Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » No.. Not again.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:15

1142

0

333



No.. Not again.

James is weer back.. To bad!:( Enjoy

POV Lysse:

Ik trek Jolaise haar jasje aan en ze probeert de hele tijd mijn neus vast te pakken. 'Zo, je bent helemaal klaar!' zeg ik en glimlach naar haar. Danie en Sammy komen aanlopen met hun jassen aan en blijven midden in de woonkamer staan. 'Is Jolaise klaar voor de speeltuin?' vraagt Danie en gaat door haar knieën. Jolaise loopt voorzichtig naar haar toe en pakt Danie's hand. Ik loop naar Sammy toe. 'Dank je wel dat jullie een dagje met haar weg willen gaan ik kan wel wat rust gebruiken' 'Hè, het is al goed. We doen graag leuke dingen met het engeltje' zegt Sammy en omhelst me. 'We gaan maar eens' Danie knuffelt me ook en dan lopen ze samen de voordeur uit op weg naar de speeltuin. Boven hoor ik iets vallen en ik ren naar mijn kamer. Joe ligt op de grond en vloekt even. 'Wat doe jij nou weer?' vraag ik en probeer mijn lach in te houden. 'Ik viel over mijn eigen voeten' mompelt Joe en krabbelt weer overeind. 'Je bent ook wel een idioot hè' zeg ik en barst in lachen uit. 'Nou, dank je wel' 'Maar wel mijn idioot' fluister ik en geef hem een kus. 'Daar ben ik blij om. Ik moet nu gaan Nick en Kevin kunnen elk moment voor de deur staan en ik heb mijn schoenen nog niet aan' Joe rent naar beneden en valt dan bijna van de trap. 'Doe alsjeblieft een beetje rustig en kijk uit wat je doet' roep ik naar hem als ik ook naar beneden loop. 'Ja, zal ik doen' roept hij terug en ik hoor een glas op de grond vallen. 'Ongelofelijk' mompel ik en loop de keuken in. Daar staat Joe met een stoffer en blik in zijn handen. 'Laat mij maar. Trek jij je schoenen nou maar aan' hij geeft de stoffer en blik aan mij en ik begin op te ruimen. Twee minuten later staat Joe weer in de keuken. 'Ik zie je straks weer. Hou van je' zegt hij en geeft me een snelle kus voordat hij de deur uitrent. Hij is ook zo een chaoot, maar daarom hou ik ook van hem! Ik gooi het glas in de prullenbak en ruim de stoffer en blik op. Daarna maak ik een kop thee klaar en ga lekker op de bank tv zitten kijken. Ik val langzaam in slaap en vergeet alles om me heen. Als ik wakker word lig ik over iemands schouder heen en diegene loopt een trap op. 'Joe?' vraag ik slaperig. 'Ik ben Joe niet' zegt een bekende stem. 'James! Laat me gaan! Nu!' roep ik. 'Niet zo brutaal, dametje' zegt hij en gooit me neer op mijn bed. Niet weer, alsjeblieft God, niet weer. Dat blijf ik herhalen en denk dan aan Joe en Jolaise. 'Alsjeblieft, laat me gewoon gaan' fluister ik smekend. 'Jouw vriendje heeft me dit bezorgd!' schreeuwt hij naar me en wijst naar zijn blauwe oog. 'Dat komt omdat je een idioot bent' schreeuw ik terug, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Hij geeft me een klap tegen mijn wang en ik houd verschrikt mijn hand ertegen aan. Het tintelt helemaal en word heet. Hij heeft me geslagen. Ik begin te trappen en te schoppen, maar hij is te sterk en houd me vast, zodat ik niet meer kan bewegen. 'Laat me gaan!' beveel ik nu, maar alsnog luistert hij niet naar me. Ik voel zijn handen onder mijn shirt en raak nu echt in paniek. Ik moet weg, ik moet weg, ik moet weg. Dat was het enige waar ik aan kan denken. Hij smijt mijn shirt op de grond en begint mijn riem open te maken. Ik kijk op de wekker naast mijn bed. Het is al 3uur geleden dat iedereen is weggegaan. Ze zouden toch nu moeten komen binnenlopen? Ik blijf hopen. Dan trekt hij mijn broek ook uit en ik begin weer te gillen. Beneden slaat een deur dicht en ik hoor allemaal gehaast voetstappen de trap op komen. James schrikt en springt van me af. Sammy verschijnt met Jolaise in haar armen en Danie aan haar rechterkant in de deuropening. 'Lysse!' schreeuwt Danie en rent langs James naar me toe. Ik begin onophoudelijk te snikken en ze trekt me mee naar beneden met Sammy op onze hielen. Ik zie haar Jolaise dicht tegen zich aanhouden. James rent achter ons aan. Ik en Danie staan verschrikt in de keuken. Sammy staat aan de andere kant en James loopt op haar af om Jolaise van haar af te pakken. 'Nee!' schreeuw ik en opeens zie ik Joe op me af rennen. Hij is mijn reddende engel. 'Lysse!' roept hij en slaat zijn armen beschermend om hem heen. Kevin rent naar Sammy toe en ze geeft hem Jolaise. Nick springt op James zijn rug, maar krijgt een stomp in zijn maag en hij valt op de grond. 'Nick!' schreeuwt Sammy en rent naar hem toe. Ik kijk verschrikt naar James en hij kijkt woedend naar mij. 'Laat hem niet ontsnappen!' brul ik en Joe rent naar hem toe. James reageert snel en rent het huis uit. Ik ren samen met Joe achter hem aan, maar hij stapt in een auto en rijd weg. Verdomme. Hij ontsnapt ook altijd. Ik begin weer te huilen en Joe begleidt me naar binnen. In de gang slaat hij zijn armen om mijn heen. 'We krijgen hem nu wel. Ik beloof het je' fluistert hij in mijn oor en ik knik zwakjes. Ik hoop het. Joe tilt me op en loopt naar boven waar hij mij z'n cookiemonster shirt aan doet en houd me dan dicht tegen zich aan. Ik verberg mijn gezicht tegen z'n borst en Joe drukt een kus in mijn haar. 'We moeten naar beneden.' Ik knik en Joe tilt me weer op. Hij loopt de trap af en gaat naar de woonkamer waar de rest zit. Joe zet me neer op de bank en Kevin komt naast me zitten. 'Gaat het weer?' Ik knik. Joe komt naast me zitten en ik ga dicht tegen hem aan zitten. Joe slaat z'n arm om me heen en Sammy zet Jolaise op z'n schoot. Jolaise pakt m'n arm. 'Mama huijen?' Ik glimlach naar der en trek der tegen me aan. Joe trekt me op z'n schoot en slaat z'n armen om ons heen. 'Papa houdt van jullie..' Ik lach. 'Wij houden ook van papa.' en ik druk een kusje op Joe's lippen. Jolaise klimt een beetje omhoog en Joe helpt der. Jolaise geeft hem een zacht kusje en Joe lacht. Kevin kijkt naar Jolaise 'Krijgt ome Kevin nu wel een kusje?' Jolaise leunt naar hem toe. Kevin buigt zich naar voren en Jolaise geeft hem een kusje. 'Aaah dankje wel.' en hij aait over der hoofdje.

And that's the way the cookie's do! ^^


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.