Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Jolaise has a little brother.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

25 aug 2010 - 13:49

663

1

305



Jolaise has a little brother.

Jolaise heeft een broertje! & Joe's wens is uitgekomen! ^^

POV Lysse:
2maanden later.

''Ik wil niet meer, het doet pijn'' huil ik van de pijn. Joe trekt me tegen zich aan en sust me. Naar een uur vol pijn en gehuil is ons 2e kindje geboren. Joe knuffelt me. ''Het deed echt pijn'' ''Je hebt het geweldig gedaan lieverd.'' De verpleegster komt terug. ''Gefeliciteerd met jullie zoontje.'' Ik kijk naar Joe en er komt een enorme glimlach op z'n gezicht. Ik begin te lachen en Joe knuffelt me stevig. ''Dankje dankje dankje.'' Ik begin nog harder te lachen en probeer hem weg te duwen. ''Het is al goed.'' De verpleegster geeft onze zoon aan Joe. ''En hoe gaat de kleine man heten?'' Ik krijg een grijns op m'n gezicht. ''JJ Nicholas Sammy Jonas.'' Joe kijkt me verbaasd aan. ''JJ?'' ''Ja, Joe Junior.'' Joe lacht en kust me. Nick en Sammy komen binnen. ''En wat heb je gehad Joe omdat je zo'n glimlach hebt?'' vraagt Nick lachend ''M'n wens is uit gekomen..'' Nick's mond valt open. ''Jullie hebben een zoon?'' Joe glimlacht trost. ''Jup.. onze JJ is er.'' ''JJ?'' vraagt Sammy verbaasd. Ik begin te lachen. ''Ja. Joe Junior. ik vondt het wel leuk.'' ''Wow.. Vet Bro..'' Joe lacht en Nick geeft hem een boks. ''Zeg.. wie zijn de peetouders?'' vraagt Sammy nieuwschierig. ''Jullie.'' lach ik. Sammy der mond valt open. ''Sirieus?'' ''Jup, onze kleine vent heet JJ nicholas Sammy Jonas.'' ''Awesome'' Nick komt naar me toe en knuffelt me. Joe staat op en loopt naar de andere kant van de kamer. Hij komt terug met JJ in z'n armen en komt naast me zitten. ''Wow.. hij is knap'' grijnst Sammy. Joe kijkt lachend naar Nick. ''Je hebt concurrentie. Bro'' Nick lacht mee. Sammy komt aan de andere kant naast me zitten en aait over JJ's hoofdje. ''Wat ben jij knap, maar ja dat moet ook wel met zulke ouders.'' en ze kijkt me lachend aan. Kevin en Danie komen binnen vallen en Kevin staat gelijk stil. ''Je hebt naar me geluisterd.'' Ik kijk hem verbaasd aan. ''Hoe weet je dat?'' ''Ik zie het aan Joe.'' Joe kijkt me verbaasd aan. ''Wow.. hij kent me echt goed.'' ''Naam?'' lacht Kevin. Joe grijnst opnieuw. ''JJ.'' zegt hij simpel. Kevin kijkt verbaasd. ''JJ?!'' ''Ja. Joe Junior.'' ''okee.. nu snap ik hem.'' Danie stompt Kevin tegen z'n schouder en knuffelt me voorzichtig. ''Gefeliciteerd meid.'' Even later komt Justin binnen vallen. ''De volgende gaat wel MIJN naam dragen hea?'' Ik kijk Joe lachend aan. ''Nou, Jus.. ik weet niet of er een volgende komt.'' Joe kijkt me beledigt aan. ''echt niet?'' Ik buig naar hem toe. ''Tuurlijk komt er nog een derde.'' Joe lacht en kust me. ''Wat zijn jullie aan het smoezen?'' ''Niks jus.'' De dokter komt binnen. ''Jullie mogen gaan als jullie willen.'' Ik knik en Joe pakt JJ op en loopt naar buiten met Sammy en Nick. Ik kleed me om en loop naar ze toe. Nick rijdt naar ons huis. Ik stap uit en Joe ondersteunt me. Kevin opent de deur en we lopen naar binnen. ik loop door naar de bank en val er vermoeid op. Leen komt binnen met Jolaise en Jolaise kijkt trots naar JJ. ''Is dat mijn broertje?'' ze kijkt vragend naar Joe. ''Ja. dat is jou kleine broertje.'' zegt Joe trots. Joe zakt met JJ in zijn armen door z'n knieën en Jolaise aait JJ zachtjes over z'n hoofdje. ''Hij is lief.'' Joe lacht en Jolaise geeft JJ een kusje. Joe staat op en legt JJ in de box. Hij draait zich om en tilt Jolaise op. Joe komt naast me op de bank zitten en trekt me tegen zich aan. ''Ik hou van je.'' fluistert ie in me oor en ik glimlach licht. Ik voel dat mijn ogen dicht zakken en even later val ik in een zwart gat.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Wij zijn blij, moet je horen.
Want op 20 Oktober is mijn broertje geboren.
Wij hebben lang op hem gewacht
en de naam JJ voor hem bedacht.


JJ Nicholas Sammy Jonas.

Zoontje van:
Joe&Lysse Jonas.

Broertje van:
Jolaise Jonas.


Reacties:


saphira
saphira zei op 25 aug 2010 - 23:01:
''De volgende gaat wel MIJN naam dragen hea?''
haha, maybe next time Jus!