Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Sammy is Pregnant! (:

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:20

501

1

243



Sammy is Pregnant! (:

Bad bad bad.. Nick. xD Enjoy.

POV Sammy.

Ik wordt wakker van een misselijkgevoel en wil opstaan. Maar Nick heeft z'n armen strak om me heen liggen. ''Nick'' ik geef hem een stomp tegen z'n schouder. Hij reageerd niet. ''NICK.'' gil ik in z'n oor. Nick schrikt wakker. ''Waarom gil je nou?'' ''Wil je me los laten?'' Nick kijkt naar me en laat me dan snel los. Ik spring uit bed en ren naar de badkamer waar ik over geef. ''Gaat het?'' Nick komt bezorgd naast me zitten en streelt met z'n hand over mijn rug. ''Nee'' ik geef weer over. ''Sweety toch..'' Ik kijk hem aan. ''Nick wil je me alleen laten?'' ''Tuurlijk schat.'' Nick staat op en loopt weg. Ik loop naar de deur en sluit hem, Snel grits ik me telefoon mee en bel naar Lysse. ''Met Lysse.'' Hoor ik der slaperig zeggen. ''Ow sorry, heb ik je wakker gebeld?'' ''Ja, maar wat is er?'' ''Nou, Ik voel me opeens misselijk en dan is het weer weg.'' Ik hoor Lysse zacht lachen. ''Je, bent zwanger.'' ''Hoe weet jij dat?'' Mijn mond valt open. ''Sam, Dat heb ik nu ook.. Remember.'' ''Owja.. vergeten, maar hoe weet ik het zeker?'' ''Ben je in de badkamer?'' ''Ja..'' ''Oke, in het linkerkastje boven de wastafel ligt een test.'' Huh? ''Hoe weet jij dat?'' ''Toen Danie&Ik kwamen helpen hebben we er daar een neer gelegd.'' ''Oke.'' Ik sta op en pak de test uit het kastje. ik lees de gebruiksaanwijzing en doe hem. En nu wachten op de uitslag. naar 2 minuten veranderd de test en er komt een plusje. ''Fuck..'' vloek ik zacht. ''Wat is er?'' vraagt Lysse bezorgd. ''Ja, hij is positief.'' ''Gefeliciteerd.'' ''Euh.. dankje.. en hoe ga ik dit Nick vertellen?'' ''Ja dat weet ik ook niet.. maar ik ga hangen, ik word hier zo wat doodgeknuffeld door Joe.'' lacht ze. ''Haha okee.. Bye.'' ''Byee.. en sucses.'' ''Dankje.'' Ik hang op en ik hoor Nick op de deur kloppen. Snel ruim ik de test op en doe open. Ik loop langs Nick heen naar het bed en ga op het bed zitten. ''Sweety, wat is er?'' Ik begin zachtjes tehuilen en Nick komt naast me zitten. Hij neemt me in z'n armen. ''Nick.. ik.. ik ben zwanger.'' Snik ik zacht tegen z'n borst. Nick duwt me een beetje van zich af zodat ik hem aan kijk. ''Echt waar?'' Ik knik en Nick drukt z'n lippen tegen die van mij. Ik beëindig de zoen en kijk naar m'n handen. ''Nick, wil je het wel houden?'' ''Sweety.. Tuurlijk wil ik het houden, het is van ons!'' Ik kijk hem aan en glimlach. Nick trekt me tegen zich aan en legt z'n hand op m'n buik. Ik leg mijn hand er boven op en nick laat zich achterover vallen. Ik val mee en Nick gaat op z'n rug liggen. Ik leg mijn hoofd op z'n borst en val weer in slaap. It's him and me forever, It's him and me right now!

And that's the way the cookie crumbel. ^^


Reacties:


saphira
saphira zei op 25 aug 2010 - 22:43: