Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Our new dog.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:20

1367

0

490



Our new dog.

Lily/1jaar/husky/ Ben ik weer,:D haha.. Nee snel lezen!(A) enne voor de James fans, hij komt snel weer.;)

POV Joe:

~Weer Thuis!~

Ik loop met Kevin door het asiel op zoek naar een maatje voor Danger. We lopen langs een hok en zien een mooie husky zitten. Ik blijf staan en Kevin loopt door. ''Kevin.'' Kevin stopt met lopen en komt terug. ''Ja'' ''Kijk is hoe mooi deze is.'' ''Wow, die moet je nemen.'' ''Doen we.'' We lopen terug naar binnen naar de bali. ''Hallo, we willen een hond meenemen.'' ''Tuurlijk welke?'' ''De husky die buiten zit.'' ''Je bedoelt Lily?'' ''Jaa.'' ''tuurlijk, als u deze even wilt tekenen dan ga ik der halen.'' De vrouw legt papieren voor me neer en loopt weg. Snel lees ik ze door en teken ze. De vrouw komt terug met Lily en ik ga voor Lily door me knieën. ''Hallo Lily.'' Lily gaat met der kop naar beneden en ik aai der. Ik sta weer op en de vrouw geeft de riem aan mij. ''Veel geluk met der.'' ''danku wel.'' We lopen naar de auto en Lily springt er vrolijk in. ''Haha, ik ben nu al dol op der.'' lacht Kevin. Kevin pakeert de auto voor de deur en Lysse komt naar buiten gelopen met Jolaise en Danger. ''Waar waren jullie?'' ''Euhm.. even een klein kadotje halen.'' Lysse kijkt me niet begrijpent aan en ik open de deur van de achterbank. Lily springt uit de auto en gaat zitten. ''Lieverd, dit is Lily.'' Lysse kijkt met open mond me aan. ''Wow, ze is prachtig.'' Danger komt naar me toe en gaat voor Lily zitten. Lysse kijkt gespannen toe. Ik loop naar der toe en pak Jolaise over. ''Papa.'' kraait ze vrolijk. ''Hee meisie.'' Ik geef der een klein kusje en kijk dan naar Danger en Lily. Danger gaat met z'n kop naar Lily en likt der. ''aahh.. hij keurt der goed.'' Danger staat op en wacht op Lily. Samen komen ze naar ons gerent en Danger kijkt naar Jolaise. Ik lach en zak door mijn knieën. ''Ondjes.'' kraait Jolaise vrolijk. Danger likt Jolaise over der wangetje. ''Anger jief.'' Ik aai Lily over der koppie. ''En dit is Lily.'' ''Lily.'' zegt Jolaise me na en Lily loopt voorzichtig naar der toe. Jolaise aait Lily en Lily likt Jolaise. Ik sta op en loop naar binnen. Lily en Danger volgen me. Ik zet Jolaise op de grond en ze loopt naar de tuin. Danger volgt der met Lily aan zijn zij. Ik loop naar de keuken en sla me armen om Lysse heen. ''Wat kook je?'' ''Euhm.. Aardappelen.'' ''Lekker.'' Ik leg m'n kin op haar schouder en kijk toe. Als ik in inkeer een gil en geblaf hoor laat ik Lysse los en ren ik naar de tuin. Danger heeft Jolaise vast aan der jurkje en probeert der terug te trekken. Ik ren naar ze toe en pak Jolaise vast. Danger laat der los en ik til der op. Lysse komt naar buiten gerend. ''Wat was er?'' ''Jolaise was bijna in het zwembad gevallen.'' Lysse komt naar met toe en kijkt Jolaise aan. Jolaise huilt zachtjes en Lysse aait der wangetje. ''Mama en Papa zijn niet boos op je meisje.'' Jolaise steek der armpjes uit naar Lysse en Lysse pakt der van me over. Ik loop naar Danger en Lily en aai ze beide over hun kop. ''Good Job, Danger.'' Danger blaft trots en gaat dan naar binnen. Lysse zet binnen Jolaise op de grond en Danger gaat achter der liggen. Jolaise laat zich achterover vallen en beland tegen Danger aan. Ze pakt z'n staart en stop der tut in der mond. ze sluit der oogjes en Lily gaat voor Jolaise liggen en legt der kop op Jolaise der beentjes. Ik kijk toe en even later gaat de bel. Ik sta op en loop naar de bel toe. Ik open de deur en Justin,Nick,Sammy en Leen staan voor de deur. ''Hee.. we komen voor de kleine meid.'' ''Kom binnen.'' Ze lopen allemaal naar de woonkamer en gaan op de bank zitten. ''Waar is Jolaise?'' vraagt Leen verbaasd. Ik wijs naar Danger en Lily. ''Daar.'' Leen