Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » SuperKevin has saved me again.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 11:59

1470

1

259



SuperKevin has saved me again.

SuperKevin is back! ^^ YEAH! Enjoy.

POV Lysse:

Samen met Joe, Nick, Danielle, Sammy en Kevin ga ik naar de concerthal voor een soundcheck. De jongens zijn druk bezig als ik weer een vlaag misselijkheid voel opkomen en naar het toilet ren. Joe kijkt me bezorgd na maar blijft wel verder doen. Ik ga boven het toilet hangen en geef weer over. Zuchtend spoel ik daarna door en ga terug naar de jongens. Maar als ik binnenkom staat daar plots James met een mes. Geschrokken kijk ik hem aan. Hij grijnst. "Heej Lysse." Ik kijk hem angstig aan en hij houdt het mes stevig in zijn hand. "Wat moet je?" Hij grijnst. "Maak het uit met Joe!" "Wat?!" Ik kijk hem geschrokken aan. "Dat gaat niet, het kan niet." Automatisch sla ik mijn handen voor mijn buik. James kijkt ernaar en ik zie aan zijn blik dat hij het doorheeft. "Dat meen je niet!" gromt hij. Hij komt dreigend op me af. ''Zeg dat het niet waar is!'' Sist hij. ''W..w..wat?'' vraag ik bang. ''Dat!'' En hij wijst naar mijn armen om mijn buik. ohshit. ''Het is niet wat je denkt.'' ''Oh nee?'' ''Nee'' ''Goh waarom zal je anders zo staan.'' ''Dus en wat dan nog?'' ''Met mij wou ze niks doen.. en ze is een paar weken samen met die Joe Jonas en oh.. kijk ze is zwanger! Nou mooi niet dus.'' Hij komt op me af en houdt het mes tegen me wang. Ik kijk angstig om me heen of ik iemand zie die me kan helpen. Ik wil gillen maar James kijkt me dreigend aan ''Een kick en het bye bye Joe.'' Ik waag het toch en Gil keihard. James zet een snee in mijn wang.. Plots duiken Kevin&Sammy achter James op. "SuperKevin is hier om u te redden!" roept hij dramatisch. Zijn geïnproviseerde cape wappert achter hem aan als hij op James' rug springt. James laat geschrokken het mes vallen en valt om onder het gewicht van Kevin. Kevin pakt een touw en bind het behendig rond James' polsen zodat hij vast zit. Met zijn voet trapt Kevin het mes aan de kant. Hij sleurt James mee naar buiten en kijkt triomfantelijk in het rond. ik zak naar de grond. Sammy komt naar me toe grend en vangt me op. ''Lysse?'' ik begin hevig tesnikken en Sammy trekt me in haar armen. ''W..w..waar is Joe?'' ''die is nog bezig met de soundcheck, wacht ik ga hem halen.'' ''Nee.. Sam plz.. laat me niet alleen.'' ''oke'' Kevin komt terug binnen en kijkt naar ons."Gaat het?" vraagt hij en kijkt me bezorgd aan. Ik blijf Snikken en Sammy probeert me te troosten. "Anders gaat Kevin Joe wel even halen." Ze werpt hem een veelbetekenende blik toe. Kevin knikt. "SuperKevin is on his way!" Hij zwiert met zijn cape en gaat op weg naar Joe. Kevin rent richting het podium. en komt even later terug met Joe. Joe rent naar me toe en Sammy geeft me aan hem over. ''Wat is er gebeurd?'' en Joe kijkt Sammy&Kevin vragend aan. Kevin zucht. ''James.'' ''Wat?'' roept Joe kwaad. ''Hoe komt hij hier binnen?'' ''Dat weten we niet Joe.'' zegt Sammy voorzichtig. ''Waarom ik?'' en ik begin weer te snikken. Joe streelt me over mijn rug. ''Lieverd toch.. Hij heeft toch niks gedaan?'' Ik schud mijn hoofd. Joe trekt me tegen zich aan en ik laat mijn hoofd tegen hem aan vallen. Ik schrik op als Sammy een gil geeft. ''Je..je..je wang?'' Ik kijk der vragend aan. Joe pakt mijn kin vast en draait mijn gezicht. ''Oke.. nu is hij te ver gegaan.'' Roept Joe kwaad. Ik kijk bang naar hem en hij kijkt terug. Ik zie de haat in zijn ogen staan. ''Joe.. ik.. ik.. ik wil weg hier.'' ''Tuurlijk kom.'' Joe schuift z'n armen onder me en draagt me naar de zaal. Ik leun dicht tegen hem aan. In de zaal zet hij me neer en kijkt me bezorgd aan. Toch heeft hij nog steeds die haat voor James in zijn ogen. Ik kijk terug en probeer rustiger te worden. Nick probeert ook Sammy die nogal van streek is te kalmeren en Kevin heeft zijn handen vol aan Daniëlle. Joe kijkt kwaad. "Als ik hem nog 1 keer zie, als hij nog 1 keer in je buurt durft te komen..!" Hij hoeft zijn zin niet af te maken. Want James komt weer vrolijk binnen gewandelt en kijkt naar het