Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » He gives me himself.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:05

1074

0

303



He gives me himself.

Omdat ik me sprong heb overleefd en een heel mooi kado heb gehad. LieveLieveLieve Broer. Bedankt voor de mooie Jonas brothers kussens. Ik hou van je!(H) It's BieberDay. :D

POV Lysse:

Vandaag is het zover. Justin en in ik zijn jarig en worden 17. Daarom is er vandaag een grote birthdayparty. Justin en ik zijn beiden geblindoekt en worden door Joe, Nick en Kevin ergens naartoe geleid. Nieuwsgierig probeer ik door de blinddoek te kijken, maar die laat nog geen klein beetje licht door. Joe houdt mijn hand vast en trekt me mee. Ik loop achter hem aan. ''Joe.. ik vindt dit eng.'' ''Oh.. maar dat is zo opgelost.'' Ik voel dat Joe me optilt en verder gaat. ''Waar gaan we heen.'' ''Zeggen we niet.'' Roept Kevin blij en ik weet dat Kevin nu gewoon een giga grijns heeft. Ik zucht. ''Ik hou niet van verassingen.'' ''Ik ook niet'' lacht Justin. ''Joe..'' ''Ja?'' ''Mag ik een kusje?'' ''Geen gekus nu.'' roept Kevin. ''Nouhou.. niet lief.'' ''Joe plz..'' fluister ik en ik voel Joe's lippen op de van mij en grijns. ''Wat zei ik nou?'' hoorde ik Kevin vragen. Ik en Joe lachen. "Waarom zouden we doen wat jij zegt?" "Omdat ik SuperKevin ben en die is de baas en weet altijd alles beter." zegt hij trots. We lachen weer en Joe loopt verder. Aan de wind die verdwijnt merk ik dat we binnengaan. Joe zet me weer op de grond en ik voel dat Justin naast me staat. "Mogen de blinddoeken nu af?" vraagt hij. "Ja." antwoord Nick. Ik trek de mijne af en zie dat we in een grote zaal staan. Ik kijk verbaasd rond en er hangt een spandoek met de tekst. ''Happy birthday Justin&Lysse.'' Mijn mond valt open en ik kijk naast me. Justin's mond staat ook open. ''Een echte tweeling.'' Lacht Nick. Ik kijk hem geiriteerd aan. ''Kop houden Jonas'' lachte Justin. ''En anders wat Bieber?'' ''Euhm.. dan hou ik men zusje weg bij je broer..'' Justin keek hem dreigend aan. Ik rende naar Joe. ''Joe..'' Hij draaide zich om en ik sprong in z'n armen. Nick en Justin kwamen naar ons toe. Joe zette me weer neer maar hield me nog steeds vast. ''Wow.. je hebt nog veel conditie voor iemand die 2maanden zwanger is.'' Ik lach. ''Kun jij niet zeggen he.. Jerry.''
Nick liep op me af ''Wat zei je Biebs?'' ''Ik zei.. ach laat ook maar. Wedstrijdje?'' ''Deal'' ''Okee 2x rond het gebouw.'' ''Doen we.'' Iedereen ging mee naar buiten om te kijken. Joe kuste me kort en liet me toen los. Justin stond in het midden. '' 3..2..1.. Go.'' Ik rende meteen weg met Nick op m'n hielen maar naar een rondje liep ie al een heel stuk achter. Toen ik voor de 2e keer rond was. Rende ik recht naar Joe ne hij ving me op. ''Ik ben trots op je.'' ''I know.'' ''Ego'' Lachte Justin. Nick kwam hijgend aan gerend. ''Okee.. ik geef toe.. je bent echt sneller.'' ''That's my girl.'' Lachte Joe en trok me tegen zich aan. Pattie kwam naar buiten. ''Oke als iedereen mee naat binnen wil gaan, het is tijd voor kadotjes.'' Iedereen liep naar binnen ''Oke Lysse jij eerst omdat je een meisje bent.'' ''Nou voel ik me beledigt.. Grapje kom maar op.'' Kevin en Danie kwamen naar me toe en gaven me een pakje. Ik maakte hem open en er kwam een Wit rompertje uit met de tekst. ''Jonas Biggest fan.'' Ik lachte. ''Dank je.. Jou idee en ik keek naar Danie. ''Nou van dat rompertje wel maar Kevin kwam met de tekst.'' ''Hahaha Thanks Kev.'' ''Graag gedaan.'' ''Okee nu ik..'' Lachte Nick en gaf me 3 kleine kadootjes. Ik gaf er twee aan Joe die ze vast hield. Ik maakte de eerste open en er kwam een tut uit met de tekst. ''Daddy's little girl.'' Ik kijk hem met open mond aan. ''Hoe weet je dat?'' Nick haalt z'n schouders op en wijst naar Joe. ''Joe..'' ''Sorry het floepte er uit!'' en keek schuldig.. ''Geeft niet.'' Joe gaf me een van de andere kadotjes en ik maakt die open. Het was weer een tut maar dan helemaal vol met hun logo in het klein en in het Goud. Joe gaf ook de andere en dat was ook een tut met het logo maar dan in het zilver. ''Wow.. Dankje Nick.'' ''Alsje.'' Als iedereen bij mij is geweest krijgt Justin. Iedereen had mij een kado gegeven behalve Joe. Ik was met Justin aan het dansen toen Joe het podium op liep. ''Mag ik even u aandacht..'' Iedereen was stil en keek naar Joe. ''Als eerste wil ik zeggen.. Justin,Lysse van harte met jullie 17e verjaardag..'' ''Dankje'' riepen Justin en ik in koor. ''En nu wil ik graag Lysse op het podium hebben.'' Ik keek hem met open mond aan. Noway. Justin duwde me richting het podium en Nick en Kevin tilde me er op. Joe kwam naar me toe en keek me even aan. Toen richte hij zich weer tot de rest. ''Okee.. Zo als jullie weten zijn Lysse en ik nog maar een paar maanden samen en verwacht ze ons eerste kindje, We wonen sinds kort ook samen en daarom..'' Joe draaide zich naar mij en zakte door een knie. ''Lieve Lysse.. Ik hou heel veel van je en je bent het belangrijkste in me leven, We hebben in die korte tijd dat we samen zijn heel veel mee gemaakt en daarom wil ik je een ding vragen.. Wil je met me trouwen?'' Ik keek hem met open mond aan en kinkte toen. Joe stond op en kuste me zacht. Iedereen begon te juichen en te klappen. Joe haalde het doosje uit z'n zak en deed de ring bij me om. Ik ben het gelukkigste meisje op aarde! (: Joe tilde me op en sprong van het podium. Hij zette me neer en ik werd gelijk dood geknuffelt door Danie&Sammy. Iedereen feliciteerde mij en Joe. We feeste verder. Het was 01:00u in de nacht en ik begon moe te worden. Ik liep naar Joe toe. Hij keek me aan en pakte me glijk vast. ''Wil je gaan?'' Ik knikte. ''Oke even tegen je moeder zeggen dat we weg zijn.'' Joe pakte me hand en we liepen naar Pattie. ''Mam we gaan.'' ''Is goed lieverd.'' ze keek naar Joe. ''En jij.. zorg goed voor der.'' Joe knikte en we liepen weg. Joe zette me in de auto en ik viel al snel in slaap. Ik voelde nog dat Joe me uit de auto tilde en naar boven bracht.


And that's the way the cookie crumbel ^^
Owjaa het kindje is een MEISJE!
xx


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.