Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » The big day is finally here.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:17

790

0

335



The big day is finally here.

They're getting married! Lysse heeft een Roze Jurk, met Kroontje. De bruidsmeisjes hebben een roze jurk met bloemenhaarbandje en de jongens hebben een zwart pak, met roze overhemd! ^^

POV Lysse:

3Maanden later. ''Joe&Lysse gaan trouwen''

Ik wordt wakker gemaakt door Danie&Sammy. ''LYSSE WAKKER WORDEN.'' gilt Sammy in me oor. Ik kijk der vermoeid aan en Sammy staat hyper te springen. ''Doe is rustig.'' ''Sorry, maar ik vindt het zo geweldig.'' Ik stap moeizaam uit bed en Danie begint aan me haar. Even later begint Sammy aan me make-up en dan is het tijd om Jolaise klaar te maken. Ik loop naar Jolaise der kamer en pak der uit bed. Danie komt aan lopen met der roze jurkje en trekt die aan. Ze doet nog een haarbandje in der haar en dan kunnen we naar de kerk. Danie gritst mijn jurk mee en we stappen in de auto. als we bij de kerk aan komen stapt Danie uit om te kijken of ze de jongens ergen ziet. ''Kom maar.'' Ik stap snel uit gevolgd door Sammy met Jolaise in der armen. We rennen de kerk binnen en zijn net in het kamertje als we de jongens horen. ''Pff.. dat was net op tijd.'' lacht Danie. ''Zeg dat wel.'' ''Kom hup in die jurk jij.'' Ik trek de jurk aan en Danie ritst hem dicht. Ze zet net me kroontje op als er op de deur wordt geklopt. ''Wie is daar?'' ''Pattie&Denise.'' ''Kom maar binnen.'' De deur gaat open en ik draai me om. ''Wow'' zeggen ze tegelijk en ik lach. ''Je bent prachtig meid.'' ''Dankje'' er wordt weer op de deur geklopt. ''Wie is daar?'' ''Kevin sr.'' ''Kom maar.'' Kevin Sr. komt binnen en zijn mond valt ook open. ''Weet je zeker dat het Lysse is?'' Ik lach ''Ja ik ben het echt.'' ''Wow, meid je bent prachtig.'' ik bloos licht. ''Kom, ze wachten op je.'' Ik steek mijn arm door die van hem en loop de deur uit. Pattie en Denise gaan al naar de zaal. Ja ik had Kevin Sr. gevraagd om me naar het altaar te brengen. We wachten voor de deur en de hij gaat open, Danie en Sammy lopen naar binnen en we volgen ze. Ik kijk naar Joe en ik zie z'n mond open zakken. ik kijk naar Kevin en Nick die achter hem staan en Kevin grijnst. Kevin duwt Joe's mond dicht en ik ga naast Joe staan. Joe buigt zich naar me toe. ''Je bent prachtig.'' Ik bloos licht en dan begint de Ambtenaar van burgelijkstand te praten. ''Blablablablablablabla. Joseph Adam Jonas neemt gij Lysse Maria Bieber tot uw wettige echtgenote in voor en tegen spoed tot de dood uw scheid, wat is daar op uw antwoord?'' ''Ja.'' ''Lysse Maria Bieber neemt gij Joseph Adam Jonas tot u wettig echtgenoot in voor en tegen spoed tot de dood uw scheid, Wat is daar op uw antwoord?'' ''Ja.'' ''Dan verklaar ik uw nu tot Man en Vrouw.'' Frankie komt naar ons toe met de ringen en Joe schuift de ring om mijn vinger en ik bij hem. ''Dan mag u nu de bruid..'' Verder komt ie niet want Justin begint er door heen te schreeuwen. ''ZOENEN ZOENEN ZOENEN!!'' Kevin en Nick doen met hem mee en Joe lacht. Hij buigt zich naar me toe en drukt zijn lippen op de van mij. Iedereen begint te juichen en te klappen. Ik ben nu officeel van Joe en hij van mij! Joe haalt z'n lippen van die mij en we gaan naar de feestzaal. In de zaal pakt Kevin de microfoon. ''Joe&Lysse van harte gefeliciteerd en dan nu.. TAART.'' roept Kevin blij. Joe en ik lachen en lopen naar de taart. Ik pak het mes van de tafel en Joe legt zijn hand op de mijne. Samen snijden we de taart aan en nemen ieder een hap. Na de taart pakt Pattie de microfoon. ''Ik wil aan het bruidspaar vragen om de dansvloer te openen.'' Joe pakt mijn hand en samen dansen we. Iedereen komt mee dansen en Joe tilt Jolaise op en we dansen verder met z'n drieën. Sammy komt Jolaise halen en gaat met haar en Nick dansen. Joe komt dichterbij. ''En is Mevr. Jonas. nu gelukkig?'' ''Ja, heel erg.'' Joe kust me lippen en ik kus maar al te graag terug. Kevin Sr. komt naar ons toe. ''Mag ik met m'n schoondochter dansen?'' Joe knikt en geeft me over aan Kevin Sr. Ik kijk om en Joe danst met Jolaise. aaah zo lief. Even later Dans ik weer met Joe. Joe tilt me op en draait rondjes. Ik lach. ''Ik hou van je.'' ''Ik ook van jou.'' Joe zet me weer neer en Justin komt naar ons toe. Hij kijkt Joe strak aan. ''Zorg goed voor me zusje anders doe ik je wat.'' en hij lacht. We lopen naar buiten en er wordt vuurwerk afgestoken.

Joe&Lysse, Are married.



And that's the way the cookie crumbel!^^


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.