Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » I'm going to ask her, if she would be mine forever.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:04

2545

0

248



I'm going to ask her, if she would be mine forever.

Oew.. Joe toch.. zou je dat wel doen?! Anyways Enjoy.

POV Joe:

Al dagen heb ik dit plan in mijn hoofd. Zou ik het vragen? Wat als ze niet wil? Ik zucht bedachtzaam. En hoe zou ik het vragen? Als we alleen zijn, of met anderen erbij? Ik haal de ring die ik alvast gekocht heb uit mijn zak. Shit. ik moet het men ouders en broers ook nog vertellen.. dat ga ik als eerste doen. Ik loop naar het huis van me ouders en bel aan. Nick doet open ''Bro..'' ''Heey, ik moet even iets met jullie bespreken..'' ''Allemaal?'' ''euh nee Frankie niet.'' ''Okee.. kom er in.'' Nick houdt de deur verder open en ik loop naar binnen waar iedereen op de bank zit. Ze kijken me vragend aan en ik ga op een andere bank tegenover ze zitten. "Wat is er nu?" vraagt Nick. "Heb je SuperKevin nodig?" vraagt Kevin die rechtspringt. Ik lach. "Nee." Hij gaat weer zitten. ''Ow jammer.'' zucht Kevin. ''Nou euhm.. ik heb het al een paar dagen in me hoofd en ik wil ook dat jullie het weten.'' ''Wat is er dan jongen?'' vraagt me pa nu. ''Nou.. euhm.. ik..'' Godver hoe ga ik da nu zeggen. Ik haal diep adem en zeg het dan maar. "Ik ga Lysse ten huwelijk vragen." De rest kijkt me aan. "Ik wist het wel!" grijnst Nick. Ik kijk plagerig. "Zal wel." Kevin lacht. "Cool! En heb je al een getuige?" Hij kijkt veelbetekenend. ''Nee Kevin die heb ik nog niet.. Maar het punt is.. Ik twijfel of ik het moet doen en wat als ze niet wilt.. ik bedoel we zijn nog maar euhm.. 5maanden met elkaar.'' Zeg ik in een adem. Me moeder kijkt bedenkend voor zich uit en Kevin kijkt me smeekend aan. "Dat is inderdaad vroeg." overweegt mijn pa. "Maar als je zeker weet dat je met haar je leven wilt delen, dan lijkt het me misschien beter aangezien jullie toch al gaan Samenwonen en een kindje verwachten." Ik knik. "Maar als ze niet wilt?" ''Joe.. ik weet zeker dat ze het wilt.. Ik zie hoe blij ze is als je in der buurt bent.. ze straalt dan helemaal.'' Zegt Sammy. ''En dan is nog de vraag waneer moet ik het vragen..'' zucht ik. ''En ja pa.. ik heb lang op der gewacht en ik hou onwijs veel van der.'' Mijn gedachten dwalen gelijk af naar Lysse. 'En dat kindje is daar het bewijs van..'' Ik krijg langzaam een kleur. Mijn pa glimlacht. "Dat is lief." Ik wordt nog een beetje roder. "Wanneer?" vraagt Kevin. "Zo snel mogelijk natuurlijk!" Ik kijk hem vragend aan en hij haalt zijn schouders op. "Dan ben je er van af." "Ja." geef ik hem gelijk. "Maar als we alleen zijn? Of met anderen erbij?" Sammy springt op. ''Ze is toch zaterdag jarig?'' ''Ja hoeso..'' ''Nou miss kun je het als een kado aan der vragen.'' ''Ja dat kan.. Je bent slim.'' ''Weet ik'' lachte Sammy. Nick trok der weer naar beneden. ''Oke ik ga het dus vragen als kado.. maar waneer?'' Ik kijk bedenkelijk. "Op het feest misschien?" oppert Danie. Ik knik. "Ja... dat kan ik doen." Danie kijkt trots en ik grinnik. "Dat is dan ook weer geregeld!" lacht Kevin. "Ja, en dat zonder SuperKevin!" Nick kijkt hem grijnzend aan. "Zo Super is ie dus niet." ''Der is nog een ding..'' zeg ik. ''Wat dan?'' en Kevin kijkt me nieuwschierig aan. ''Ik heb SuperKevin&Jerry daar voor nodig.'' Lach ik. ''Waarvoor dan?'' en Nick kijkt vragend. ''Ik wil haar op het podium hebben en ik wil dat jullie er dan optillen'' ''Doen we'' lacht Kevin.. ''En Danie.'' ''Ja?'' ''Euhm.. kun jij zorgen dat ze naar het podium komt?'' ''Tuurlijk'' Ik zucht opgelucht.. dat was een nu Pattie en Justin nog. ''Nou dan ga ik het ook maar even aan Pattie melden'' en ik sta op. "Ok." zegt m'n moeder. "Succes!" Ik knik en ga weer naar buiten. Als ik Patties huis zie bel ik aan. Ze opent de deur. "Joe?" Ze kijkt me vragend aan. "Waarom