Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » She's mine.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

24 aug 2010 - 15:02

1280

0

248



She's mine.

Boeiya, James is back! & hij is vanuit James, een keer iets nieuws!

POV James:

Ik zit met de jongens in de woonkamer als de bel gaat. zuchtend sta ik op en loop naar de deur. ik trek hem open en Lillian vliegt gelijk om mijn nek. ''Het spijt me, het spijt me.'' ''Wat?'' Ik kijk der aan. ''Ik heb gedaan wat je vroeg, alleen Joe ging achter der aan en nu zijn ze nog steeds samen.'' ''WAT?.. ze hoort bij mij.'' ''Euhm.. James.'' zegt ze bang. Ik kijk der aan. ''Wat?'' ''Ze hebben een 2e kindje erbij.. een jongentje..'' ''WAT?!'' ''En volgens mij zijn ze getrouwd.'' Ik grijp de deur vast en knijp er hard in. ''ZE HOORT BIJ MIJ!'' schreeuw ik kei hard. Lillian duikt bang weg. Ik loop woedend terug naar de woonkamer en begin te ijsberen. 'We moeten wat anders bedenken' mompel ik en kijk de anderen aan. 'Een idee?!' Ze beginnen na te denken en opeens staat Lillian op. 'We kunnen een van de kinderen meenemen, ofzo' Ik kijk haar even aan en schud dan met mijn hoofd. 'Nee, die kinderen zullen nooit zonder hun ouders zijn' Lillian gaat weer zitten en gaat verder met nadenken. De jongens komen met geen enkel idee, ze willen er niks mee te maken hebben. Lillian komt alleen met onmogelijke dingen. Ik zucht gefrustreerd en sla tegen de muur aan. 'Iemand moet toch wel een idee hebben?' ze kijken me allemaal geschrokken aan. 'Je kan ze ook gewoon met rust laten' stelt Carlos voor. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Hoorde je me net niet? ZE HOORT BIJ MIJ' riep ik en legde de nadruk op 'MIJ'. Lillian springt weer op. ''Morgen is het toch dinsdag?'' ''Ja hoeso?'' ''Nou Lysse gaat dan toch altijd naar de stad.'' ''Ja dus?'' ik denk na. ''Lillian je bent een genie.'' ''Ik weet.'' Kendall kijkt kwaad op. ''Sirieus James.. laat ze gewoon met rust.. je begrijpt nog steeds niet dat ze niet van je hield.'' ''Boeient.. Lillian we gaan morge shoppen!'' ''Yeah.'' Lillian geeft me een high-five en ik plof naast der op de bank. 'Wat wil je eigenlijk gaan doen?' vraagt Lillian en kijkt me vragend aan. Ik denk even na. 'Gewoon, even een leuk gesprekjes houden' Ik grijns breed en gemeen. 'Oeh, klinkt goed' zegt Lillian opgewonden en stuitert op en neer. 'James, hou op met je stomme plannetjes' sist Kendall. 'Jonge, ik zeg het nog één keer. Ze hoort...' begin ik, maar word dan onderbroken door Carlos. 'Ze hoort niet bij jou, maar bij Joe. Je bent gewoon stikjaloers' 'Dat ben ik niet.' sis ik terug. Ik pak Lillian der hand en loop naar boven. Ik ga op m'n bed zitten en denk na. Lillian tikt me op mijn schouder. ''Ja?'' ''Als ze nou alleen is, kan ik de kindjes afleiden en kun jij doen wat je wilt.'' ''Hmm.. klinkt goed, maar het is in de stad.'' ''Hmm.. miss als ze een winkel of zo in gaat.'' ''Ja dat doen ik.'' Ik sta op en knuffel Lillian. ''Dus, ik leid de kindjes af en jij slaat toe?'' vat ze samen. ''Jup helemaal.'' ''Cool!'' ze geeft me opnieuw een high-five en gaat zich omkleden in de badkamer. De volgende dag sta ik vroeg op en maak mezelf klaar. Ik ontbijt snel en Lillian komt naar beneden. 'Hé, ben je er klaar voor?' vraag ik en ze knikt grijnzend. 'Mooi, we gaan met de auto' 'Maar ik heb nog niet ontbeten' protesteert ze. Ik geef haar een zakje aan met 2 broodjes erin. 'Eet het maar onderweg op' Ze knikt en we stappen in de auto. Ik parkeer de auto in een straat en we lopen naar het plein. Lillian en ik kijken rond, maar zien Lysse nergens. 