spektakel. ''Wat is hier aan de hand?'' vraagt hij verbaasd. ''EN OF JIJ DAT NIET WEET!'' schreeuwt Joe kwaad naar hem. Ook Nick en Kevin kijken hem woedend aan. James loopt richting Joe en mij. Joe laat me los en loopt naar James toe en gaat voor hem staan. Kevin&Danie rennen naar mij toen en vangen me op. ''Men.. doe niet zo opgefokt.'' ''OPGEFOKT!'' Roept Joe kwaad naar hem. ''Relex dude.'' zegt James doodnormaal ''NIKS RELAX.. JE HAD MET JE POTEN VAN DER AF MOETEN BLIJVEN.'' Joe ontploft bijna. ''JOE'' roept Kevin. Joe blijft kwaad naar James kijken. ''Wat is er kevin?'' Kevin kijkt paniekerig naar mij en naar Danie. Danie knikt. ''Joe.. het is Lysse.. ze.. ze reageert niet meer.'' James lacht gemeen. ''Goh.. ze is bang van je geworden.'' Joe laat James voor wat het is en komt terug naar mij. Joe komt naast me staan en kijkt me aan. Ik laat me tegen hem aanvallen en begin op nieuw tehuilen. ''ssst.. stil maar.. ik doe je niks.'' ''Ik...ik. ben ook niet bang van jou, maar van hem'' en ik wijs naar James. James' gezicht betrekt en Joe houdt me dichter tegen zich aan. "Rustig maar." sust hij me. "Hij gaat zo wel weg." James schudt zijn hoofd en is niet van plan te vertrekken. Ik kijk hem angstig aan. Joe brengt me voorzichtig terug naar Kevin en Danie en gaat weer voor James staan. "MAAK DAT JE WEGKOMT! NU!" roept hij woedend. James kijkt uitdagend. "Of wat anders?" "ANDERS?! ANDERS HEB JE STRAKS GEEN BENEN MEER WAARMEE JE KUNT WEGGAAN!" Joe is buiten zichzelf van woede. Joe haalt uit en James valt op de grond. ''IK ZEI: OPDONDEREN NU!'' ''Nee. ze hoort bij mij..'' ''GOH.. ECHT?!'' ''Ja.'' Joe kijkt trilt van woede en wilt uit halen. Ik schud Kevin en Danie van me af en loop naar ze toe. Ik ga naast Joe staan en leg mijn hand op z'n arm. Hij kalmeerd meteen. ''Sorry.'' En hij kijkt me wanhopig aan. ''Het geeft niet..'' Ik kijk op en zie Kendall voorbij lopen. ''KENDALL!'' krijs ik zo hard als ik kan. Kendall blijft staan en rent dan naar binnen. Kendall kijkt verbaasd naar ons en beseft meteen wat er gebeurt moet zijn. Hij pakt James bij zijn hand en trekt hem mee naar buiten. Eerst stribbelt hij tegen, maar gaat uiteindelijk toch met Kendall mee. Ik kijk Joe aan. Aan zijn gezicht te zien voelt hij zich schuldig. "Het geeft niet." herhaal ik en glimlach flauwtjes. Hij slaat zijn armen om me heen en houdt me tegen zich aan. "Dankje Lysse, je bent geweldig." '' Weet ik.. weet ik..'' Ik druk mijn lippen tegen die van Joe. ''Kuch.. Ego!'' lacht Sammy. Ik haal met tegen zin mijn lippen van die van Joe en kijk Sammy aan. ''Ik hou ook van jou Sam.'' ''haha.'' Ik draai me om en kijk Kevin dankbaar aan. ''You saved me again.'' ''It was my pleasure.'' Ik lach en voel dat Joe z'n hand op me buik legt. Ik draai mijn hoofd en kijk naar hem. Hij glimlacht lief en kijkt diep in mijn ogen. Ik glimlach terug. Wat heb ik geluk met hem. Iemand beter of liever zou ik me niet kunnen voorstellen. Opnieuw druk ik mijn lippen op de zijne. Hij glimlacht en zoent terug. Ik stop pas als ik gelach hoor en kijk op. Kevin doet allerlei Superheld-poses en kijkt ontzettend trots. Joe en ik beginnen ook te lachen. ''Oke nu wil ik wel eens weten waarom jullie closer dan ooit te voren zijn'' en Sammy kijkt ons sirieus aan. ''euhm.. mag dat niet dan?'' vraag ik twijfelend.. ''Nou als jullie niks zeggen vraag ik het wel aan Nick'' Sammy draait zich om en loopt naar Nick toe. Ik kijk Joe aan en hij knikt. ''Sammy wacht.. we vertellen het je wel.'' Sammy draait zich om en slaat der armen over elkaar. ''Nou.. vertel maar.'' en Sammy kijkt ons aan. Ik hou Joe's hand vast. "Wel..euh..ik ben zwanger..." stamel ik en kijk naar de grond.
"Ik wist het!" roept ze triomfantelijk. Ik kijk haar verbaasd aan. "Ik had een vermoeden." mompelt ze dan. Ik grinnik. "Proficiat!" roept ze dan en knuffelt mij en Joe. Ik lach en ben dolblij dat iedereen zo positief reageert. Nog 8 en een halve maand en dan is het zover.


and that's the way the panda's do!
Just kidding.
And that's the way the cookie crumbel! ^^


Reacties:


Bellaxxrose
Bellaxxrose zei op 18 dec 2010 - 23:06:
hhhahhha , die James is een grote eikel