Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » SAMMY'S SUPRISE! ^^

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:06

1208

1

288



SAMMY'S SUPRISE! ^^

Omdat dat meisje mijn bestie is en ze is GEAK van Nick! xD [u]16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+ 16+[/u]

POV Sammy:

Samen met Nick lig ik op m'n bed. Ik lig tussen Nick's benen en Nick is iets aan het lezen. Nick logeert hier al de hele week omdat Joe de hele week al bij Lysse logeert. Ze zijn schattig samen. Nick legt het boek weg dat ie aan het lezen was en draait me om. Nick drukt zijn lippen tegen die van mij en gaat met z'n hand onder mijn shirt. Ik weet wat ie wilt maar ben ik er wel klaar voor?.. ja ik ben er klaar voor. Nick's hand gaat steeds verder omhoog. Nick haalt z'n lippen van die van mij en doet mijn shirt uit. Nick gooit m'n shirt op de grond en kust me weer. Ik ga met een hand onder zijn shirt en streel zijn sixpack. Met mijn andere hand ga ik door zijn haar. Ik haal mijn lippen van die van hem en hij grijnst. Ik trek zijn shirt over zijn hoofd en smijt hem bij die van mij op de grond. Nick streelt lichaam en gaat met een hand naar de sluiting van m'n bh. Met een vloeiende beweging maakt hij hem open en m'n bh zakt af. Nick pakt hem vast en gooit hem op de grond bij onze shirts. Hij kust m'n nek en gaat steeds verder naar beneden. Nick komt weer omhoog en kust mijn lippen weer. Nick draait ons zonder de kus te verbreken om zodat ik onder lig. Nick's hand dwaalt af naar de knoop van mijn broek en maakt die ook open. Nick haalt z'n lippen van die van mij en trekt mijn broek uit. Hij komt weer boven me hangen en kust me opnieuw. Ik maak z'n broek los en laat mijn handen over zijn sexy kontje glijden en duw z'n broek naar beneden. Nick trapt z'n broek snel uit en kijkt me dan aan. ''Weet je zeker dat je het wilt?'' Ik knik. ''Ja.. ik weet het zeker Nick.'' Nick kust mijn buik en doet m'n Bjönborg boxer uit. Hij kijkt me nog een keer aan en ik knik. Hij doet z'n eigen boxer ook uit en opent mijn benen. Ik voel dat ie langzaam in me komt. Oh my Jonas.. dat doet pijhijn. Ik bijt op m'n lip om niet te gaan gillen van de pijn. zou Lysse deze pijn ook hebben gevoeld toen? Nick beweegt rustig en de pijn neemt af. Naar een tijdje komt Nick uit me en gaat naast me liggen. ''Dat was..'' ''Magies'' maak ik z'n zin af. ''We kunnen beter iets aan doen.'' lacht Nick. Ik knik en we kleden ons aan. ''Owja.. we moeten nog naar Joe en Lysse.'' ''echt?'' ''Ja.. ik had Joe beloofd om hem te helpen met een poortje te maken.'' ''Okee. dan gaan we.'' Kan ik gelijk aan Lysse vragen.. of zij ook zo'n pijn had. We lopen naar beneden en groeten men moeder. We stappen in de auto en Nick rijdt naar Joe en Lysse. Onder het rijden legt ie een hand op m'n been. Nick pakeert de auto en we stappen uit. Ik loop naar de voordeur en hoor gegil van binnen komen. Wat is daar binnen aan de hand? Ik druk op de bel en de deur gaat open. Lysse kijkt naar ons. ''Hee sam!'' ''Heey Lyss..'' Ineens begint Lysse tegillen. Joe heeft der van achtere opgetilt en zet der voorlopig nog niet neer. ''Kom binnen'' zegt Joe die een hevig tegen stribbelende Lysse vast houdt. We volgen ze naar binnen en Joe stopt bij de woonkamer. ''Joe.. zet me neer!'' ''Ik zet je pas neer als ik krijg wat ik wil.'' Lysse zucht ''Okee jij wint.'' Ze draait der gezicht naar Joe en