Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » I'll kill him! ^^

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:12

865

0

303



I'll kill him! ^^

Neeej.. hij vermoord hem niet.. dus Jamesfans wees niet boos op me. xD

POV Joe:

Wat dacht hij wel niet? Dat hij zomaar mijn huis kan binnenvallen, waar mijn liefde en dochtertje gewoon rustig liggen te slapen? En dan ook nog eens aan Lysse gaan zitten? Als ik hem nu tegen kom dan sla ik hem voor zijn kop. Slaan? Nee ik zal hem vermoorden! ‘Joe, kalmeer’ zegt Nick als hij ziet hoe ik mijn handen tot vuisten bal. ‘Nick. Hoe kan ik mezelf in hemelsnaam kalmeren als ik woedend ben en van plan ben om iemand zijn kop eraf te rukken?’ vraag ik en kijk hem boos aan. Lysse ligt nu samen met Jolaise op ons bed en ze slapen als 2 rozen. Lysse is zo bang, de laatste nacht bleef ze maar wakker schrikken van een nachtmerrie over James die steeds maar weer terug kwam. ‘Komen jullie?’ vraagt Kevin en kijkt om de hoek van de deurpost. ‘We moeten dat nummer nu in de studio opnemen’ ‘Ik kan Lysse en Jolaise niet alleen laten’ zeg ik. ‘Wij blijven bij haar’ hoor ik een bekende stem zeggen en Sammy en Danie komen de woonkamer binnen lopen. Kevin slaat een arm om Danie’s middel en trekt haar tegen zich aan. Sammy loopt naar mij toe en legt een hand op mijn schouder. ‘Je kan ons vertrouwen. We zullen goed op ze letten en niemand komt bij hun in de buurt’ verzekert ze me. ‘Onze karate is heel goed’ grapt Danie en neemt een karatepose aan. Ik twijfel. Vertrouw ik ze genoeg? Ja. ‘Vooruit, laten we gaan. Let alsjeblieft heel goed op ze’ ‘Zullen we doen’ beloofde Danie hem en knuffelde Kevin even. Sammy geeft Nick een kus en gaat dan samen met Danie op de bank zitten. Ik zwaai even en loop achter mijn broers naar de auto. We rijden snel naar de studio en kunnen meteen gaan opnemen. Hoe sneller we klaar waren met opnemen. Hoe sneller ik weer bij Lysse kon zijn. Ik zat net midden in het refrein als ik een maar al te bekend persoon langs zie lopen. Ik stop en ren meteen naar buiten. ‘Jij’ snauw ik en diegene kijkt om naar me. Hij kijkt eerst een beetje geschrokken, maar daarna triomfantelijk. ‘Oh hé’ groet James me luchtig en wilt weer verder lopen. ‘Ik was nog niet klaar met je’ schreeuw ik en ren naar hem toe. Hij draait zich weer om en ziet mij heel dicht bij hem staan. ‘Keep the distance’ mompelt hij en ik duw hem tegen de muur aan. ‘Dat jij je nog zo cool kan gedragen en normaal kan rondlopen als je zoiets vreselijks hebt gedaan’ snauw ik en kijk hem woedend aan. Ik voel mijn handen tintelen en heb zin om hem een klap in zijn gezicht te geven.‘Wat heb ik dan gedaan?’ vraagt James onschuldig en ik voel me nog bozer worden. ‘Dat weet je best’ schreeuw ik nu en hou hem tegen de muur gedrukt. Hij kan geen enkele kant op. ‘Je weet best wat je met Lysse hebt gedaan’ ‘Volgens mij vond ze het lekker ook’ fluisterde hij gemeen en wiebelde met zijn wenkbrauwen. ‘Heel erg lekker’ Ik hef mijn vuist op en een tijdje later sla ik hem in zijn gezicht. Hij glimlacht nog steeds, maar zijn gezicht vertrekt toch een beetje van pijn. Daarna geef ik hem nog een stomp in zijn maag en ik laat hem los. Hij krimpt in elkaar en valt op de grond met zijn armen om zijn maag heen geslagen. Ik wil hem net een schop geven als ik word weggetrokken. ‘Joe, beheers je!’ schreeuwt Kevin aan de linkerkant van me. Ik begin hevig tegen te stribbelen en de greep van Nick en Kevin verslapt langzaam. ‘LAAT ME GAAN!’ brul ik en kom weer los. Ik wil weer terug rennen naar James, die nog steeds op de grond ligt, maar word weer vast gegrepen. Weer door Nick en Kevin. Op dit moment kan ik ze helemaal niet uitstaan. Ze moeten me gewoon mijn gang laten gaan. Dit is hun zaak niet, James heeft MIJN vriendinnetje aangeraakt. En niet zo een klein beetje ook. Hij gaat er gewoon echt aan! ‘Joe, stop!’ roept een andere jongensstem en er gaat iemand voor James staan. Het is Carlos. ‘Hij is dit niet waard’ mompelt Nick en ik kalmeer een klein beetje. Carlos helpt James met opstaan en ze lopen langzaam weg. Ik heb nog steeds de drang om achter ze aan te rennen en James een schop te verkopen, maar met Kevin en Nick die me vasthouden zou dat niet gebeuren. Nick’s mobiel gaat over en hij neemt met zijn vrije arm op. Ik luister mee en begin me zorgen te maken. ‘Wat is er?’ vraagt Nick en ik hoor Sammy’s stem aan de andere kant praten, ik kan alleen niet verstaan wat ze zegt. ‘Oké, we komen er aan’ ‘Wat is er?’ vraag ik nieuwsgierig. ‘Lysse is net weer wakker geschrokken en ze vraagt naar je. Ze wilt niet kalmeren’ verteld Nick aan me. Ik ben alweer gekalmeerd en knik. ‘Laten we dan maar gaan. Dat liedje kan wel een andere keer’ We lopen de studio uit en rijden naar huis.

And that's the way the cookie crumbel! ^^


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.