dit bezoek?" Ik grinnikt. "Mag ik even binnenkomen?" Ze knikt en laat me binnen. "Ja tuurlijk." Ik volg der naar de woonkamer waar Justin aan het gamen is met Leen. ''Ga zitten.'' en Pattie wijst naar de bank. Ik ga zitten en Pattie kijkt me vragend aan ''Nou ik kom even langs om te zeggen.. dat ik Lysse eigenlijk ten huwlijk wil vragen.'' Justin kijkt geschrokken op. ''Je wilt wat?'' ''Je zus tenhuwelijk vragen'' en ik kijk hem grijnzend aan. "Wow." Justin kijkt me met open mond aan en ook Pattie kijk verbaasd. Ik voel dat ik een beetje rood wordt. "Als dat mag natuurlijk..." Pattie knikt. "Ja, natuurlijk, als Lysse wil." "Uhu, ik ga het tijdens het feest vragen.'' ''Welk feest?'' Vraagt Justin verbaasd. ''Tijdens jullie verjaardag.. ik wil het doen als een kado.'' ''Dat is een leuk idee.'' zegt Leen. ''En hoe wil je dat gaan doen?'' Justin kijkt me freaky aan. ''Nou gewoon.. ik wil haar op het podium vragen en als ze niet wilt komen wordt ze geholpen.'' Ik grijns. ''En dan zie ik wel.'' "Cool!" zegt Leen enthousiast. "Dat lijkt me zo romantisch!" Ik zie Justin bedachtzaam kijken en grinnik. "Misschien maak jij ook ooit zoiets mee." Ik knipoog en ze wordt een beetje rood. "Denk je?" "Misschien." Ik grijns naar Justin. Justin kijkt me geschrokken aan. ''Euhm.. euh.. misschien ooit.'' Justin krijgt een kleur. ''Wil je wat drinken?'' vraagt Pattie. ''Ja hoor is goed.'' ''Wat wil je?'' ''Cola alsjeblieft.'' ''Komt er aan.'' Pattie staat op en loopt naar de keuken. ''Zeg waar is Lysse eigenlijk?'' vraag ik verbaasd. "Ze ging wat rondhangen bij vrienden." zegt Justin. "Ooh." Ik neem de cola die Pattie brengt aan en glimlach beleefd. "Dankje." Ze glimlacht terug. "Alsjeblieft." Ze gaat in de zetel zitten en ik neem een slok. "Welke vrienden?" ''Ryan en Manon'' lacht Leen. opdat moment hoor ik de voordeur en Lysse der stem. ''BEN THUIS!'' schreeuwt ze. Justin kijkt me grijnzend aan en ik snap hem. ''IK OOK!'' roep ik terug. Pattie lacht en drinkt van der koffie. Ik neem weer een slok van me cola en de deur van de hal gaat open. ''JOE!'' gilt Lysse en ze bespringt me. ''Ook hallo..'' lach ik. Ze buigt naar me toe en kust me. Ik kus liefdevol terug. ''Ja.. Hallo.. we zijn er ook nog.'' grapt Justin. Ik haal mij lippen van die van haar. ''Nou en..'' zegt Lysse en steekt der tong naar Justin uit. ''Ohh.. gemeen.'' en Justin kijkt zielig. Ik lach. ''Maar wat doe je hier?'' Lysse kijkt me vragend aan. ''Wil je dat ik ga dan?'' Ik wil opstaan en Lysse laat het niet toe. ''Nee.. Maar ik vroeg het me gewoon af.'' En ze bloost licht. ''Ik kwam even iets bespreken met je moeder.'' en druk een kusje op der neus. ''Ow.. wat dan?'' ''Dat zeg ik niet.'' ''Nouhou..'' en ze kijkt me met een pruillipje aan. ''Blijf je wel slapen?'' vraagt ze nu blij. Ik knik. ''Als jij dat wilt.. tuurlijk.'' Ik lach opnieuw en Lysse draait zich om op m'n schoot. Ik leg mijn armen om der heen en ze leunt naar achteren. ''Jullie zijn schattig samen.'' grinikt Leen. ''Jullie ook.'' lacht Lysse. ''Maar Lysse weet je al wat het wordt?'' Lysse kinkt hevig. ''Ja.'' ''En?'' Justin kijkt der afwachtend aan. ''euh..'' Ze kijkt me vragend aan. ''Zeg maar..'' ''Een meisje'' zegt ze trots. ''Aaaah.. arme Joe'' lacht Justin. ''Hoezo nou weer?'' ''Je moet met poppen gaan spelen.'' Ik lach. ''Zo erg vindt ik dat niet.'' de rest van de avond kijken we tv en praten over van alles en nog wat. ''Joe.. mag ik los?'' ''waarom?'' Lysse gaapt. ''Ik ben moe.'' ''Ow.. Tuurlijk.'' Ik laat der los en ze staat op. ''Ga je mee?'' ze kijkt me zo lief aan dat ik wel moet. Ik sta op en loop achter der aan. Eenmaal boven doet ze mijn Koekiemonster shirt aan en gaat ik bed liggen. Ik trek mijn trainingsbroek die hier altijd ligt aan en ga naast der liggen. ''I love you.'' ''Love you to.'' Ze kruipt dicht tegen me aan en ik sla mijn armen om der heen.

