Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » If we try to tell them, every time we are disturbed.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:03

1338

0

275



If we try to tell them, every time we are disturbed.

YEAH!^^ ENJOY! xD

POV Joe:

~2maanden later~
De tour is gedaan en Lysse en ik zijn ons huis aan het inrichten met de andere. Ik loop naar Lysse toe die lacht om iets wat Kevin en Nick doen. Ik sla mijn armen om der heen en druk een kus in der haar. Ze glimlacht gelukkig en kijkt me aan. Nick en Kevin zijn nog steeds aan het schilderen en ook de rest heeft iets op de muur gezet. "De kamer wordt vast geweldig." "Tuurlijk wordt hij dat! SuperKevin heeft er aan meegewerkt!" lacht Kevin en hij doet weer zo'n Superheld pose. Iedereen begint te lachen en Kevin kijkt nep-verontwaardigd. "Nou bedankt!" Lysse loopt naar hem toe en geef hem een kusje op z'n wang. Kevin glimlacht breed en gaat weer verder. Ze loopt terug naar mij en ik sla m'n armen weer om der heen. Ze maakt zich los uit mijn greep en rent naar de badkamer. Ik loop achter der aan en ga naast der zitten. Ik leg mijn hand op der rug en kijk bezorgd naar der. We zijn nu 2maanden verder en ze is nog steeds afentoe ziek. ''Gaat het?'' Vraag ik bezorgt Lysse knikt. ''Pff.. Gelukkig maar.'' Ze staat weer op en spoelt der mond. Ze draait zich naar mij en ik trek der gelijk tegen me aan. ''Lieverd?'' ''Ja..'' ''Je broer en z'n vrienden komen zo alleen die weten nog niet dat je zwanger bent.'' ''Oepsies.'' en ze lacht. Ik lach met der mee. ''Gekkerd.'' ''Hè'' en ze slaat me tegen mijn schouder. Ik lach verder. "Moet dat pijn doen?" Ze grijnst. "Misschien." Grinnikend til ik der op en ze slaat der benen om de mijne. Ik loop strompelend naar de zetel en leg haar daar neer. Ze trekt me boven op zich en zoent me. Ik zoen liefdevol terug en kijk der daarna aan. "Wanneer komen ze dan?" vraagt ze en kijkt me nieuwsgierig aan. Opdat moment gaat de bel en Ik sta met tegen zin op. Ik loop naar de deur en open hem. Een hyperactieve Justin rent langs me heen naar Lysse. ''Joe.. help..!'' hoor ik Lysse roepen. Ik loop terug naar Lysse en trek Justin van der af. ''Zeg wel een beetje rustig met mijn vriendin hea.'' ''Hè.. ze is wel mijn zusje hé'' ''Das waar.'' Lysse gaat recht opzitten en wordt een beetje wit. Ze wordt geknuffelt door Leen en Silke.. ''Girliieejj.. we hebben je zo gemist.'' ''Ik jullie ook.'' ''Maar vertel.. Je gaat samen wonen met de Joe Jonas!'' Lysse lacht. ''Inderdaad en I like it.'' Ik ga naast der zitten en leg m'n hand op der been. Ryan&Manon geven der een korte knuffel. Christian komt aan gelopen en ze spring op. ''Christiiee!'' ''Lyssiieeee'' Ze rent naar hem toe en knuffelt hem. Als Christian der eindelijk heeft los gelaten komt ze terug bij me zitten. Ik sla een arm om der heen en hou der tegen me aan. Ze legt der hoofd tegen mijn schouder en glimlacht gelukkig. De rest gaat ook zitten en beginnen vragen te stellen. Hoe het ermee is enzo. Lysse antwoord en stel zelf ook vragen. Ik Ik kijk bezorgd naar Lysse. het is aan der gezicht te zien dat ze weer misselijk is, maar negeer het en glimlach geruststellend. Justin werpt een veelbetekenende blik op haar buik en knikt naar de rest als vraag of ze het ze nu gaat zeggen. Lysse zucht, dit keer kan ze het niet negeeren en rent naar de wc. als ze terug komt kijkt iedereen der vragend aan. Ze zucht weer en gaat weer naast me zitten. ''Gaat het echt wel lieverd?'' Fluister ik naar der. ''ja hoeso?'' ''Je ziet een beetje wit.'' ''ow.'' Ze legt opnieuw der hoofd tegen me aan en zucht nog een keer. Justin kijkt der aan en ze knikt. Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht en wacht rustig af. ''Oke.. ik moet..'' Ik kijk der aan. ''correctie wij moeten jullie iets zeggen.'' De rest kijkt nieuwschierig naar ons. Lysse wil net der mond open doen om het te zeggen maar wordt gestoord door Kevin die van de trap afvalt. Hij staat snel op en doet een pose. Iedereen begint te lachen en Kevin doet alsof het allemaal de bedoeling was. Hij komt erbij zitten in de zetel en ze opent der mond om het dan nu te vertellen. Maar opnieuw worden we gestoord. Dit keer komt Nick binnenlopen met een schaal gebakjes. Iedereen neemt er een en ze beginnen enthousiast te praten over hoe lekker die gebakjes wel niet zijn. Lysse zucht en kijkt me hulpeloos aan. Ik schraap mijn keel. Iedereen is gelijk stil en kijkt naar me. ''Nou als iedereen even wilt luisteren kunnen Lysse en ik eindelijk vertellen wat we wouden zeggen.'' Lysse kijkt me dankbaar aan. Als ze weer der mond open doet komen Danie&Sammy naar beneden. Ik zucht geiriteerd. Danie en Sammy gaan snel zitten. ''Als we weer worden gestoord til ik Lysse op en spring ik met der in het zwembad.'' Lysse kijk me geschrokken aan. ''Wat?'' ''haha Sorry.. lieverd.'' ''Oke.. wat we dus wilde zeggen is.'' Net op het moment dat ze het eindelijk zou zeggen gaat de bel. "Nee hè!" Nick loopt naar de deur en doet open. "Lysse!" Carlos, Silly, Kendall, Roos en Logan omhelzen der, Nick, mij en Kevin. Na ook hun begroet te hebben, gaan ze bij de rest in de zetel zitten. "Veel zwemplezier!" lacht Kevin. "Oohnee!" roept Lysse. Ik grijns en knik. Ik til der op en loop lachend naar het zwembad. "Nee!" krijst ze lachend. Maar ik luister niet en spring het water in. De rest staat in de deuropening te lachen en Lysse kijkt me nep boos aan. ''Da was niet lief.'' en ze duwt me kopje onder. Snel klimt ze het water uit en rent naar Kevin. ''Bescherm me tegen hem.'' En ze wijst naar mij. Ik loop grijnzend naar der toe en Kevin stapt opzij. Justin gaat beschermend voor der staan. Ik lach. ''dus Bieber denkt dat ie me aan kan?'' Justin knikt hevig. Nick geeft hem een duw en Justin verliest zijn evenwicht Lysse kijkt geschrokken naar der broer en vergeet mij. Snel grijp ik der vast en ze geeft een gil. ''auw.. mijn oor.'' Ze kijkt op. ''Sorry.'' Ik lach en geef der een klein kusje. ''Kom even andere kleren aan doen.'' Ze lacht en loopt met me mee naar boven. Als we andere kleren aan hebben lopen we weer naar beneden en gaan zitten. Omdat er geen plek meer is moet Lysse bij mij op schoot. ''Oke..'' zegt Kevin. ''Nou. zo als jullie zien gaan Joe en ik samen wonen, maar daar zit een reden achter.'' en Lysse kijkt naar de grond. ''NEE.. DAT MEEN JE NIET.'' Gilt Manon hyper. Lysse knikt zacht en Manon knuffelt der. De rest kijkt der vragend aan. ''Wat bedoelt Manon?'' vraagt Silly. ''Ze bedoeld.. dat..'' Ze kijkt wanhoopig naar me en ik neemt het over. ''Het punt is dat Lysse ons kindje verwacht.'' en Ik glunder. ''Echt?'' vraagt Leen verbaasd. Lysse knikt. ''Ja.. en daarom ben ik toen naar de jongens gegaan, en ik ben blij dat ik geweest ben want iedereen heeft me echt gesteund toen ik ziek was.'' ''aaaah lief.'' lacht Roos. Ze geeft Kevin een duw.. ''En onze SuperKluns hier.'' Kevin kijkt der beledigt aan. ''Correctie.. SuperKevin, heeft me weer een keer gered van James. en Kevin daar ben ik je eeuwig dankbaar voor.'' Kevin buigt zich naar der toe en ze knuffelt hem. Nick staat op. ''wie heeft er zin in een race nar het zwembad?'' ''IK!'' gilt iedereen en ze rennen met z'n alle naar het zwembad en springen er in. Ik blijf aan de kant staan met Lysse. Iedereen klimt uit het water en Justin komt grijnzend op Lysse afgerent. Snel til ik der op en Justin loopt tegen de galzendeur op. Iedereen ligt plat om zijn actie. ''And that's the way Bieber it does.'' Lacht Nick.



nou daar komt ie hoor:
nog heeel even wachten..
And Pizza!
Just kidding..
And that's the way the cookie crumbel! ^^
xxx


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.