Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » What's he up to?

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:11

1052

0

292



What's he up to?

Voor de Jamesfans! He's back! ^^

POV Lysse:

Jolaise is nu 2maanden oud en Joe baalt dat ie ons moet verlaten voor 4maanden. ''Joe kom je je broers wachten.'' ''Ja kom er aan.'' Kevin ligt half op de bank met Jolaise op z'n benen en speelt kiekeboe met der. Ik pak m'n mobiel en maak snel een foto. ''Hee.. wie deed dat?'' ''Lysse.'' en Nick wijst naar mij. ''Ja wat.. het zag er schattig uit hoor.'' ''geeft niet..'' Kevin gaat weer verder. ''KIEKEBOE.'' Jolaise kraait van plezier en Kevin tilt der op. ''Mag ome Kevin een kusje?'' Jolaise steekt der armpjes naar hem uit en Kevin kust der wangetje. Ik maak Jolaise der flesje klaar en Joe slaat z'n armen om me heen. ''Hee lieverd.'' ''Hee'' Joe draait me om en kust me. Ik haal mijn lippen van die van Joe. Ik pak het flesje uit de magnetron en geeft hem aan Joe. ''Alsjeblieft. het is jou beurt.'' Joe zucht en loopt met de fles naar de woonkamer. Ik volg hem en Jolaise ligt op Kevin's borst met der tut in der mond. ''Kevin.. wieberen.'' ''Waarom?'' ''Ik moet men dochter de fles geven.'' ''Okee..'' Kevin geeft Jolaise aan Joe en gaat recht zitten. Joe ploft naast hem neer en geeft Jolaise der fles. Joe zelf heeft haar tut tussen z'n lippen zitten. ''Is het lekker?'' grijnst Nick. Joe kijkt hem niet begrijpent aan. ''Die tut tussen je lippen..'' Joe knikt. ''Juwp.'' Jolaise sabbelt tevreden aan der flesje. Als der fles leeg is geeft Joe hem aan mij en legt ie Jolaise over z'n schouder. Joe legt der in z'n armen en stopt der tut in der mond. Joe tilt der op en houdt der boven zich. Jolaise strekt der armpjes uit naar Joe en Joe laat der weer zakken. Joe legt der tegen zich aan en knuffelt der. ''We moeten gaan.'' zegt Kevin zacht. Joe knikt en staat op. Hij geeft Jolaise over aan mij en kust me zacht en kort. ''Ik hou van je'' ''Ik ook van jou'' Ik krijg tranen in me ogen. ''Nick..'' ''Ja Lys?'' ''Kun jij Jolaise even pakken?'' ''Tuurlijk.'' Nick komt naar me toe en pakt Jolaise over. Joe trekt me naar zich toe en houdt me stevig vast. ''Joe ik wil niet dat je gaat.'' ''Lieverd ik moet wel.'' Ik begraaf mijn gezicht tegen z'n borst. Joe tilt me op en zo loopt ie naar de voordeur. Bij de voordeur zet ie me neer en kust me nog een keer. Hij pakt Jolaise van Nick over en houd der tegen zich aan. Nick komt naar me toe en knuffelt me. ''Zorg goed voor jezelf en voor Jolaise.'' Ik knik. Nick laat me los en Kevin knuffelt me. ''Ik ga jullie missen.'' Ik knuffel hem terug. ''wij jou ook.'' en ik glimlach zwak. Joe komt voor me staan en geeft Jolaise aan mij en kust me nog een keer. Dan stapt ie in en Kevin rijdt weg. Ik veeg m'n tranen weg en loop dan samen met Jolaise naar binnen. Ik leg der in der box en ruim op. Tegen 5uur maak ik Jolaise der flesje klaar en geef haar der fles. Ik sta op en loop naar de keuken waar ik der fles neer zet en ik ga terug naar de bank waar ik neer plof samen met Jolaise. Om 7uur sta ik weer op en leg Jolaise in der bedje. Ik wacht tot ze inslaap valt en kijk naar de foto van mij,Jolaise&Joe. Ik mis hem nu al. Als ze slaapt loop ik der kamer uit en loop naar beneden waar ik alles sluit en ik ga weer voor de tv zitten. tegen 10uur sta ik op en loop naar boven. Ik kleed me om en ga in het bed liggen. ik val al snel in slaap. Ik wordt wakker van een raar geluid en schiet recht. Ik loop stilletjes de trap af en hoor gerommel aan de voordeur. Halve wege de trap blijf ik staan en zie dat de deur open gaat en er een gedaante naar binnen loopt. Ik blijf staan en de gedaante komt mijn kant uit. ''Hallo Lysse..'' Ik herken James stem. ''Nee.'' Ik wil naar boven rennen maar James grijpt me vast en kijkt naar me. ''zozo is de kleine der?'' ''Gaat je niks aan.'' ''en nog brutaal ook.'' Ik trek me los en ren naar boven. Ik ren door naar de kamer van Joe en mij. James volgt me snel en duwt me tegen de muur. ''Wij gaan een beetje fun hebben met z'n tweeën.'' en hij grijnst gemeen. James duwt me richting het bed en gaat boven me hangen. Hij trekt mijn onderbroek uit en ritst zijn broek open. Ik stribbel tegen.. ''Nee.'' James geeft me een klap en komt dan in me. Ik begin te huilen. Nee.. dit mag niet.. nee.. Ik sla James tegen z'n armen en hij grijpt mijn polsen vast. ''Dacht het niet mevrouwtje.'' James begint sneller te bewegen en komt even later uit me. Hij staat op en kijkt me grijnzend aan. Ik blijf liggen en kan me niet bewegen ''Dat was heerlijk.. zie je snel weer lieverd.'' en drukt een kusje op m'n hoofd. James loopt weg en ik hoor de deur dicht vallen. Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik trek m'n kleren uit en ga onder de douch staan. Langzaam begin ik weer te huilen. Ik stap onder de douch uit en kleed me aan. Ik loop terug naar onze kamer en ga in een hoekje zitten. Ik blijf daar zitten enzie dat het langzaam morgen wordt. Ik hoor dat Jolaise begint te huilen maar ik reageer er niet op. Even later is ze stil en hoor ik de telefoon rinkelen. Ik laat hem gaan en blijf zitten waar ik zit. Ik trek m'n benen op en laat me hoofd op m'n knieën vallen. Jolaise begint weer tehuilen. ''Hou je mond alsjeblieft..'' ik probeer der te negeren maar het lukt niet. ''Hou je kop!'' Ik begin te huilen. Ik wou dat Joe er was. Ik sta op en loop naar beneden. Ik pak de telefoon en zie dat Joe twee keer heeft gebeld. Fuck.. die maakt zich nu zeker zorgen, omdat ik twee keer niet heb opgenomen. Ik toets Joe's nummer in en hoor de telefoon over gaan.

and that's the way the cookie crumbel! ^^


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.