Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » I have my life put at risk to save her.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:19

956

0

307



I have my life put at risk to save her.

Zal Joe Lysse kwijt raken of blijft ze leven? je leest het hier.. xD anyway.. Enjoy.

POV Lysse:

1maand later, Joe&Lysse zijn op vakantie met; Kevin&Danielle, Nick&Sammy.

We zijn al een week op vakantie en lopen nu met z'n alle over het strand. Nick&Sammy lopen hand in hand. Danie zit bij Kevin op z'n rug en Joe heeft z'n arm om me heen. Er komt een vrouw op ons afgerent. ''HELP ME!'' schreeuwt de vrouw we stoppen met lopen en ik loop naar de vrouw toe. ''Wat is er aan de hand?'' ''M'n dochtertje is in het water gevallen en er zijn haaien, de wet heeft verboden het water in te gaan.. en nu is ze van de rots gevallen.'' ''waar?'' ''Daar'' de vrouw wijst naar een rots. ''Rustig maar, ik ga der halen.'' ik wil weg rennen als ik bij mijn arm wordt gepakt. ''Lysse ben je gek?, der zijn haaien.'' Joe kijkt me bang aan. Ik trek me los. ''Joe, ik kan dat meisje daar niet laten.. ik ga.'' ''Okee.. doe voorzichtig.'' Joe kust me kort en ik ren naar de rots. Ik trek me jurkje uit en spring in het water. Ik zwem naar het meisje toe en grijp der vast. Ik duik onder water en zie een haai op ons afkomen. Ik ga tegen de rots aan liggen met me rug en de haai is recht voor me. De haai draait zich om en zwemt weg. Ik duik opnieuw onder en zwem snel naar de kant. Ik kan het zand bijna voelen als er een stekende pijn door m'n been gaat. Ik draai me om en zie dat de haai me heeft. Ik trek me been los en ren zo snel als ik kan het water uit. Als ik het water uit ben val ik neer. Het meisje pakt mijn arm en trekt me verder het strand op. ''Dankje wel.'' ''Hoe heet je?'' ''Felynne.'' ''Felynne. wil je iets voor me doen?'' ''Ja.'' ''Je moeder staat daar verder op met vrienden van me wil je ze halen?'' ''Tuurlijk.'' Ik leg m'n hand op de wond en Felynne rent weg. Even later komt ze terug met Joe en co. ''LYSSE.'' schreeuwt Joe. Hij maakt een sleiding en beland naast me in het zand. Hij pakt me vast en Kevin trekt onder het rennen z'n shirt uit en nick heeft hem al uit. ''Nick.. haal der hand weg.'' ''Okee'' Ik voel dat Nick mijn hand pakt en Kevin drukt hun shirten op mijn been. Ik huil van de pijn en Joe troost me. ''ssst.. het komt wel goed lieverd.'' Joe kijkt naar Kevin. ''Is het ernstig?'' ''Euhm.. nee, maar het is een flinke beet.'' Felynne knielt naast Joe neer. ''Ik heb ze verteld wat er is gebeurd.'' ''Dankje.'' Sammy pakt Felynne en loopt naar Nick. ''Kom maar, ze doen wat ze kunnen.'' De druk op de wond gaat weg en komt weer terug. Ik begin opnieuw te huilen en Joe trekt me tegen zich aan. Danie begint ineens te gillen. Ik ga recht op zitten en Joe trekt me tussen z'n benen. ''De..De.. De haai zwemt er nog steeds rond.'' ''Danie, de haai denkt dat ze er nog is en wacht tot dat ie..'' kevin stopt met praten en kijkt me aan. Ik kijk bang terug. ''sorry.'' ''Het geeft niet.'' ''Kev.. mag ik de wond zien?'' ''weet je het zeker?'' Ik knik en Kevin haalt de shirts weg. Ik kijk even naar de wond en verberg dan m'n gezicht tegen Joe's arm. Joe pakt me stevig vast. Er komt nog een man aangerend en knielt bij ons neer. ''Wat is er aan de hand?'' Joe kijkt op. ''Ze is gebeten door een haai.'' Felynne loopt naar de man toe. ''Ze heeft mij gered en is zelf gebeten.'' Felynne begint zachtjes te huilen en Nick neemt der in z'n armen. ''Mag ik de wond zien.'' Kevin kijkt naar mij en ik draai m'n hoofd weg. ''Hmm.. is even kijken.'' Ik voel dat de man de wond aan raakt en ik gil het uit van de pijn. ''Okee.. het is niet diep en hoeft niet gehecht te worden.. er moet alleen gaas en verband op. ik ben zo terug.'' De man loopt weg en Kevin drukt de shirts weer op m'n been. ''Ik ben er weer.'' Ik kijk toe. Kevin haalt de shirts van de wond en de man legt er gaas op. ''Okee. kan iemand der been omhoog houden?'' Sammy knikt en pakt m'n enkel vast. De man wikkelt er verband om en maakt het vast. Ik kijk naar de man. ''Dank u wel.'' ''Graag gedaan.. en ik vindt het super van je dat je je eigen leven waagt om een klein meisje te redden.'' ''Ik kon niet anders.'' ''Ik had het zelfde gedaan.'' De man staat op en loopt weg. ''Kom we gaan terug naar het hotel.'' Ik knik. Joe tilt me op en we lopen terug naar het hotel. als we binnen zijn legt Joe me op de bank en komt voor me op de grond zitten. ''Ik had nog zo gezecht, ga niet.'' Joe's ogen staan woedend. ''Het spijt me. maar ik moest het doen Joe.. ik kon haar daar niet laten.'' ''Ik begrijp je lieverd.'' Joe buigt zich naar me toe en kust me. ''Gelukkig is het alleen je been.'' zucht Danie. Danie&Sammy knuffelen me. ''we zijn blij dat je er nog bent.'' Ik lach zacht. ''Ik ook..'' Joe kijkt me sirieus aan. ''Als je er niet meer was geweest zou ik kapot zijn gegaan.. ik verlies dan niet alleen jou maar ook ons kindje.'' Fuck.. ik was het kindje vergeten. ''Het spijt me.'' ''Het is al goed lieverd.. rust maar wat.'' Ik knik en sluit mijn ogen. Ik voel nog hoe Joe een kus op m'n voorhoofd drukt en val dan weg.

And that's the way the cookie crumbel! ^^


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.