Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » pregnant for the second time.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:18

819

1

308



pregnant for the second time.

Jolaise is al 1jaar! xD Joe toch.. je lust er wel pap van xD geintje..

POV Lysse:

3maanden later.
jolaise kan al praten als een peuter.. en loopt zelfstandig.


Ik ren de badkamer uit en de trap af naar beneden waar Joe op de bank zit en Jolaise met der speelgoed aan het spelen is. Danger ligt bij der en kijkt hoe ze speelt. Ik ren recht naar Joe toe. ''JOE.. IK BEN ZWANGER!!!'' Ik laat me op z'n schoot vallen en Joe knuffelt me. ''Maar dat is geweldig lieverd.'' Ik lach en draai me om. Joe kijkt me even aan kust me dan. Ik spring op en bel naar Sammy. ''Met Sammy.'' ''Sammy met Lysse..'' ''Lyssee, wat is er je klinkt zo hyper.'' Ik sta zo wat te springen. Joe pakt me vast en houdt me rustig. ''Ik ben zwanger!'' ''WAT?, WOW DAT IS GEWELDIG.. HOELANG?'' ''1MAAND.'' Joe draait me om en kijkt me verbaasd aan. ''Wat?'' ''Nee, niks'' en hij kust me weer. ''Jwoe ik bwen aan de twelewoon.'' ''Haha.. gaat ie goed daar?'' Ik duw Joe weg. ''Haha.. ja hoor.'' ''Mooi zo, ow ik moet gaan Nick roept.'' ''oke is goed.. bye.'' ''Bye'' Ik hang op en loop naar de bank waar ik me op laat vallen en Joe komt over me heen hangen. ''Ik was nog niet klaar.'' en Joe grijnst gemeen en drukt zijn lippen op die van mij. ''Papa..'' Joe haalt z'n lippen van die van mij en kijkt naar Jolaise. ''Ja meisje?'' ''Wil je met mij spelen?'' ''Tuurlijk lieverd.'' Joe zakt door z'n knieën en gaat naast Jolaise op de grond zitten. Ik kijk vanaf de bank toe als ik in een keer plat wordt geknuffelt door Danie&Kevin. ''Joe.. we hadden ze nooit de sleutel moeten geven.'' grap ik terwijl ik onder Kevin vandaan probeer te komen en Joe staat op. ''Bro.. laat je me kind en vrouw wel heel?'' Kevin kijkt Joe verbaasd aan. ''Maar ze zit daar.'' Danie kijkt me verbaasd aan en ik knik. Ze knuffelt me opnieuw. ''Gefeliciteerd.'' Kevin kijkt ons nu verbaasd aan. ''Zeg SuperKluns.. Joe bedoelde het kindje in mijn buik.'' Kevin z'n mond valt open. ''Ben je weer zwanger?'' Ik knik. Kevin gaat van me af. ''Joepie ik word weer oom.'' Jolaise kijkt op. ''Ome Kevin.'' ''Hee.. knuffie.'' Jolaise loopt op hem af en Kevin tilt der op. Joe komt naast me zitten en legt een hand op m'n buik. Kevin zet Jolaise weer neer en kijkt mij aan. ''Zeg.. je geeft hem nu toch wel een zoon he?'' Ik en Danie kijken Kevin beledigt aan. ''Is er iets mis met een meisje?'' ''Neuh.. Maar het zou wel leuk zijn.'' ''haha dat wel, we zien wel.'' Ik en Danie kijken elkaar aan en springen dan boven op Kevin en beginnen hem te kietelen. ''Genade.'' roept Kevin. Danie en ik laten hem niet gaan. totdat ik wordt vast gepakt en opgetild. Ik sla me armen over elkaar. ''Joe, das niej lief.'' ''Sorry, maar je moet hem wel heel laten.'' Ik zucht. ''Okee.'' Joe zet me neer en Jolaise komt op me af gelopen. ''Mama mij optillen.'' Ik lach en ga door m'n knieën. Ik pak Jolaise op en knuffel der. Ik kijk op naar Kevin en hij heeft een giga grijns. ''NEE..'' gil ik hard en ren met Jolaise in me armen weg. Joe begint te lachen. ''Ze had je door.'' ''Nouhou.. ik wou alleen maar een knuffel.'' en hij gaat op de bank zitten. Ik ga terug bij Joe staan en Joe slaat z'n armen om ons heen. ''En jij mag dat wel.'' ''Ja.. tuurlijk mag ik dat ze zijn van mij.'' En hij trekt ons dichter tegen zich aan. ''Ik wil Danger toe.'' zegt Jolaise. Joe laat ons los en ik zet der neer. ze loopt naar Danger en gaat tegen hem aan zitten. Jolaise pakt Danger's staart en stopt der duim in der mond. Jolaise zakt onder uit tegen Danger aan. ''Wow.. dat hij dat toe laat en laten Jullie haar daar liggen?'' en Kevin kijkt verbaasd. ''Ja.. zo doet ze altijd der middagdutje.'' lacht Joe en hij gaat op de bank zitten. Ik loop naar de keuken en vul Jolaise der tuitbeker met ranja en loop terug naar de woon kamer. Ik zet der tuitbeker op de salontafel en ik ga op Joe's schoot zitten. ''aah ze liggen wel lief samen.'' lacht Danie. ''Ja. dat vonden we ook, de eerste keer vonden we best eng toen ze daar ging liggen slapen, maar hij deed er niks.'' ''wow, das echt een wonder dan.'' ''Ja, ze kan alles met hem doen, hij laat het gewoon toe.'' Jolaise draait der om en Danger legt z'n kop op der beentjes. Danie en Kevin staan op. ''We gaan.'' Joe en ik staan ook op en laten ze uit. Joe loopt terug naar de bank en gaat er op liggen. Ik ga naast hem liggen en Joe legt z'n arm om me heen. Ik val in slaap en Joe kijkt naar de tv.

Danger is een Husky.


Reacties:


saphira
saphira zei op 25 aug 2010 - 22:40:
Straks is haar nieuwe kindje nog van James!
Dan pleeg ik zelfmoord echt!