kust hem. Joe grijnst en zet der neer. ''Dus Jerry gaat knutselen?'' grijnst ze en Nick knikt. ''Inderdaad Biebs.'' Joe en Lysse kijken hem aan. ''Ow sorry.. Aanstaande mevrouw Jonas.'' lacht Nick. Lysse lacht met hem mee en Joe en Nick lopen naar de tuin. ''Lys..'' ''Ja Sam?'' ''Ik wil je iets vragen en miss is het genant en persoonlijk.. maar ik vroeg het me gewoon af.'' ''Wat dan?'' ''Nou ik ben vanochtend met Nick naar bed geweest en het deed echt pijn.. deed het bij jou ook zo'n pijn?'' ik bloos licht. Lysse lacht.. ''Ja Sam, maar dat is altijd de eerste keer.'' ''Oef gelukkig maar, maar waarom gilde je net?'' ''Nou Joe had me laten schrikken en wou daar na een kus maar die kreeg ie niet en toen keek ie of ie me zou vermoorden.. wat ie niet zal doen maar toch en toen rende ik gillend weg.'' ''Hahaha.. maar je hebt hem z'n zin gegeven.'' ''Ja das waar. maar hij moest werken dus.'' De jongens komen terug binnen. ''al klaar?'' vraagt Lysse verbaasd. Nick schudt zijn hoofd. ''Nee. maar ik heb honger. Dus mag ik wat voedsel?'' ''Tuurlijk Jerry.'' en Lysse loopt lachend naar de keuken. 5minuten later komt ze terug met een tosti. ''alsjeblieft.'' ''thanks Biebs.'' en Nick begint te eten. ''Owja.. Joe..'' Joe kijkt op. ''Ja.. lieverd.'' ''Ik heb spagettie gemaakt dus dat eten we vanavond.'' ''Oeh.. lekker.'' zegt Nick met volle mond. Joe mept Nick tegen z'n achterhoofd. Nick kijkt hem niet begrijpent aan. ''Ze had het tegen mij.. dude.'' Lysse lacht en kijkt dan naar Nick.. ''Wil je blijven eten?'' Nick knikt hevig ja en de jongens lopen weer naar buiten. Lysse en ik lopen naar boven. ''Wil je de kamer van ons meisje zien?'' ''Ja.'' Lysse opent de deur. ''Wauw hij is echt PRACHTIG!'' ''Vindt je?'' ''Ja, jij niet dan?'' ''Tuurlijk wel, en vooral die muur daar.'' Ze wijst naar de muur met handtekeningen van onderandere Kevin,Nick,Joe,Justin,Usher en Demi lovato. ''Kom de jongens hebben wel wat drinken verdient.'' We lopen samen naar benenden en in de keuken gijt Lysse 4glazen cola in. Ze loopt naar de koelkast en haalt er een bakje aardbeien uit. Ik pak de glazen en samen lopen we naar buiten. We zetten de glazen neer en de jongens komen naar ons. ''Waarom heb je eigenlijk die aardbeien?'' vraag ik verbaasd. Lysse lacht. ''Let op!'' Ze pakt een aardbei en stopt die in der mond. Joe kijkt der aan en drukt dan zijn lippen op die van haar 20seconde later haalt ie ze er weer af en grijnst met de aarbei tussen zijn tanden. ''Daarom heb ik die aarbeien.'' Joe eet z'n aardbei op en Lysse pakt een nieuwe en eet die snel zelf op. De jongens gaan weer verder en Lysse en ik praten samen terwijl we naar de jongens kijken. ''dus Hoe voelt het om verloofd te zijn?'' ''Geweldig..'' ''dus binnen kort heet je geen Bieber meer maar Jonas.'' ''jups.. en ik vindt het wel leuk.'' We lachen samen en kletsen totdat we gaan eten. Samen met Lysse dek ik buiten de tafel en de jongens komen eten. Naar het eten praten we over van alles en nog wat. Tegen 11uur gaan Nick en ik weer weg. Als we thuis zijn trek ik snel mijn nachtkleding aan en kruip onder de dekens. Nick komt naast me liggen en trekt me tegen zich aan. ''I love you for now and forever.'' Fluisterd ie in me oor en met die woorden val ik in slaap.


And that's the way the cookie crumbel! ^^


Reacties:


Bellaxxrose
Bellaxxrose zei op 19 dec 2010 - 14:27:
hhaahhhaha Nick is een sgattie