Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Titel loos! xD

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:16

1055

0

348



Titel loos! xD

ik wist geen titel!

POV Joe:

Ik ren door mijn slaapkamer heen op zoek naar mijn blouse. Ik vind hem onder het bed en trek hem snel aan. Nu alleen nog mijn sokken. Ik ren naar de andere kant van de kamer, maar val dan over mijn eigen voeten. Het veroorzaakt een harde knal en iemand komt de trap oprennen. Lysse verschijnt in de deuropening en ik vloek even. ‘Wat doe jij nou weer?’ vraagt ze en probeert haar lach in te houden. ‘Ik viel over mijn eigen voeten’ mompel ik en krabbel weer overeind. ‘Je bent ook wel een idioot hé’ ze barst in lachen uit en ik kijk haar gemaakt gekwetst aan. ‘Nou, dank je wel’ ‘Maar wel mijn idioot’ fluistert ze en geeft me een kus. ‘Daar ben ik blij om. Ik moet nu gaan Nick en Kevin kunnen elk moment voor de deur staan en ik heb mijn schoenen nog niet aan’ Ik ren naar beneden, maar glijd bijna uit bij de laatste 3 treden en moet me goed vastpakken. ‘Doe alsjeblieft een beetje rustig en kijk uit wat je doet’ hoor ik Lysse achter me roepen. ‘Ja, zal ik doen’ roep ik terug en ren naar de keuken. Ik pak een glas cola en drink het in een keer op. Ik hoor getoeter voor de deur en schrik. Het glas valt op de grond en ik vloek weer. Er ligt een stoffer en blik onder het aanrecht en ik pak het om het op te vegen. Lysse komt de keuken inlopen. ‘Laat mij maar. Trek jij je schoenen nou maar aan’ ik geeft het aanhaar en trek snel mijn schoenen in de gang aan. ‘Ik zie je straks weer. Hou van je’ zeg ik snel en geef Lysse een snelle kus voordat ik de deur uitren. Nick en Kevin zitten al te wachten in de auto en ik stap in. ‘Dat duurde lang’ zegt Nick en rolt met zijn ogen. ‘Een paar dingetjes gingen een beetje fout’ verdedig ik mezelf en doe mijn riem om. ‘Laten we nou maar gaan’ Kevin geeft gas en we rijden naar de studio. We gaan nu het liedje dat we de vorige keer niet konden opnemen inzingen en we hopen dat we nu niet worden gestoord. Als we de studio inlopen staat alles al klaar en we kunnen al meteen beginnen. ‘Wie eerst?’ vraag ik en ga op een stoel zitten. ‘Laten we beginnen met Nick’ stelt onze vaste muziekproducent voor. ‘Ik vind het best’ Nick gaat in de opnamecabine staan en zingt zijn delen van het liedje in. We klappen met z’n allen en ik neem een hap van mijn donut. Ik hou van het eten hier. Ze hebben echt alles! Na Nick is Kevin aan de buurt en als laatst ben ik. Ik ga voor de microfoon staan. Opeens springt het beeld van Lysse en Jolaise in mijn hoofd. Ik heb dit liedje ook speciaal voor hun geschreven dus zing ik het met heel mijn hart. De muziek start en ik begin te zingen. Als we klaar zijn worden onze stemmen samen gevoegd met de muziek en kunnen we het eindresultaat luisteren. Het klinkt perfect! ‘We kunnen gaan’ zegt Kevin en geeft me een klap op mijn schouders. Mooi dan kan ik weer samen zijn met Jolaise en Lysse. Ik sprong op en rende zowat naar de auto. Een minuut later zaten mijn broers er eindelijk ook in en we rijden de parkeerplaats af. Ik krijg een raar gevoel in me maag en Lysse schiet in mijn gedachten. ‘Kevin, kan je sneller rijden? Er is iets niet goed’ zeg ik en Kevin kijkt me verbaasd aan. ‘Geloof me nou maar’ Kevin geeft nog harder gas en binnen 10 minuten staan we voor mijn huis. De voordeur is open en we stappen alle drie razendsnel uit. Samen rennen we naar binnen en kijken rond. ‘Daar! Dat zijn de tassen van Danie en Sammie!’ fluistert Kevin en wijst naar 2 tassen. Ik hoor gestommel in de keuken en we rennen ernaartoe. Lysse staat samen met Danie bij de koelkast. Ze loopt alleen in haar ondergoed. ‘Nee!’ roept Lysse. Ik zie James ook en ren meteen naar Lysse toe. Dan zie ik Sammy die Jolaise vasthoud en raak in paniek als ik zei dat James op hun afloopt. Kevin rent naar haar toe en pakt Jolaise aan terwijl Nick op James zijn rug springt. Helaas houdt hij het niet lang en Nick zakt neer op de grond door een stomp van James. Eerst mijn vriendinnetje weer aanraken en dan ook nog mijn broertje? Gast, jij gaat er zo aan! Sammy rent schreeuwend naar Nick en James kijkt woedend naar mij. ‘Laat hem niet ontsnappen’ brult Lysse en we rennen achter hem aan. James reageert snel en rent het huis uit. Als Lysse en ik ook buiten aankomen is hij al in zijn auto gestapt en rijd weg. Shit, hij ontsnapt ook altijd. Ik hoor Lysse naast me huilen en ik begeleidt haar naar binnen. In de gang sla ik een arm om haar heen. ‘We krijgen hm wel. Ik beloof het je’ fluister ik en ze knikt zwakjes. Ik til haar op en loop naar boven. Mijn cookiemonster shirt ligt op het bed en ik trek hem aan. Dan sla ik mijn armen om haar heen en druk een kus in haar haar. ‘We moeten naar beneden’ ik til haar weer op en loop de trap af de woonkamer in. Kevin gaat naast Lysse zitten als ik haar neerzet op de bank. ‘Gaat het weer?’ vraagt hij en ze knikt. Ik ga aan haar andere kant zitten en sla mijn arm om haar heen. Sammy zet Jolaise op mijn schoot en pakt Lysse haar arm. ‘Mama huijen?’ Ze glimlacht naar Jolaise en trekt haar tegen zich aan. Dan trek ik Lysse op mijn schoot en sla mijn armen om hun beide heen. ‘Papa houdt ban jullie..’ ‘Wij houden ook van papa’ ze drukt een kus op mijn lippen. Jolaise klimt een beetje omhoog en ik help haar. Ze geeft me een zacht kusje en ik lach. ‘Krijgt ome Kevin nu wel een kusje?’ vraagt Kevin en ze leunt naar hem toe. Kevin buigt zich naar voren en Jolaise geeft hem een kusje. ‘Aaah, dank je wel’ en hij aait over haar hoofdje.


And that's the way the cookie crumbel! ^^


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.