Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Our little angel is born.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 12:22

527

0

256



Our little angel is born.

Het engeltje van Nick&Sammy.

POV Sammy:

Ik loop door de woonkamer als ik steken krijg in mijn buik. Ik hap naar adem en zak door mijn benen. Nick die op de bank zit springt op en rent naar me toe. ''Sweety, wat is er?'' ''Mijn buik.'' ''Blijf zitten, ik ben zo terug.'' ''Okee'' ik hap opnieuw naar adem en Nick rent naar boven. 2minuten later komt ie terug en helpt ie me omhoog. Hij ondersteunt me naar buiten. ''Nick, wat doe je?'' ''Ik breng je naar het ziekenhuis.'' ''Okee..'' Nick helpt me instappen en gooit m'n spullen op de achterbank. hij kruipt zelf achter het stuur en rijd weg. Als we bij het ziekenhuis zijn lopen we naar binnen en komt de dokter naar ons toe. We lopen naar een kamer en ik ga op het bed liggen. De dokter stopt vanalles in me arm en loopt dan weg. ''Nick.. wil je Joe&Lysse bellen?'' ''Tuurlijk sweety.'' Nick pakt z'n telefoon. ''Ja, hee met Nick.'' ''Ja nee alles is goed maar jullie moeten naar het ziekenhuis komen, Sammy wil het.'' ''Ja.. is goed tot zo.'' en hij hangt op. Ik krijg een steek en begin zachtjes te huilen. Nick streelt me wang en de deur gaat open. ''Sammy.'' Lysse komt naar me toe. ''Lyss.'' Nick kijkt ze verbaasd aan. ''Hoe kunnen jullie hier zo snel zijn?'' ''We waren in de buurt.'' ''ow.'' Ik geef een gil en Nick sust me. De dokter komt binnen en stuur Joe en Lysse weg. ''Bij de volgende wee mag je persen.'' Ik knik en begin te persen. Naar een uur pijn en gehuil is ie er eindelijk. De zuster heeft hem gewassen en geeft hem aan mij. ''Hallo kleine Drew.'' Nick kijkt vol trots naar zijn zoon en kust me. Joe&Lysse komen binnen en Joe moet Lysse vast houden zodat ze niet op me af stormt. Soms is ze echt gek, en daarom ben ik vrienden met der. Joe laat Lysse los en ze loopt rustig naar me toe. ''aaaaah.. hij is schattig.'' Ik kijk naar Joe en hij heeft een grijns op z'n gezicht, Hij kijkt naar Nick. ''Bro.. dat is sneller dan ik had gedacht.'' Nick wordt rood. ''Moet jij zeggen, Jullie hebben bijna de 2e.'' ''Ja das waar.'' Joe slaat z'n armen om Lysse en kijkt naar Drew. ''Hij heeft Nick krulletjes.'' lacht Lysse. ''Lysse Joe.'' ''Ja?'' ze kijken me beide aan. ''Mag hij jullie namen ook dragen?'' ''Je bedoelt dat Joe&Ik zijn peetouders worden?'' vraagt ze blij. ''Ja.'' Lysse stuiterd zo wat. ''Tuurlijk mag dat.'' ''Okee.. dat is dan ook geregeld.'' De dokter komt weer binnen. ''Je mag naar huis.'' ''Danku.'' Ik geef Drew aan Lysse en ze lopen de kamer uit. Nick helpt me met aan kleden en tilt me dan de kamer uit. We lopen met z'n alle het ziekenhuis uit en Joe rijdt naar ons huis. Als we thuis zijn legt Nick mij op de bank en legt Lysse Drew in zijn box. ''Lysse?'' ''Ja Sammy?'' ''Ik weet dat je zelf ook binnenkort gaat bevallen maar zou je me willen helpen?'' ''tuurlijk Sam.'' ''Dankje.'' Gelukkig sluit ik mijn ogen en val in slaap.

and that's the way the cookie crumbel! ^^


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.