Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Now he's really gone too far.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:01

954

3

273



Now he's really gone too far.

BOEIYA xD ik weet niks te lullen. dus Geniet van de boze Joe! ^^

POV Joe:

Kevin rent richting Nick en mij. Nick lacht. ''Waarom heb je dat aan?'' en wijst naar de cap. ''Leg ik nog wel uit! Joe je moet meekomen.'' Hijgd hij. ''Wat is er dan?'' Vraag ik bezorgd en denk gelijk aan Lysse. ''Kom nou maar.'' Ik spring van het podium en ren Kevin achter na. Kevin stopt en ik zie Lysse zitten in Sammy's armen. Ik loop snel naar ze toe en Sammy geeft Lysse aan mij. ''Wat is er gebeurd?'' en Ik kijk vragend naar Sammy&Kevin . Kevin zucht. ''James.'' ''Wat?'' roept ik kwaad. ''Hoe komt hij hier binnen?'' ''Dat weten we niet Joe.'' zegt Sammy voorzichtig. ''Waarom ik?'' en Lysse begint weer te snikken. Ik vrijf met mijn hand over der rug. ''Lieverd toch.. Hij heeft toch niks gedaan?'' Ze schud der hoofd. Ik trek der dicht tegen me aan en Lysse laat der hoofd tegen mij aan vallen. Ze schrikt op als Sammy een gil geeft. ''Je..je..je wang?'' Lysse kijkt der vragend aan. Ik pak der kin vast en draai der gezicht richting mij. ''Oke.. nu is hij te ver gegaan.'' Roep ik nog kwaader. Lysse kijkt bang naar me en ik kijk terug. ''Joe.. ik.. ik.. ik wil weg hier.'' ''Tuurlijk kom.'' Ik schuif m'n armen onder der en draag der naar de zaal. Ze leunt dicht tegen me aan. In de zaal zet ik der neer en kijk der bezorgd aan. Ze kijkt terug en probeert rustiger te worden. Nick probeert ook Sammy die nogal van streek is te kalmeren en Kevin heeft zijn handen vol aan Daniëlle. Ik kijk kwaad. "Als ik hem nog 1 keer zie, als hij nog 1 keer in je buurt durft te komen..!" Ik hoef mijn zin niet af te maken. Want James komt weer vrolijk binnen gewandelt en kijkt naar het spektakel. ''Wat is hier aan de hand?'' vraagt hij verbaasd. ''EN OF JIJ DAT NIET WEET!'' schreeuw ik kwaad naar hem. Ook Nick en Kevin kijken hem woedend aan. James loopt richting Lysse en mij. Ik laat Lysse los en loop woendend naar James toe en ga voor hem staan. Kevin&Danie rennen naar Lysse toe en vangen der op. ''Men.. doe niet zo opgefokt.'' ''OPGEFOKT!'' Roep ik kwaad naar hem. ''Relex dude.'' zegt James doodnormaal ''NIKS RELAX.. JE HAD MET JE POTEN VAN DER AF MOETEN BLIJVEN.'' Ik ontplof bijna. Niemand maar dan ook niemand doet Lysse pijn! ''JOE'' roept Kevin. Ik blijf kwaad naar James kijken. ''Wat is er kevin?'' ''Joe.. het is Lysse.. ze.. ze reageert niet meer.'' James lacht gemeen. ''Goh.. ze is bang van je geworden.'' Ik laat James voor wat het is en ga terug naar Lysse. Ik komt naast der staan en kijk der aan. Ze laat zich tegen me aanvallen en begint op nieuw tehuilen. ''ssst.. stil maar.. ik doe je niks.'' ''Ik...ik. ben ook niet bang van jou, maar van hem'' en ze wijst naar James. James' gezicht betrekt en Ik houd der dichter tegen me aan. "Rustig maar." sus ik der. "Hij gaat zo wel weg." James schudt zijn hoofd en is niet van plan te vertrekken. Ze kijkt hem angstig aan. Ik breng der voorzichtig terug naar Kevin en Danie en ga weer voor James staan. "MAAK DAT JE WEGKOMT! NU!" roep ik woedend. James kijkt uitdagend. "Of wat anders?" "ANDERS?! ANDERS HEB JE STRAKS GEEN BENEN MEER WAARMEE JE KUNT WEGGAAN!" Ik ben buiten mezelf van woede. Ik haal uit en James valt op de grond. ''IK ZEI: OPDONDEREN NU!'' ''Nee. ze hoort bij mij..'' ''GOH.. ECHT?!'' ''Ja.'' Ik tril van woede en wil opnieuw uit halen. Als Lysse der hand op me arm legt kalmeer ik meteen. ''Sorry.'' En ik kijk der wanhopig aan. ''Het geeft niet..'' Ze kijkt op en zite Kendall voorbij lopen. ''KENDALL!'' krijst ze zo hard als ze kan. Kendall blijft staan en rent dan naar binnen. Kendall kijkt verbaasd naar ons en beseft meteen wat er gebeurt moet zijn. Hij pakt James bij zijn hand en trekt hem mee naar buiten. Eerst stribbelt hij tegen, maar gaat uiteindelijk toch met Kendall mee. Lysse kijkt me aan. "Het geeft niet." herhaalt ze en glimlacht flauwtjes. Ik sla mijn armen om der heen en hou der tegen me aan. "Dankje Lysse, je bent geweldig." '' Weet ik.. weet ik..'' Ze drukt der lippen tegen die van mij. ''Kuch.. Ego!'' lacht Sammy. Lysse haalt met tegen zin der lippen van die van mij en kijkt Sammy aan. ''Ik hou ook van jou Sam.'' ''haha.'' Ze draait zich om en kijkt Kevin dankbaar aan. ''You saved me again.'' ''It was my pleasure.'' Ze lacht en ik leg mijn hand op der buik. Ze draait der hoofd en kijkt naar me. Ik glimlach lief en kijk diep in der ogen. Ze glimlacht terug. Opnieuw drukt ze der lippen op de mijne. Ik glimlach en zoen terug. Ze stopt als ze gelach hoort en kijkt op. Kevin doet allerlei Superheld-poses en kijkt ontzettend trots. Lysse en ik beginnen ook te lachen. ''Oke nu wil ik wel eens weten waarom jullie closer dan ooit te voren zijn'' en Sammy kijkt ons sirieus aan. ''euhm.. mag dat niet dan?'' vraagt Lysse twijfelend.. ''Nou als jullie niks zeggen vraag ik het wel aan Nick'' Sammy draait zich om en loopt naar Nick toe. Ze kijkt me aan en ik knik. ''Sammy wacht.. we vertellen het je wel.'' Sammy draait zich om en slaat der armen over elkaar. ''Nou.. vertel maar.'' en Sammy kijkt ons aan. Lysse houdt mijn hand vast. "Wel..euh..ik ben zwanger..." stamelt ze en kijkt naar de grond. "Ik wist het!" roept Sammy triomfantelijk. Lysse kijkt haar verbaasd aan. "Ik had een vermoeden." mompelt ze dan. "Proficiat!" roept ze dan en knuffelt ons.


Reacties:


Bellaxxrose
Bellaxxrose zei op 18 dec 2010 - 23:10:
and that's the way the cookie monster's do


MissFroggy
MissFroggy zei op 2 sep 2010 - 20:26:
Ik raak steeds in de war met james(big time rush) en james(een vriend van frankie)


saphira
saphira zei op 25 aug 2010 - 0:38:
And that's the way we roll!