Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » What happened?

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:11

985

1

297



What happened?

Pour Joe.. hij maakt zich zorgen! Anyway.. Enjoy! ^^

POV Joe:

Jolaise is nu 2maanden oud en ik moet weer 4maanden touren, 4maanden zonder mijn meisjes. ): Ik ben me eigen aan het omkleden als Lysse naar boven schreeuwt. ''Joe kom je je broers wachten.'' ''Ja kom er aan.''
Ik zucht en loop de trap af. Ik loop door naar de keuken waar Lysse het flesje van Jolaise klaar maakt. Ik loop naar der toe en sla mijn armen om der heen. ''Hee lieverd.'' ''Hee.'' Ik draai der om en druk mijn lippen tegen die van haar. ze beëindigt de zoen en pakt de fles uit de magnetron. Ze geeft hem aan mij. ''Alsjeblieft.. het is jou beurt.'' Ik pak het flesje aan en loop naar de woonkamer. Lysse volgt me. Kevin ligt op de bank met Jolaise tegen zich aan. ''Kevin wieberen.'' ''Waarom?'' ''Ik moet mijn dochter de fles geven.'' ''Okee.'' Kevin geeft der aan mij en gaat recht op zitten. Ik plof naast hem neer en Jolaise der flesje. Ik heb der tut tussen m'n lippen zitten. ''Is het lekker?'' grijnst Nick. Ik kijk hem niet begrijpent aan. ''Die tut tussen je lippen..'' Ik knik. ''Juwp.'' Jolaise sabbelt tevreden aan der flesje. Als der fles leeg is geef ik hem aan Lysse en leg Jolaise over m'n schouder. Ik leg der in m'n armen en stopt der tut in der mond.Ik til der op en hou der boven me. Jolaise strekt der armpjes uit naar mij en ik laat der weer zakken. Ik leg der tegen me aan en knuffelt der. ''We moeten gaan.'' zegt Kevin zacht. Ik knik en sta op. Ik geef Jolaise over aan Lysse en kus der zacht en kort. ''Ik hou van je'' ''Ik ook van jou'' Lysse krijgt tranen in der ogen. ''Nick..'' ''Ja Lys?'' ''Kun jij Jolaise even pakken?'' ''Tuurlijk.'' Nick loopt naar der toe en pakt Jolaise over. Ik pak Lysse vast en trek der naar me toe. Ik hou der tegen me aan. ''Joe ik wil niet dat je gaat.'' ''Lieverd ik moet wel.'' Lysse begraaft der gezicht tegen m'n borst. Ik til der op en loop naar de voordeur. Bij de voordeur zet ik der neer en kus der nog een keer. Ik pak Jolaise van Nick over en hou der tegen me aan. Nick knuffelt Lysse. ''Zorg goed voor jezelf en voor Jolaise.'' Ze knikt. Nick laat der los en Kevin knuffelt der. ''Ik ga jullie missen.'' Ze knuffelt hem terug. ''wij jou ook.'' en glimlacht zwak. Ik ga voor der staan en geef Jolaise aan der. Ik kus der nog een keer en stap dan in. Kevin rijdt weg. ''Het komt wel goed Bro.'' Ik knik en staar uit het raam. We komen aan bij het ons hotel en ik loop door naar m'n slaapkamer. Ik laat me op bed vallen en blijf er liggen totdat Kevin me komt halen voor de soudcheck en het optreden. Naar een zware dag laat ik me op bed vallen en val ik in slaap. De volgende ochtend sta ik op en loop naar het woonkamergedeelte. Ik pak m'n mobiel en bel naar Lysse. Ik hoor de telfoon over gaan en naar 3minuten heeft ze hem nog niet opgenomen. Ik kijk op de klok en zie dat het al 11uur is. Lysse zou al lang wakker moeten zijn. Ik hang op en naar een kwartier bel ik weer. weer wordt er niet opgenomen. Kevin komt de kamer in. ''Bro.. wat is er met jou.. je kijkt zo bezorgd.'' ''Lysse neemt niet op en normaal neemt ze altijd op.'' Kevin kijkt me begrijpent aan. ''Ze kan nog slapen.'' ''Ja.. Maar Jolaise krijgt om kwart over 11 altijd der fles.'' ''Hmm.. dan is het wel raar ja.'' Er zou toch niks aan de hand zijn. ''Kev.. ik vertrouw dit niet.'' ''Joe maak je geen zorgen er is echt niks.'' Opdat moment gaat mijn telefoon. ik kijk op het scherm ''Lysse.'' Ik neem op. ''Lysse?'' ''Joe..'' ik hoor aan der stem dat er iets is. ''Joe.. ik ben bang..'' ''Lysse wat is er gebeurt?'' ''Joe kun je terug komen.. ik ben zo bang.'' Kevin kijkt me raar aan en ik zet mijn telefoon op luidspreker. ''Lysse.. lieverd.. wat is er aan de hand.'' ''Kun je naar huis komen.. ik ben bang.. ik..'' het stil en we horen Lysse huilen. Kevin springt op. ''We gaan naar der toe. Nu.'' Ik knik en hang op. Ik ren naar m'n kamer en kleed me snel om. Als ik terug kom staan Kevin en Nick al te wachten. ''Let's go.'' en met z'n drieën gaan we naar Lysse. Kevin pakeert met piependebanden de auto en ik stap uit. Ik loop naar de voor deur en gooi hem open. ''LYSSE?'' Ik loop naar binnen. ''LYSSE WAAR BEN JE?'' ''Hier.'' hoor ik der zachtjes antwoorden ik loop richting de woonkamer en Kevin rent naar boven. ''Waar ben je?'' ''Hierzo.'' Ik loop naar het raam en zie Lysse onder het raam zitten. Ik kniel bij der neer en ze laat zich tegen me aan vallen. ''Lieverd.. wat is er gebeurt?'' ''Ik ben bang.'' en Lysse begint te huilen. Ik trek er tegen me aan en vrijf over der rug. Naar 5minuten is ze rustig.'' ''Lieverd.. wil je vertellen wat er is gebeurt?'' Ze knikt en kijkt me dan aan. ''Ik ging om 10uur slapen en om 12uur schrok ik wakker van een eng geluid dus ik liep naar beneden en zag dat er iemand binnen kwam.. de persoon had me eerst niet gezien en kwam toen de trap op waar ik stond.. hij zei me naam en ik herkende z'n stem.'' Ze kruipt dichter tegen me aan. ''wie was het?'' ''Het was James'' ''Wat?'' Ik voel me kwaad worden. ''heeft ie iets bij je gedaan?'' Lysse knikt. ''WAT?'' ''Hij.. hij heeft me ...'' ze begint te huilen ik troost der.
Hij gaat er nu echt aan!


gohh ik ben weer lief! ^^
And that's the way the cookie crumbel! ^^


Reacties:


saphira
saphira zei op 25 aug 2010 - 22:16:
We pakken hem!