Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » She makes me crazy.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 11:53

1426

1

312



She makes me crazy.

En nu gaan we lezen hoe Joe het heeft beleefd! ^^ 16+ Again! xD Enjoy.

POV Joe:

Lysse zit op m'n schoot en ik geef der allemaal kusjes in der nek. Ze kijkt naar buiten en ziet Nick in het zwembad springen. Ze staat op van mijn schoot en wilt weglopen, maar ik pak der hand vast. Ze draait zich om. ''Wat is er?'' ''Wat ga je doen?'' ''Euh.. omkleden ik ga zwemmen.'' ''Oke'' en ik laat der los en ze loop naar boven. Ik kijk terug naar de tv. Joe. Dude.. dit is je kans. ga achter der aan. Ik sta op en loop naar boven. Ik loop men kamer in en blijf staan. Lysse draait zich om en kijkt naar mij. Ik loop naar der toe en druk mijn lippen verlangend op die van haar. Ze haalt der lippen van die van mij en kijkt me aan. Ik druk mijn lippen weer tegen die van haar. Ze haalt der lippen weer van die van mij en ik kus der verder in haar nek. ''Joe..'' ''Hmm..'' Ze wilt weer iets zeggen maar ik druk mijn lippen tegen die van haar zodat ze niks meer kan zeggen. Mijn handen liggen op haar onder rug en ii ga met een van m'n handen om hoog. Ik haal mijn lippen van die van haar en buig naar der oor. ''Je maakt me gek weet je dat.. ik wil je NU!'' Ik druk mijn lippen weer op die van haar. Ze gaat met der handen onder mijn shirt en laat der handen over mijn buik glijden. Ik stop de zoen en trek m'n shirt uit. Ik buig weer naar der toe en druk voor de zoveelste keer mijn lippen tegen die van haar. Mijn handen gaan richting de sluiting van der bikini topje, ik maak zonder moeite de sluiting los en ga met m'n handen naar der nek waar ik het knopje los haal. der topje glijdt naar beneden en valt op de grond. Ik streel der zachtjes met mijn handen en ze maakt mijn broek los. Ik stap lenig uit m'n broek en haal mijn lippen weer van die van haar. Ik glimlach naar der en druk vervolgens weer mijn lippen op die van haar. Ik dwing der zachtjes om achteruit te lopen en ze loopt langzaam achteruit tot ze tegen m'n bed staat. Ze haalt der lippen van die van mij en laat zich achterover op het bed vallen. Ik loop naar de deur en doe hem opslot. Ik loop weer terug naar Lysse en ga boven der hangen. Ik kus der opnieuw. Even later haal ik m'n lippen van die van haar en kijk der aan. ''Weet je het zeker?'' Ze knikt ''Ja.'' Ik glimlach en trek der bikini broekje en mijn boxer uit. Ik kijk der nog een keer vragend aan en ze knikt. Ik haal der benen uit elkaar en ga langzaam in der. Ik kijk naar der en zie dat ze op der onderlip bijt om niet te gaan huilen. ''Wil je dat ik stop?'' Ze schudt der hoofd. ''Nee.. het gaat wel weer over!'' Ik knik en ga voorzichtig door. Ik begin langzaam te bewegen en ik zie dat Lysse veel pijn heeft. Ze kijkt naar me en gaat met der hand door m'n haren. Ik begin sneller te bewegen en even later ga ik uit der. Ik staa op en steek mijn hand uit, Ze pakt hem vast en ik trek der omhoog. Ik druk nog een keer mijn lippen tegen die van haar en dan kleden we ons aan. Samen lopen we naar beneden en als we beneden staan kijkt Kevin ons raar aan. ''Dat duurde wel lang.'' Ik zie dat Lysse schrikt. ''Joe was z'n zwembroek kwijt.'' Verzint ze snel. Ik kijk der raar aan en snap hem dan. ''Ja.. ik heb over al gezocht. blijkt mevrouw hier hem te hebben.'' en ik wijs naar Lysse, Kevin lacht. ''Daar zie ik haar inderdaad wel voor aan ja.'' Ze kijkt grijzend naar Kevin en neemt dan een sprintje naar het zwembad. Ze springt er vlak naast Nick in. Nick kijkt geschrokken haar kant uit en ze zwaait grijnzend naar hem. Wat ze beter niet had kunnen doen. Nick duwt der onder en ze komt proesten boven. Ik spring ondertussen in het water en ga