~ Lysse & Justin zijn Jarig.~

Ik heb de rest van de week bij Lysse geslapen en vandaag is het zo ver. ik ga der tenhuwelijk vragen. Ik kijk naar Lysse. Ze is schattig als ze slaapt. Lysse opent der ogen langzaam. ''Goodmorning Birthday girl.'' ''Morge'' en ze gaapt. Ik sla mijn armen om der heen. ''Gefeliciteerd lieverd.'' ze lacht ''Dankje.'' ''Kom.. Kevin&Nick komen zo.'' ''Waarom?'' ''Om jou en Justin mee tenemen naar de locatie.'' ''okee.'' ze stapt uit bed en kleed zich aan. Justin en Lysse zijn beiden geblindoekt en worden door mij, Nick en Kevin ergens naartoe geleid. Ik hou Lysse der hand vast en trek der mee. Ze loopt achter me aan. ''Joe.. ik vindt dit eng.'' ''Oh.. maar dat is zo opgelost.'' Ik til der op en loop verder. ''Waar gaan we heen.'' ''Zeggen we niet.'' Roept Kevin blij met een grijns van hier tot tokio. Lysse zucht. ''Ik hou niet van verassingen.'' ''Ik ook niet'' lacht Justin. ''Joe..'' ''Ja?'' ''Mag ik een kusje?'' ''Geen gekus nu.'' roept Kevin. ''Nouhou.. niet lief.'' ''Joe plz..'' fluistert ze en ik druk mijn lippen op de van haar en grijn. ''Wat zei ik nou?'' vroeg Kevin vragen. Lysse en ik lachen. "Waarom zouden we doen wat jij zegt?" "Omdat ik SuperKevin ben en die is de baas en weet altijd alles beter." zegt hij trots. We lachen weer en ik loop verder. We lopen naar binnen. Ik zet der weer op de grond en Justin staat naast der. "Mogen de blinddoeken nu af?" vraagt hij. "Ja." antwoord Nick. Lysse doet hem snel af en kijkt verbaasd rond. Der mond valt open en ze kijkt naast zich. Justin's mond staat ook open. ''Een echte tweeling.'' Lacht Nick. Lysse kijkt hem geiriteerd aan. ''Kop houden Jonas'' lachte Justin. ''En anders wat Bieber?'' ''Euhm.. dan hou ik men zusje weg bij je broer..'' Justin keek hem dreigend aan. Lysse rent naar me toe. ''Joe..'' ik draai me om en Lysse springt in m'n armen. Nick en Justin kwamen naar ons toe. Ik zet der weer neer maar hou der nog steeds vast. ''Wow.. je hebt nog veel conditie voor iemand die 2maanden zwanger is.'' Lysse lacht. ''Kun jij niet zeggen he.. Jerry.''
Nick liep op der af ''Wat zei je Biebs?'' ''Ik zei.. ach laat ook maar. Wedstrijdje?'' ''Deal'' ''Okee 2x rond het gebouw.'' ''Doen we.'' Iedereen ging mee naar buiten om te kijken. Ik kus der kort en laat der dan los. Justin stond in het midden. '' 3..2..1.. Go.'' Lysse rende meteen weg met Nick op der hielen maar naar een rondje loopt ie al een heel stuk achter. Toen Lysse voor de 2e keer rond was. Rent ze recht naar me toe en hij vang der op. ''Ik ben trots op je.'' ''I know.'' ''Ego'' Lachte Justin. Nick kwam hijgend aan gerend. ''Okee.. ik geef toe.. je bent echt sneller.'' ''That's my girl.'' Lach ik en trek der tegen me aan. Pattie kwam naar buiten. ''Oke als iedereen mee naat binnen wil gaan, het is tijd voor kadotjes.'' Iedereen liep naar binnen ''Oke Lysse jij eerst omdat je een meisje bent.'' ''Nou voel ik me beledigt.. Grapje kom maar op.'' Kevin en Danie kwamen naar ons toe en gaven der een pakje. Ze maakte hem open en er kwam een Wit rompertje uit met de tekst. ''Jonas Biggest fan.'' Ze lacht. ''Dank je.. Jou idee'' en ze keek naar Danie. ''Nou van dat rompertje wel maar Kevin