'Waar zou ze kunnen zijn?' vraag ik en we lopen langs winkels. 'Ik liep gisteren even naar haar huis en daar stond ze in de tuin met een ander meisje te praten. Ze zei dat ze kleding voor de kinderen zou kopen' vertelde Lillian. 'Dan kijken we in alle kledingwinkels' 'Allemaal?!' vraagt Lillian met open mond. 'Ja, allemaal Lillian. We moeten haar vinden!' We kijken in elke kledingwinkel die we tegenkomen. 'Mama, ik wil die!' riep een kinderstemmetje en ik kijk om. Ik zie Lysse met een jongetje op haar arm en Jolaise die aan haar T-shirt trekt. 'Schat, ik ben even wat voor JJ aan het uitzoeken' zegt Lysse en Jolaise kijkt somber. Lysse zet JJ naast Jolaise neer. 'Let heel even op je broertje dan ga ik even naar die vrouw om om de juiste maat te vragen' ze loopt weg en ik knik naar Lillian. Ze knikt terug en loopt naar de kinderen. Ik volg Lysse. Ze staat met een vrouw te praten, de vrouw loopt weg met het shirt dat Lysse vasthield. Ze kijkt rond en ik besluip haar van achter. Ik sla mijn armen om haar heen en houd mijn mond bij haar oren. 'He babe, lang niet meer gezien' ''James laat me los.'' ''Ik dacht het niet Lysse.'' ''James ik meen het.'' Ik grijp er steviger vast en sleur der mee naar achtere. Ik kijk naar Lillian die met Jolaise ofzo aan het praten is en sleur Lysse mee naar een kleedhokje. Ik het kleedhokje duw ik haar tegen de muur en begin der te zoenen. Ze stribbelt tegen en probeert los te komen. Ze duwt me naar achteren en wilt weg rennen. Ik grijp der vast en trek der terug. ''Ik dacht het niet, wij gaan eerst wat plezier hebben.'' ''Nee.'' Lysse kijkt me bang aan en ik druk mijn lippen op de van haar. Ze zet der handen tegen me aan en probeert me weg te duwen. Ik leun naar achteren. ''Nee.. Stop.. Laat me gaan..'' ''NEE.'' roep ik hard terug en ik sla Lysse tegen der wang. Lysse begint te huilen. ''Jij bent van mij en van niemand anders..'' ze wilt tegen me ingaan maar ik leg mijn hand op der mond. ''Je mag dan wel 2 kinderen hebben met die Joe..'' Ik spreek zijn naam uit als of het vuilnis is. ''Je hoort bij mij.'' Lysse pakt mijn hand vast en trekt hem van der mond. ''NEE.'' Ik duw der tegen de muur en begin aan der te zitten. Ik knoop haar blouse open en ze begint nog harder te huilen. Ik ga zo dichtop haar staan dat ze niet kan bewegen. 'James... alsjeblieft..' ik druk mijn lippen op die van haar zodat ze geen geluid meer kon maken. ik probeer haar riem los te maken, maar hij gaat niet open. Ik haal mijn lippen van die van haar af en kijk naar mijn handen. 'HELP!' gilt Lysse en ik kijk haar woedend aan. Dan hef ik mijn hand op en geef haar nog een klap. Ik hoor gehaast voetstappen en ik laat haar ruw los waardoor ze op de grond valt. Ze begint in haar handen te snikken en het gordijn wordt opengegooid. Er staat 2 vrouwen in de opening en ze kijken met grote ogen van Lysse naar mij. 'Bel de bewaking!' roept de jongste. De andere vrouw rent naar een elefoon en ik kijk de jonge vrouw met samengeknepen ogen aan. Ik zie de angst in haar ogen, maar ze blijft voor de opening staan. Ik loop op haar af en duw der aan de kant. Ik ren door de winkel heen naar Lillian. 'We moeten nu gaan' roep ik naar haar en pak haar bij haar arm. Ze rent met me mee de winkel uit naar de auto. We stappen in en rijden zo snel mogelijk weg. 'Wat gebeurde er?' vraag *Lillian verbaasd. 'Die trut moest zo nodig om hulp schreeuwen' antwoord ik. 'Nu moeten we een ander plan bedenken' mompel ik kwaad.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.