tegen de kant hangen en kijk hoe Nick Lysse verzuipt. Nick probeert der opnieuw onder te duwen maar ze duik snel onder en grijpt zijn been vast. Ze geeft een ruk aan z'n been en Nick gaat kopje onder. Ze komt lachend weer boven en zwemt snel naar mij toe. Als ze voor me staat sla ik m'n armen om der heen. Ze kijkt me aan. ''Je was GE-WEL-DIG'' fluistert ze naar me. ''Maar ik heb je pijn gedaan.'' Ik voel me echt kut nu. ''Lieffie.. dat is meestal de eerste keer.'' ''Maar..'' Ze legt der vinger tegen m'n lippen zodat ik stop met praten. ''Niks te maren.'' Ik leg mijn hand tegen der wang. ''ik zeg het toch.'' ze zucht. ''okee..'' ''Ik had je beloofd dat ik je geen pijn zou doen.. en toch heb ik je pijn gedaan.'' Ze gaat met der hand door mijn haar. ''Joe.. dit is anders pijn doen dan wat je beloofde.'' ''Echt?'' ''Ja.'' Ik grijns breed en trek der dicht tegen me aan. Ze legt der hoofd tegen me aan. Wat hou ik toch van dit meisje! ''Komen jullie eten?'' Roept m'n moeder. ''Ja.'' Schreeuwen Nick&Ik terug. We klimmen het water uit en gaan aan tafel zitten. Ik ga zitten en Lysse komt op mijn schoot zitten. ''Oeh.. Barbeque.'' Grijnst Nick. ''Ja. eetsmakkelijk.'' lacht Denise. Lysse pakt een satétje en propt een stukje in mijn mond. Naar het eten kletsen we gezellig met z'n alle en ik verveel der weer met kusjes in der nek. Ineens staat ze op van mijn schoot en loopt naar Nick. Ze laat zich op Nick's schoot vallen en kletst weer verder met Danie. Ze pakt der telefoon en staat dan op van Nick's schoot. Ze wenst iedereen een goeinacht enloopt naar boven. Ik volg der en als we in m'n kamer zijn draai ik weer de deur op slot en kijk naar haar. Ik druk zachtjes mijn lippen op die van haar en maak der bikini topje voor de tweede keer los. Ik haal m'n lippen van die van haar en duw der zachtjes op m'n bed. Ik kus der over der hele lichaam en trek grijnzend der broekje uit en mijn zwembroek. Ik kijk der weer vragend aan en ze knikt lachend. Ik ga voorzichtig in der en beweeg langzaam. Ik begin sneller te bewegen en even later ga ik uit der. Ik laat me naast der op bed vallen en ze buigt naar me toe. Ze drukt der lippen kort tegen de mijne en staat dan op. ''wat ga je doen?'' Ze kijkt naar me. ''Douchen.'' ''Oeh.. mag ik mee?'' en ik wiebel met m'n wenkbrauwen. Ze lacht.. ''Tuurlijk joh.'' Ik sta op en loop achter der aan naar de badkamer en zet de douch aan. Samen stappen we onder de douch, Ze laat der ogen over mijn lichaam gaan. Hmm.. hoe zou het zijn onder de douch? Ik kijk naar Lysse en zie dat ze het zelfde denkt. Ze grijnst naar me en ik grijns terug. ''Wanna try?'' vraag ik lachend. Ze knik en slaat der armen om mijn nek. Ik tilt der op en draai me om. Ik duw der zachtjes tegen de muur. voor de derde keer komt ga ik in der en begin ik langzaam te bewegen. Ze grijpt in mijn haar en kust mijn lippen zachtjes. Ik ga steeds sneller bewegen en iets later leg ik m'n hoofd op haar schouder en ze legt haar hoofd tegen de mijne. naar een paar seconde zet ik der weer op de grond en kus der. We blijven nog een paar minuten onder de douch staan en stappen en er dan onderuit. Ik loop naar m'n kamer en trek een boxer en een jogging broek aan. ik loop terug en grijns naar der. Oeh.. dat shirt staat der goed. ^^ ''Dat was een geweldige ervaring.'' zucht ik en ze kijkt me lachend aan. Ze drukt een kusje op m'n wang en loopt naar de slaapkamer. Ze duikt het bed in en ik haal de deur van slot. Ik ga naast der liggen en ze kruipt dicht tegen me aan, Ik sla mijn arm om der heen en ze valt in slaap. I'll never let you go. Ik kijk nog even naar der en val dan ook in slaap.


and that's the way the cookie crumbel. ^^


Reacties:


Bellaxxrose
Bellaxxrose zei op 18 dec 2010 - 21:49:
hahaaha jij bent echt gemeen