Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » I'm so happy with them!

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:14

754

0

306



I'm so happy with them!

--

POV Lysse:

Pfff.. het is bijna zo ver Joe en ik gaan over 3maanden trouwen. Sammy&Danie komen zo met de Jongens. (: Joe zit op de grond met Jolaise te spelen. Jolaise kruipt naar hem toe en Joe schuift steeds een stukje naar achteren. Joe schuift tegen mijn benen aan waar door ik mij evenwicht verlies en ik val voorover recht in zijn armen. Jolaise komt naar ons toe. ''Kijk Papa heeft Mama gevangen.'' ''Mama'' brabbelt Jolaise en ik pak der op. ''Hee meisje!'' Ze strekt der armpjes naar Joe uit. ''Papa.'' Joe lacht en geeft der een kusje. Ik ben zo gelukkig nu! De bel gaat en Joe laat me los. Ik geef Jolaise aan hem en loop naar de deur. Ik open de deur en wordt geknuffelt door Danie,Kevin,Nick&Sammy. ''Hee..'' ''Hee.'' roepen ze met z'n alle terug. Kevin rent zo wat de woonkamer in. ''Raad een wie er is?'' Roept ie blij. ''Jevin.'' brabbelt Jolaise blij en Kevin pakt der over van Joe. Hij draait met der in het rond en Jolaise grijpt z'n haar vast. ''Auw..'' Jolaise lacht en laat Kevin los. ''Nu wil ik der.'' lacht Nick. Jolaise draait zich om en strekt der armpjes naar Nick uit. ''Ick toe.'' Kevin geeft er aan Nick en Nick knuffelt der plat. ''Zeg Nick laat je der wel heel?'' lacht Sammy. ''Ja. tuurlijk. anders heb ik een boze Papa Joe achter me aan.'' en hij grijnst even naar Joe. ''PAPA.'' roept Jolaise blij. Joe lacht en gaat naast Nick staan. ''Jolaise.. mag tante Sammy ook een knuffel?'' Jolaise kijkt der aan en klampt zich dan vast aan Nick. Nick lacht en geeft Jolaise aan Sammy. Jolaise legt der hoofdje tegen Sammy der schouder en brabbelt wat. ''Jief.'' Sammy lacht en geeft Jolaise aan Danie. Danie pakt der aan en Jolaise lacht vrolijk. Danie doet het spelletje neusje met Jolaise en Jolaise vindt het geweldig. ''Jeuje.'' Danie lacht en speelt nog een keer het spelletje en geeft der dan aan mij. Ik ga met Jolaise op de bank zitten en Joe komt voor me op de grond zitten. Ik grijns en leg mijn benen over zijn schouders. ''Lysse!'' ''Wat.. ik moet ze toch ergens kwijt.'' ''Tuurlijk lieverd.'' Joe pakt me voet vast en kietelt hem. ''Joehoe stohop!'' ''Oke'' Joe stopt en zet de tv aan. ''Oke.. meiden.. ik wou jullie iets vragen.'' ''VRAAG.'' gillen ze in koor. Ik buig voor over en zet Jolaise op Joe's benen die der gelijk vast pakt zodat ze niet valt. ''Hee.. klein monstertje.'' ''Papa.'' Joe lacht en aait over der zwarte haartjes. ''Nou.. jullie weten dat Joe en ik bijna gaan trouwen..'' ''JA.'' zeggen ze weer in koor. ''Ik wil jullie vragen of Jullie mijn bruidsmeisjes willen zijn.'' ''Tuurlijk willen we dat.'' Lacht Sammy en knuffelt me. ''Oke dat is dan geregeld.'' Ik grijns en kijk dan naar Sammy. ''What?'' fluistert ze zacht. Ik wijs naar Joe's haar en ze snapt hem. Ik ga met mijn hand door Joe's haar en een van Joe's handen pakt de mijne vast. ''Wat ben je aan het doen?'' ''Met je haar spelen.'' ''Okee.. je mag pas verder spelen als ik een kusje krijg.'' Joe laat z'n hoofd achterover vallen en ik zucht. Ik buig naar hem toe en druk mijn lippen op die van hem. Joe grijnst en ik haal mijn lippen van die van hem. ''Ik hou van je.'' ''Ik ook van jou.'' Joe pakt Jolaise op en loopt naar de tuin. Hij legt der op der buik en gaat naast der liggen. Kevin en Nick volgen hem en gaan ook liggen. Ik lach en loop naar buiten met de camera en maak snel een foto. Jolaise kruipt naar me toe en ik zak door m'n knieën. ''Was het niet leuk met al die mannen naast je?'' Jolaise schudt der hoofdje en Danie&Sammy gaan plat van het lachen. Ik laat me op de grond vallen en pak Jolaise op. ''Maar papa is toch wel leuk?'' Joe komt naast me zitten en kijkt Jolaise smeekend aan. Jolaise strekt der armpjes naar Joe uit en hij pakt der over. Jolaise geeft hem een klein kusje en Joe lacht. Kevin gaat naast Joe zitten. ''Krijgt ome kevin geen kusje?'' ''jee.'' en Jolaise grijpt Joe vast. Ik lach en laat m'n hoofd tegen Joe's schouder zakken. Joe slaat een arm om me heen en drukt een kus tegen me slaap. Ik ben zo blij met hun allemaal.. Joe,Jolaise,Nick,Sammy,Kevin&Danie zijn heel belangrijk voor me.. ik hou van ze!

And that's the way the cookie crumbel! ^^


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.