kwam met de tekst.'' ''Hahaha Thanks Kev.'' ''Graag gedaan.'' ''Okee nu ik..'' Lacht Nick en hij gaf der 3 kleine kadootjes. Waar ze er 2 van aan mij geeft. Ze maakte de eerste open en er komt een tut uit met de tekst. ''Daddy's little girl.'' Ze kijkt Nick met open mond aan. ''Hoe weet je dat?'' Nick haalt z'n schouders op en wijst naar mij. ''Joe..'' ''Sorry het floepte er uit!'' en ik keek schuldig.. ''Geeft niet.'' Ik gaf haar een van de andere kadotjes en ze maakt die open. Het was weer een tut maar dan helemaal vol met ons logo in het klein en in het Goud. Ik gaf der ook de laatste en dat was ook een tut met het logo maar dan in het zilver. ''Wow.. Dankje Nick.'' ''Alsje.'' Als iedereen Lysse heeft gehad is Justin aan de beurt. Iedereen had der een kado gegeven behalve ik. Lysse was met Justin aan het dansen en ik liep het podium op. ''Mag ik even u aandacht..'' Iedereen was stil en keek naar mij. ''Als eerste wil ik zeggen.. Justin,Lysse van harte met jullie 17e verjaardag..'' ''Dankje'' riepen Justin en Lysse in koor. ''En nu wil ik graag Lysse op het podium hebben.'' Ze keek me met open mond aan. Justin duwde der richting het podium en Nick en Kevin tilde der er op. Ik loop naar der toe en kijk der even aan. Toen richte ik me weer tot de rest. ''Okee.. Zo als jullie weten zijn Lysse en ik nog maar een paar maanden samen en verwacht ze ons eerste kindje, We wonen sinds kort ook samen en daarom..'' Ik draai me om naar haar en zak door een knie. ''Lieve Lysse.. Ik hou heel veel van je en je bent het belangrijkste in me leven, We hebben in die korte tijd dat we samen zijn heel veel mee gemaakt en daarom wil ik je een ding vragen.. Wil je met me trouwen?'' Ze kijkt me met open mond aan en kinkt dan. Ik sta op en kus der zacht. Iedereen begon te juichen en te klappen. Ik haalde het doosje uit m'n zak en deed de ring bij der om. Ik til der op en spring van het podium. Ik zet der neer en ze wordt gelijk dood geknuffelt door Danie&Sammy. Iedereen feliciteerd ons. We feesten verder. Het was 01:00u in de nacht en Lysse loopt naar me toe. Ik kijk der aan en pak der glijk vast. ''Wil je gaan?'' Vraag ik bezorgd en ze knikt. ''Oke even tegen je moeder zeggen dat we weg zijn.'' Ik pak der hand en loop richting Pattie. ''Mam we gaan.'' zegt Lysse ''Is goed lieverd.'' Antwoord Pattie en dan kijkt ze naar mij. ''En jij.. zorg goed voor der.'' Ik knik en we liepen weg. Ik zet der in de auto en nadat ik zelf ben in gestapt rij ik weg. Lysse valt al snel in slaap. Ik pakeer bij ons eigen huisje. Die eindelijk helemaal klaar is. Ik stap uit en til Lysse uit de auto. Met een arm hou ik der vast en open de deur. Ik loop naar binnen en schop de deur dicht met m'n voet. Ik loop naar boven en leg Lysse op bed. Voorzicht trek ik der kleren uit en doe der mijn koekiemonster shirt aan. Ik kleed me eigen ook om en ga naast der liggen. Ik kan nog steeds niet geloven dat zo over een paar maanden echt van mij is en dat ze over een paar maanden Lysse Jonas heet. Mijn Lysse. Ik sluit gelukkig mijn ogen en val in slaap.



Komt ie weer...
And that's the way the cookie crumbel! ^^

xx


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.