Denise en Paul. Als laatste komt Joe. Ik sta ondertussen al met tranen in me ogen. Ik voel dat er een traan langs me wang glijdt en Joe veegt hem liefdevol weg. Hij pakt me vast en trekt me tegen zich aan. Ik grijp hem vast en leg mijn hoofd tegen hem aan. Joe legt zijn hand onder mijn kin en dwingt me naar hem te kijken, z'n gezicht komt dichterbij en even later voel ik zijn lippen op die van mij naar een paar seconde haalt hij ze der weer af en kijkt me aan. ''I love you.'' ''I love you to.'' En er glijdt weer een traan over m'n wang. Joe veegt hem opnieuw weg en laat me dan los, hij drukt nog een keer zijn lippen op die van me en stapt dan in. Ik voel dat Justin z'n armen om me heen slaat en ik laat me huilend tegen hem aanvallen. Ik hoor de auto weg rijden en Justin neemt me mee naar binnen. Waar Leen en Silke me meteen proberen op te vrolijken. Naar een tijdje kan ik weer lachen. haha, ze weten me altijd op te vrolijken.. ik hou echt van die twee meiden! ^^ M'n telefoon gaat af en ik zie dat ik een smsje van Kevin heb.

Lysje..
Pff.. Nick plaagt hem een beetje en Hij is gelijk al Chagerijnig. We missen je nu al meid en Joe het meest.
Owja.. vergeten te zeggen maar Joe heeft z'n koekiemonster shirt in je tas gedaan, hij wou dat je hem bij hield. ^^
Nouja.. Love my little sister.

xSuperKevin.


Hahaha echt weer een Kevin actie, Wat Joe's shirt zit in mijn tas! Jippie! ^^ Ik spring op en ren naar de gang waar mijn tassen staan. de eerste tas die ik zie rits ik open en daar ligt het shirt. Ik pak het er uit en loop terug naar de bank. Leg het shirt op mijn benen en kijk er naar. Justin kijkt vanaf de ander bank raar naar me. ''Wat?'' ''Wat is dat?'' ''Joe's shirt.'' ''ow.'' Ik pak het shirt van me schoot en leg het op de bank neer en ga er net m'n hoofd op liggen. Ik sms Kevin terug.

SuperKev.
Zeg maar tegen Nick dat ie Joe niet zo moet pesten en dat ik hem terug pak. Dankje voor je tip over het shirt ik lig er nu boven op. ^^ en zeg tegen Joe dat ie in z'n linkerbroek zak moet kijken. ik heb m'n armbandje er in gepropt. Ik mis jullie ook. Btw.. ik heb nieuws maar hou je mond tegen Joe. Ik kom over 2maanden naar jullie toe (:

xLysje.


Ik verzend het smsje en ga naar boven. Ik laat me op mijn bed vallen en val als snel in slaap.


duss..!
ik weet niks te lullen!
owja.. in de volgende is er een tijd sprongetje van 2weken!
of niet. haha.
You'll see.
x


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.