Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our own Humanoid world » 28. zondag avond 28/02/2010

Our own Humanoid world

24 aug 2010 - 13:30

862

5

463



28. zondag avond 28/02/2010

Jorindes point of view
Makbule, Tosca, Danny en ik keken backstage toe hoe de jongens de zaal in vuur en vlam zette. Oeh zo meteen komt het motor moment! riep ik hyper. Ssst! riep iemand van de crew. Sorry! zei ik terug. Makbule lachte. Dat is ook vet sexy als hij uit het podium komt! zei ze. Daar valt niet aan te twijfelen! zei Tosca. Na Für immer jetzt gingen we weer naar backstage. Nog geen tien minuten later kwamen de jongens ook binnen. En hoe was ik? vroeg Bill. Hij glimlachte breed en begon zijn leren pak uit te trekken. Je was vet sexy! zei Makbule. Ze stond recht om Bill een zoen te geven. Als er hier iemand sexy was, dan was ik het wel. Tom was aanwezig. Oeeh, jou ego is zo sexy! Tosca stond nu ook recht om Tom te gaan zoenen. Klef gedoe! mopperde Danny. Ik lachte. Laten we de kleffe koppeltjes dan maar alleen laten, zei ik. Slim van je! zei hij. Weet ik, grijnsde ik. Danny lachte en trok me uit de zetel. Ga dan! zei Bill met een valse grijns. Doei! riep ik voor ik de deur werd uitgetrokken door Danny. Toen we eenmaal in de gang stonden wisten we niet meer wat we konden gaan doen. Gaan we een aquarium zoeken? vroeg Danny. Voor wat te doen? vroeg ik terwijl ik hem achterna liep. Om te vissen natuurlijk, waar dacht jij dat zo een ding voor diende. Ik trok een wenkbrauw op. Voor arme lieve visjes in te droppen zodat ze zielig rondjes moeten zwemmen en af en toe tegen het glas zwemmen? Danny lachte. Bijna juist. We opende een of andere deur en gingen daar binnen. Hun kleren opslag ruimte, zeiden Danny en ik in koor. We keken elkaar aan en grijnsde breed. Denk jij nu wat ik denk? vroeg ik. Ik geloof dat ik hetzelfde denk! zei Danny. We lachte en namen een of ander deel van Bill zijn outfit. Miep Miep, Im an Aliën, zei ik. Miep Miep, Im Bill! zei Danny terwijl hij het stofzuiger-achtige stuk aanhad. Ik kreeg tranen van het lachen. Jij bent geniaal! bracht ik uit. Alsof ik dat nog niet wist, zei Danny droog. Hij deed een rare beweging met zijn hand. Dude, niet té diva hè, lachte ik. Jemig, wat hebben jullie op? Georg stond in de deuropening. Een portie humor, zei Danny doodserieus. Pokerface, fluisterde ik en ging met mijn hand voor mijn gezicht. Danny maakte dezelfde beweging. Baai Georgie, of doe je mee? vroeg ik. Zeer grappig, maar nee, zei hij droog, en weg was Georg. Saaie piet! riep Danny hem na. Ik doe alsof ik dat niet gehoord heb! riep Georg terug. Brave jongen! Nu krijg je een koekje! riep ik. Ik wilde lachen, maar Danny hield me tegen. How how, pokerface remember! zei hij. Oh jah, even uitschakelen! zei ik. Ik maakte nu weer diezelfde beweging voor mijn gezicht en begon te lachen.

We zaten weer in de tourbus. Op weg naar Kopenhagen. Daar hadden de jongens morgen een concert. Ik zat tegen Tom een of ander racespelletje te spelen. Maak, ik verveel me! Danny zat langs mij mee te kijken. Makbule kwam binnen. Wat wil je dan doen? vroeg ze en ging erbij zitten. Danny fluisterde iets in Makbule haar oor. Ik grijnsde en wist dat ze weer iets gingen uithalen. Makbule grijnsde en knikte goedkeurend. De twee verdwenen even en kwamen terug met een paar cds. Tom ik ga je kei hard inmaken! riep ik. Tom lachte. Ik win altijd! Hij legde de nadruk op altijd. Ik lachte en duwde Tom omver zodat ik een voorsprong kon maken. Joor! riep Tom. Ik grijnsde en won. Nog eens? vroeg ik. Ja, zei Tom. Makbule en Danny begonnen met cds naar elkaar te gooien. Het was grappig tot Tom er een tegen zijn hoofd kreeg. Aauw, ga ergens anders de kleuter uithangen! gromde Tom. Ik giechelde om zijn gezichtsuitdrukking. Tom nam de cd vast die hij net tegen zijn hoofd had gekregen. Zit je nu te gooien met mijn Samy Deluxe cds? vroeg Tom. Zijn stem schoot de hoogte in. Makbule keek onschuldig. Zijn idee! ze wees naar Danny. Niet! riep hij. Tom werd lichtjes rood. Mijn cds? vroeg hij en stak zijn handen uit. Braafjes legde het tweetal alle cds in Tom zijn handen. Dankje, zei Tom kalm. Hij haalde nog eens diep adem en verliet dan de lounge room. Hij is kwaad geloof ik, zei ik. Natuurlijk, lachte Makbule. Ze kwam langs me zitten. Danny ging aan de andere kant van mij zitten. Wat later kwam Tosca binnen. Hoe hebben jullie Tom zo kwaad gekregen? vroeg ze nieuwsgierig. Danny en ik waren aan het frisbeeën met zijn cds, gaf Makbule toe. Tosca lachte. Hij was erg kwaad, ik denk dat hij dit jullie niet zal vergeven, grijnsde ze. Makbule haalde haar schouders op. Zijn probleem, zei ze. Tegen wie moet ik nu winnen? vroeg ik zielig. Danny lachte en nam de console die Tom net had. Tegen mij kan je winnen, zei hij. Oké. Makbule en Tosca keken even naar elkaar en verlieten dan al lachend de lounge room.


Reacties:


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 28 aug 2010 - 23:44:
<3


adelain
adelain zei op 25 aug 2010 - 11:48:
lolz, cd's vernaggelen
no-aaah
liefteren


dreamerangel
dreamerangel zei op 24 aug 2010 - 22:14:
whaha geniaal XD


VampireFangs zei op 24 aug 2010 - 16:46:
Dit hoofdstuk is nog altijd zó damned geniaal x] <3


MyObsession
MyObsession zei op 24 aug 2010 - 13:46:
Mijn cds? vroeg hij en stak zijn handen uit. Braafjes legde het tweetal alle cds in Tom zijn handen.


Ik zag al voor me hoe dat handje er bij zat XD
Snel verder<3