Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » I get a child with the girl of my dreams.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 11:55

716

2

365



I get a child with the girl of my dreams.

Pffff.. ik ben alles van Quizlet aan het over zetten. xD

POV Joe:

We zijn nu al 2weken op tour en ik mis Lysse enorm. Hoe zou het met der zijn? En ik denk terug aan de dag voor dat ik weg ging. Ik heb toen zo genoten. Anyway Kevin en Nick proberen me vaak op te vrolijken maar ik word dan weer chagerijnig, ik snap niet hoe Nick dat met Sammy doet.
Die twee moeten elkaar toch ook missen?! Ik laat me achterover op bed vallen en staar naar de foto van Lysse op m'n telefoon. Ik mis je zo.. was je nu maar hier. Opdat moment wordt er op de deur geklopt. Ik zucht altijd moeten ze weer iriteren. ''Wie is daar?'' ''Kevin&Nick.'' ''Ga weg.'' ''Nou dan krijg je je verassing toch niet.'' Roept Kevin terug. Verassig? welke verassing? ''Welke verassing?'' ''Jaaaa'' Roept Nick. Ik weet dat ie nu daar met een giga grijns staat. ''We laten het je zien als we binnen mogen.'' Als het onzin is.. kunnen ze oprotten. ''Ja kom maar dan.'' De deur gaat open en Kevin loopt naar Binnen. gevolgd door Nick die recht naast hem gaat staan. Oke weirdos. ''Nou wat is die verassing dan?''Zucht ik en kijk geiriteerd ''Dit.'' En ze stappen opzij. Ik blijf kijken en zie Lysse staan, M'n mond valt open. Ik sta op en loop naar der toe. Ik sla m'n armen om der heen. ''Hoe kom jij nou hier?'' en ik kijk der verbaasd aan. ''Moeders en vliegtuig.'' zegt ze glimlachend. Ik til der op en draai een rondje. ''Ik heb je zo gemist.'' ''Ik jou ook.'' ''Joe?'' Ik kijk der aan. ''Ja?'' ''Kan ik je even spreken.'' ''Tuurlijk.'' Ik kijk naar Kevin en Nick. ''We gaan al.'' en ze lopen weg. Ik kijk Lysse weer aan. ''Wat wil je vertellen?'' Ze loopt van me weg en ga op m'n bed zitten. Ik loop naar der toe en zak voor haar door m'n knieën. Ik leg mijn armen op haar benen en kijk der aan. ''Joe.. ik.. ik.. Ik ben zwanger.'' Ze kijkt weg. Ze is zwanger wow.. dat meent ze niet. ''Sirieus?'' ''Ja.. Ik heb gisteren een test gedaan en die was postief.'' Joepie ik krijg een kindje met het meisje van me dromen. ''wow.. Awesome.'' Ze kijkt me verbaasd aan. ''Ben je niet boos dan?'' Ik kijk der niet begrijpent aan. ''Ik bedoel.. vindt je ons niet een beetje jong?'' ''Ja dat wel maar het is gewoon Geweldig nieuws. Je weet niet hoe gelukkig ik nu ben.'' Ik buig naar der toe en druk mijn lippen tegen die van haar. Ik haal m'n lippen van die van haar en kijk der aan. ''en nu?'' vraagt ze voorzichtig. Ik pak der gezicht tussen mijn handen. ''Wil je het houden?'' Ze knikt. Gelukkig, want ik wil dat ook! ''Dan houden we het.'' ''Maar Joe, hoe willen we er voor gan zorgen, ik moet naar school en jij hebt je carierre'' zegt ze paniekerig. ''Ik weet het, maar wat er in jou groeit is nu het belangrijkste voor mij en jij bent meer dan belangrijk, je bent alles voor me.'' en dat is de keiharde waarheid! ^^ Ze bloost licht. ''Joe.'' Ik kijk der weer aan. ''Ja.'' ''Ik hou van je.'' ''Ik ook van jou.'' en druk mijn lippen weer op die van haar. Even later lopen we hand in hand naar de rest. ''En?'' vraagt Kevin. ''We houden het.'' ''Joepie, ik wordt oom.'' en Kevin maakt een vreugde dansje, iedereen lacht om Kevin's actie en feliciteren Lysse en mij. ''dus.. Papa Joe!!'' En Kevin wiebelt met z'n wenkbrauwen. Ik ga op de bank zitten en Lysse gaat op m'n schoot zitten. ''Inderdaad. en het leukste is dat dit lieve meisje de moeder van het kindje is.'' en Ik kus der zachtjes in der nek. Ik voel me zo gelukkig.. why ik zeg je 2dingen: 1. Ik heb het meisje van m'n dromen en 2. Ik krijg een kindje met het meisje van me dromen.. hmm misschien moet ik der maar is vragen of ze wilt gaan samen wonen met me. ''Lysse?'' ''Ja'' en ze draait zich om.. ''Ik vroeg me af of dat je.. euh.. Misschien met mij wil gaan samen wonen als de tour gedaan is?'' ''Ja dat wil ik heel graag.'' Ik glimlach en knuffel der.


And that's the way the cookie crumbel! ^^
xxxxx


Reacties:


Bellaxxrose
Bellaxxrose zei op 18 dec 2010 - 22:15:
Chek zijn reactie ' Wow ...... Awesome .' hhhjajhdahaaaaaahh


MissFroggy
MissFroggy zei op 1 sep 2010 - 14:39:
hooi,
ik lees dus hoofdstukken met leuke titels.
maar zijn joe en lysse al getrouwd?
want de jobro's dragen zo'n purity ring.
Dus als ze niet getrouwd zijn mogen ze ook niet *ehum*
maar dat was dus mijn opmerking