kijkt geschrokken naar de honden. ''Wat doet ze daar?'' ''Ze ligt te slapen.'' ''en jullie laten dat toe?'' ''Ja.. als we der optillen gaat ze mopperen.'' ''wow'' Jolaise der hoofdje glijdt van Danger af en komt neer op Lily. Lily kijkt geschrokken op en gaat dan weer liggen. Jolaise mompelt wat en draait zich om. Ze ligt nu met der hoofdje op Lily der voorpoten. Lysse komt uit de keuken gelopen met glazen cola en zet ze op tafel. Ze gaat naast Sammy op de bank zitten. ''zozo.. en hoe is het met de kleine?'' ''Nog een maand.'' zegt Sammy trots. Lysse staat op en komt naast me zitten. Ik sla me arm om der heen en leg mijn hand op der buik. Justin kijkt verbaasd. ''Okee.. wat weet ik niet.'' Lysse lacht. ''Jus.. heeft mama je niks vertelt?'' ''Neuh.. hoeso?'' ''Ik ben weer inverwachting.'' ''Wat?'' ''Ja.. 2maanden.'' ''Is niet te zien.'' zegt Leen. ''Nee. toen ik 3maanden van Jolaise was zag je ook niks.'' ''Das waar.'' ''Gefeliciteerd.'' Justin en Leen knuffelen me. Justin kijkt naar Nick en Sammy. Nick lacht. ''wij wisten het allang.'' ''Ow'' komt er uit Justin's mond. Justin gaat weer zitten en slaat zijn arm om Leen heen. We praten wat met z'n alle als Lysse ineens wordt opgetilt. ''KEVIN.'' gilt ze. Ik kijk geschrokken naar Jolaise en de honden. Maar Jolaise slaapt rustig verder. ''Kevin, zet me neer.'' Kevin zet der neer op de bank en gaat met Danie samen op de andere bank zitten. Lysse kijkt me aan. ''Joe, Waarom hebben we ze ookal weer een sleutel gegeven?'' ''Euhm.. Zodat Danie altijd binnen kan.'' ''Juist.'' Lysse zucht en legt der hoofd tegen mijn schouder. Aan haar ademhaling merk ik dat ze in slaap is gevallen. Ik tilt der op. ''Ik leg er even op bed.'' Iedereen knikt en ik loop naar boven. Ik leg Lysse voorzichtig op bed neer en leg het dekbed over der heen. Ik kus der zacht en loop naar beneden. ''Ben ik weer.'' Justin zit met een enorme grijns op z'n gezicht en Leen mept hem. ''Waag het eens.'' en ze kijkt hem streng aan. ''Zeg.. je druft wel hea?'' lacht Justin. Ik kijk hem niet begrijpend aan. ''Hoeso?'' ''Nou, Ze sliep normaal nooit over dag en was altijd hyper.'' Kevin kijkt hem aan. ''Bieber, ze is zwanger, vindt je het gek dat ze snel moe is.'' ''Neuh, maar het is wel zijn schuld.'' Leen geeft hem een klap tegen z'n hoofd. ''Bieber, mag je even herinneren dat ze met me Getrouwd is?'' ''Owja.. damn.'' Iedereen lacht en we praten verder. Er komt gegil van boven en iedereen is stil. Ik spring op en ren naar boven. Ik tref Lysse bang aan op het bed en ga naast der zitten. ''Nachtmerrie?'' vraag ik zacht. Ze knikt en begint te huilen. Ik trek der in me armen. ''Ssst.. rustig maar, probeer nog maar even te slapen.'' ''Joe.. ik druf niet meer te slapen.'' ''Lieverd, je hebt het nodig. en beneden op de bank kun je ook niet slapen want iedereen is er nog.'' ''Ik wil niet alleen zijn Joe.'' ''Okee.'' Ik sta op en loop naar de kast waar ik een deken uit pak en kijk Lysse dan aan. Ze knikt en staat op. Ze loopt naar me toe en pakt mijn hand vast. Ik loop naar beneden met Lysse voor me en ze loopt door naar de woonkamer waar ze op de bank gaat liggen. Ik leg het deken over der heen en ze gaat half recht zitten zodat ik kan zitten. Als ik zit legt ze der hoofd op mijn benen en valt ze in slaap. Jolaise wordt wakker. ''Papa.'' Ik kijk der aan ''Wat is er meisje?'' ''Ik wil djinken.'' Danie staat op. ''Ik pak het wel even.'' '''Dankje.'' Danie loopt naar de keuken en komt even later terug met Jolaise der tuitbeker en geeft hem aan Jolaise. Jolaise staat op en loopt naar mij toe. ''Mama, sjapen?'' Ik knik en Jolaise klimt op de bank. Ik pak der handjes en help der omhoog. Ze gaat op mijn schoot zitten naast Lysse der hoofd en drinkt der beker leeg.

And that's the way the cookie crumbel! ^^


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.